Піреус Банк МКБ

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 35363738>

Оцініть обслуговування в цьому банку та обґрунтуйте свою оцінку

Піреус Банк МКБ 3.8 5 6
1- Дуже погане. Грубіянили тощо.
0
0
2- Погане. Некомпетентне.
17%
1
3- Задовільне. Хотілося б краще.
17%
1
4- Добре. Як і повинно бути.
33%
2
5- Відмінне. Дуже сподобалося.
33%
2
Всього голосів : 6
Повідомлення Додано: Пон 29 кві, 2024 11:58

  la9 написав:Для кешбека, оплата в физических терминалах в последние 1-... дней месяца засчитывается в текущем месяце или на следующий?

На следующий.
lloydbanksua
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1596
З нами з: 22.04.20
Подякував: 78 раз.
Подякували: 177 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Пон 29 кві, 2024 12:02

  lloydbanksua написав:
  la9 написав:Для кешбека, оплата в физических терминалах в последние 1-... дней месяца засчитывается в текущем месяце или на следующий?

На следующий.

А за сколько последних дней? Два, три последних, если только нерабочие и т.п. Не в курсе?
la9
 
Повідомлень: 2639
З нами з: 02.07.09
Подякував: 505 раз.
Подякували: 89 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Пон 29 кві, 2024 12:03

  lloydbanksua написав:
  la9 написав:Для кешбека, оплата в физических терминалах в последние 1-... дней месяца засчитывается в текущем месяце или на следующий?

На следующий.

А за сколько последних дней? Два, три последних, если только нерабочие и т.п. Не в курсе?
la9
 
Повідомлень: 2639
З нами з: 02.07.09
Подякував: 505 раз.
Подякували: 89 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Пон 29 кві, 2024 16:56

  la9 написав:
  lloydbanksua написав:
  la9 написав:Для кешбека, оплата в физических терминалах в последние 1-... дней месяца засчитывается в текущем месяце или на следующий?

На следующий.

А за сколько последних дней? Два, три последних, если только нерабочие и т.п. Не в курсе?

Всё зависит от того, пройдёт ли эта покупка по счету или нет. Бывает 2 дня, бывает 3.
lloydbanksua
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1596
З нами з: 22.04.20
Подякував: 78 раз.
Подякували: 177 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 10 тра, 2024 15:36

(Для тих, хто планує відкрити депозит з бонусом від Мінфіну).
Тримайте багаторазовий промокод TM26XRG.
Промо-код потрібно ввести у поле «Промо-код» при оформленні заявки на участь в акції «Бонус до депозиту»: https://minfin.com.ua/ua/deposits/bonus/.
Якщо вкажете цей промокод при оформленні бонусу від Мінфіну, то гарантовано отримаєте додатково +100.00 гривень до суми бонусу.
nord
 
Повідомлень: 440
З нами з: 25.07.22
Подякував: 20 раз.
Подякували: 21 раз.
 
Профіль
1
Повідомлення Додано: П'ят 17 тра, 2024 15:52

Банка на оф.сайті і в тел. підтримці запевняє про дистанційне відкриття карти з нуля, але після де кількаденної процедури збору даних із застосуванням "Дії", з постійними помилками та зависанням, вимагає візиту до відділення і відмовляється назвати причину.
Чи може хтось припустити можливу причину?
Visky
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1151
З нами з: 27.04.10
Подякував: 101 раз.
Подякували: 125 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 17 тра, 2024 16:56

  Visky написав:Банка на оф.сайті і в тел. підтримці запевняє про дистанційне відкриття карти з нуля, але після де кількаденної процедури збору даних із застосуванням "Дії", з постійними помилками та зависанням, вимагає візиту до відділення і відмовляється назвати причину.
Чи може хтось припустити можливу причину?

У мене таке було через довідку ВПО. Зміг відкрити картку тільку у відділені.
lloydbanksua
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1596
З нами з: 22.04.20
Подякував: 78 раз.
Подякували: 177 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Суб 18 тра, 2024 00:36

  Visky написав:Банка на оф.сайті і в тел. підтримці запевняє про дистанційне відкриття карти з нуля, але після де кількаденної процедури збору даних із застосуванням "Дії", з постійними помилками та зависанням, вимагає візиту до відділення і відмовляється назвати причину.
Чи може хтось припустити можливу причину?


Аналогично, танцы с бубном, в конце обратитесь в отделение
причем в поддержку не напишешь без авторизации в додатке.
emeta
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2834
З нами з: 19.03.09
Подякував: 148 раз.
Подякували: 237 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Нед 19 тра, 2024 00:56

emeta Причину Вам так і не назвали?
Visky
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1151
З нами з: 27.04.10
Подякував: 101 раз.
Подякували: 125 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Нед 19 тра, 2024 00:57

  lloydbanksua написав:
  Visky написав:Банка на оф.сайті і в тел. підтримці запевняє про дистанційне відкриття карти з нуля, але після де кількаденної процедури збору даних із застосуванням "Дії", з постійними помилками та зависанням, вимагає візиту до відділення і відмовляється назвати причину.
Чи може хтось припустити можливу причину?

У мене таке було через довідку ВПО. Зміг відкрити картку тільку у відділені.

Це Ваше припущення, чи вони Вам точно про це сказали?
Visky
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1151
З нами з: 27.04.10
Подякував: 101 раз.
Подякували: 125 раз.
 
Профіль
  #<1 ... 35363738>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
А-Банк 1 ... 173, 174, 175
V2 » Суб 01 січ, 2022 21:06
1746 982584
Переглянути останнє повідомлення
Нед 19 тра, 2024 21:13
flysoulfly
Банк Альянс 1 ... 99, 100, 101
Igneus » Суб 01 січ, 2022 08:26
1005 537350
Переглянути останнє повідомлення
Нед 19 тра, 2024 20:10
Amethyst
Райффайзен Банк 1 ... 161, 162, 163
Citizen_D » Нед 02 січ, 2022 11:24
1621 985351
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 17 тра, 2024 12:05
quadro_tony_da
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама