ПриватБанк

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 379380381382383 ... 397>

Оцініть обслуговування в цьому банку та обґрунтуйте свою оцінку

ПриватБанк 3.3 5 69
1- Дуже погане. Грубіянили тощо.
10%
7
2- Погане. Некомпетентне.
14%
10
3- Задовільне. Хотілося б краще.
28%
19
4- Добре. Як і повинно бути.
35%
24
5- Відмінне. Дуже сподобалося.
13%
9
Всього голосів : 69
Повідомлення Додано: Суб 30 бер, 2024 09:50

Примат запропонував безкоштовну доставку перевипущеної картки Новою поштою (по Україні) або на адресу (за кордоном). Непогана пропозиція. Загубив фізичну картку -> перевипустив віртуальну -> згодом перевипустив на фізичну з отриманням на НП.
Solar_simfi
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2362
З нами з: 10.08.11
Подякував: 31 раз.
Подякували: 340 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Суб 30 бер, 2024 10:15

Re: ПриватБанк

Solar_simfi написав:Примат запропонував безкоштовну доставку перевипущеної картки Новою поштою (по Україні) або на адресу (за кордоном). Непогана пропозиція. Загубив фізичну картку -> перевипустив віртуальну -> згодом перевипустив на фізичну з отриманням на НП.
Також запропонували і показали, як безкоштовно замовити фізичний пластик. І болванки тепер не видають. Оновили анкету в частині місця видачі паспорта, був напис мовою і язіком. За компанію збільшив розмір можливих надходжень.
lel
 
Повідомлень: 3489
З нами з: 10.12.13
Подякував: 1099 раз.
Подякували: 401 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Суб 30 бер, 2024 14:12

Re: ПриватБанк

  24589 написав:Формучани, комусь повертався СЕП оплачений в Приват24 карткою іншого банку?
Я зробив оплату комунальної послуги у Приват24 із картки іншого банку. У тоже же день прийшлося скасувати, щоб повторити платіж із іншими даними (скасувати можна протягом від декількох хвилин до кінця поточної доби) -- кошти зайшли на КдВ.
Скоріше за все, тут аналогічно. Кошти можуть бути зараховані або на КдВ, або на картку за замовченням (налаштовується в платіжних налаштуваннях). Щодо швидкості, то в залежності від того, кому був відправлений СЕП (фізособі чи бізнесу), банк відправляє в той же день чи на наступний день (вихідні під питанням), далі залежить від отримувача -- може маринувати 3 дні й при чому робочих.

Скоріше за все, у підтримку варто звернутися.
Howl
Аватар користувача
 
Повідомлень: 5967
З нами з: 08.03.18
Подякував: 546 раз.
Подякували: 1091 раз.
 
Профіль
2
1
Повідомлення Додано: Вів 02 кві, 2024 23:08

А хтось отримував кб від Привата, як вони виплачують.
Місяць з кб пройшов, десь 28.03 останній день був, кб нема і нема(
Треба вже в підтримку дзвонити чи чекати?)
Ранком 3.04 прийшов, не актуально)
Feh14
 
Повідомлень: 109
З нами з: 13.02.22
Подякував: 0 раз.
Подякували: 10 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Сер 03 кві, 2024 20:44

Re: ПриватБанк

В Алло зараз кешбек 5%, а як він буде нарахований при придбанні товару в кредит з використанням "Оплата частинами"?
Arbitr
 
Повідомлень: 279
З нами з: 07.11.08
Подякував: 46 раз.
Подякували: 25 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Сер 03 кві, 2024 21:27

  Arbitr написав:В Алло зараз кешбек 5%, а як він буде нарахований при придбанні товару в кредит з використанням "Оплата частинами"?

Ніяк не буде.
ramzes4
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1083
З нами з: 29.08.13
Подякував: 2336 раз.
Подякували: 291 раз.
 
Профіль
1
Повідомлення Додано: Чет 04 кві, 2024 12:06

  acsir написав:
  Пума написав:Приват массово блокує рахунки. По фінмоніторінгу та просто так.

https://minfin.com.ua/ua/company/privat ... ew/356957/

Яку порекомендуєте альтернативу?

Відповідь банку надана автору ще 8 березня, але автор її нам не показав. Чому? Форум для того і існує, щоб ділитися досвідом і не здійснювати помилок.

