Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Sense Bank написав:vpchelko А коли робили покупку? Просто потрібно щоб вона вже була списана з рахунку та після списання пройшло від одного до трьох робочих днів. Можливо, що ще просто не пройшов потрібний час і через це не пускає її повернути
*Андрій
А причем тут это? Где про списания можно почитать? Я не вижу этой информации - только про перевод в рассрочку.
Востаннє редагувалось vpchelko в Пон 30 вер, 2024 14:17, всього редагувалось 2 разів.
Sense Bank написав:Driver Так, в веб-версії доступно переказувати кошти: ▪ за реквізитами клієнту нашого або іншого банку; ▪ за номером телефону на картку Sense Bank; ▪ за номером картки клієнту Sense Bank; ▪ між своїми рахунками.
*Андрій
Але там вроді % чималий, хоча по реквізитам краще було би у веб, якщо вдасться зайти, але приходиться в мобітці марудитись, якщо потрібно.
Sense Bank написав:vpchelko А коли робили покупку? Просто потрібно щоб вона вже була списана з рахунку та після списання пройшло від одного до трьох робочих днів. Можливо, що ще просто не пройшов потрібний час і через це не пускає її повернути
*Андрій
А причем тут это? Где про списания можно почитать? Я не вижу этой информации - только про перевод в рассрочку.
Повернути кошти за покупку можна лише у випадку, якщо покупка пройшла по рахунку (1-3 дні) та після списання пройшло від 1 до 3 робочих днів. Переглянути цю інформацію можна за посиланням 👉🏻 https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/ ... 0016673100
Маю гроші на поточному рахунку, зараховані в результаті помилкового СЕП переказу з іншого банку на валютний рахунок Сенс-банку. Тобто банк ідентифікував отримувача, але зарахування на валютний картковий рахунок неможливо, тому кинули на поточний.
А ні підтримка у чаті, а ні менеджер у відділенні не спромоглися а ні перекинути гроші на картковий рахунок, а ні видати готівкою.. Доступа до поточного рахунку у застосунку у клієнта немає.
Маю гроші на поточному рахунку, зараховані в результаті помилкового СЕП переказу з іншого банку на валютний рахунок Сенс-банку. Тобто банк ідентифікував отримувача, але зарахування на валютний картковий рахунок неможливо, тому кинули на поточний.
А ні підтримка у чаті, а ні менеджер у відділенні не спромоглися а ні перекинути гроші на картковий рахунок, а ні видати готівкою.. Доступа до поточного рахунку у застосунку у клієнта немає.
Цікаво, у вас вийде дати раду такій ситуації?
Аби розібратись у ситуації біжу до вас у приватні повідомлення 🤔