Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Вітаю! На жаль, проблеми з отриманням СМС від Київстар локально можуть залишатися, тому короткий гайд що можна зробити.
Якщо ви вийшли/перезавантажили Sense SuperApp, але для входу так і не надходить СМС з кодом, вам потрібно зателефонувати на Відеочат для зміни каналу отримання СМС з телефона на Viber. Запускаєте застосунок, справа вгорі значок Чату → натискаєте туди → обираєте Відеочат (графік роботи з 06:30 до 01:00).
Якщо у вас оплата на сторонньому ресурсі не проходить, а ресурс підтримує 3DS 2.0, то потрібно перевірити у Sense SuperApp у розділі "Профіль" → чи увімкнені "Push-сповіщення" та "Використати відбиток пальця/Face ID".
Arien написав:Хочу уточнить: приложение и так работает, я его не обновляла, поэтому там авторизация через sms не требуется.
Меня интересует MyAlfa.
Можна у My Sense Bank змінити самостійно канал отримання СМС з телефона на емейл. Якщо ви не виходили з профіля, то потрібно перейти з Головної сторінки (вгорі) на Сервіси - Налаштування та обрати "ОТП при вході" - та обрати "Включити відправку на електронну пошту" та підтвердити.
Або зателефонувати до нашого Відеочату, і якщо у вас підтверджена електронна пошта, колеги допоможуть змінити отримання СМС на емейл.
Arien написав:Хочу уточнить: приложение и так работает, я его не обновляла, поэтому там авторизация через sms не требуется.
Меня интересует MyAlfa.
Можна у My Sense Bank змінити самостійно канал отримання СМС з телефона на емейл. Якщо ви не виходили з профіля, то потрібно перейти з Головної сторінки (вгорі) на Сервіси - Налаштування та обрати "ОТП при вході" - та обрати "Включити відправку на електронну пошту" та підтвердити.
Або зателефонувати до нашого Відеочату, і якщо у вас підтверджена електронна пошта, колеги допоможуть змінити отримання СМС на емейл.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Спасибо, но к сожалению авторизация нужна. А сможет это сделать отделение или обычная голосовая поддержка по телефону и кодовому слову?
Arien написав:Спасибо, но к сожалению авторизация нужна. А сможет это сделать отделение или обычная голосовая поддержка по телефону и кодовому слову?
Це змінює Відеочат, тому раджу саме до них звертатися. Ви можете просто завантажити застосунок Sense SuperApp, і не входячи у ваш профіль, зателефонувати для зміни на емейл. "Здійснити відеодзвінок без введення логіну та паролю в Sense SuperApp": https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/ ... 8236255378
Доброе утречко! Ярослав, спасибо, и напомните, пожалуйста, как в MyAlfa настроить карту по умолчании? Т.е. с нее по умолчании предлагается провести платежи, создать шаблоны и т.д.
Arien написав:Доброе утречко! Ярослав, спасибо, и напомните, пожалуйста, как в MyAlfa настроить карту по умолчании? Т.е. с нее по умолчании предлагается провести платежи, создать шаблоны и т.д.
Доброго ранку Замість Ярослава відповім я) Зайдіть в "Сервіси"- і в розділі "загальні" буде "Основна картка", там обираєте потрібну) Ваша помічниця, Оля🧚♀️
Arien написав:Доброе утречко! Ярослав, спасибо, и напомните, пожалуйста, как в MyAlfa настроить карту по умолчании? Т.е. с нее по умолчании предлагается провести платежи, создать шаблоны и т.д.
Доброго ранку Замість Ярослава відповім я) Зайдіть в "Сервіси"- і в розділі "загальні" буде "Основна картка", там обираєте потрібну) Ваша помічниця, Оля🧚♀️
Arien написав:Доброе утречко! Ярослав, спасибо, и напомните, пожалуйста, как в MyAlfa настроить карту по умолчании? Т.е. с нее по умолчании предлагается провести платежи, создать шаблоны и т.д.
Доброго ранку Замість Ярослава відповім я) Зайдіть в "Сервіси"- і в розділі "загальні" буде "Основна картка", там обираєте потрібну) Ваша помічниця, Оля🧚♀️
Да, спасибо, все получилось
Це чудово😊 Якщо будуть питання - обов'язково пишіть, залюбки допоможемо💙 Ваша помічниця, Оля🧚♀️