Банк ничего не объясняет, а просто отправляет письмо с уведомлением о разрыве отношений. Телефон клиента блокируется и нельзя ни позвонить, ни связаться через чат и в отделении ничего ответить не могут т.к. не имеют информации и доступа к данным.
И не важно сколько лет вы являетесь клиентом банка 10,15 или 20, сколько у вас золотых карт и пр. Т.е. даже не предупреждая.
Richi
 
Повідомлень: 1781
З нами з: 25.09.08
Подякував: 916 раз.
Подякували: 881 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Вів 09 кві, 2024 14:34

Вітаю усіх небайдужих, дуже необхідна порада, як повернути немаленьку суму, яку намагаються поцупити шахраї. Сьогодні в мобільному додатку дружини прийшли 10 сповіщень про шахрайські операції, 4 неуспішні з "недостатньо коштів" і решта 6 - покупки в якомусь закордонному магазині, на загальну суму близько тисячі євро, ще й з кредитного ліміту((( Жодної смс чи запиту на підтвердження відбитком пальця, як це мало б бути :evil: :evil: :evil:

Картку заблокували відразу, як побачили "сюрприз" об 11 годині. На звернення на гарячу лінію Привата оператори тупо включають "сама дурна", зафіксували номери звернень на повернення 6 зарезервованих сум, але відразу сказали, що нічого не робитимуть, типу "якщо сайт надішле запит, уся сума фактично спишеться". Тобто усі суми досі у резерві, не списані. Далі, направили до Кіберполіції. Пішли на сайт Кіберполіції, а там форма звернення така, що ніби-то постраждалий заходив на якийсь сайт і щось там комусь сплачував - необхідно вказати адреси сайтів чи номера рахунків/карток, на які здійснювались платежі. Але по факту нічого такого не було - ніхто нікуди не заходив, нічого не відправляв - тобто ми жодне поле не знаємо як заповнити, клієнт в даному випадку взагалі зранку був офлайн без зв'язку, а картка лежала на полиці з середини грудня. Очевидно, що проблема десь ізсередини - як так без двофакторної аутентифікації проводяться цілі серії нетипових покупок десь за океаном, ще й із збільшенням інтернет-ліміту. ЯК ТАК??? Жесть просто.

Оператори банку відкрито заздалегідь призначають винною клієнтку "Нам дуже шкода, що вам зателефонували шахраї" - і лише після погрози подати в суд за наклеп визнають, що не з тої методички скопіювали :evil: І ми підозрюємо, що і порада робити звернення на сайті Кіберполіції є частиною того ж ланцюжка - звинуватити клієнтку у тому, що вона сама десь засвітила дані картки, на якійсь сайти заходила, комусь щось сплачувала/переказувала гроші. Але по факту карткою користувались офлайн, а онлайн лише комуналку з кешбеком сплачували до середини грудня - припинили користування карткою відразу, як закінчились 3 місяці акційного кешбеку. Прошу поради від спільноти, як правильно і результативно оскаржити шахрайські операції? Як діяти, щоб службу безпеки в самому Приваті розворушити? Бо кажуть, що без звернення до Кіберполіції нічого не робитимуть :evil: Куди ще і як можна звернутися?
pharus
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1140
З нами з: 05.12.08
Подякував: 3006 раз.
Подякували: 130 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Вів 09 кві, 2024 15:31

Re: ПриватБанк

Звернутися в звичайне від-ня поліції і зареєструвати по заяві ЄРДР на невстановлених осіб які проведи декілька несанксанованих оп-й по картці, надати його номер Привату... +2..3 дні
Amethyst
Аватар користувача
 
Повідомлень: 5369
З нами з: 05.05.21
Подякував: 405 раз.
Подякували: 1030 раз.
 
Профіль
1
1
9
Повідомлення Додано: Вів 09 кві, 2024 17:38

Re: ПриватБанк

pharus, продавця ідентифікувати за описом у транзакції не вдалося?
Якщо ні, то банк повинен подати до платіжної системи на оскарження операції. У разі оплати без підтвердження 3-D Secure кошти повинні повернути.

Я б у банк направив офіційне звернення щодо цього інциденту з проханням оскарження операцій + додав би копію зі заяви, яка була відправлена в кіберполіцію.
Howl
Аватар користувача
 
Повідомлень: 5967
З нами з: 08.03.18
Подякував: 546 раз.
Подякували: 1091 раз.
 
Профіль
2
1
  #<1 ... 379380381382383 ... 397>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама