Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
moveton написав:не спасёт и SMS, если оно на тот же смартфон приходит
Таке ж “не тільки лиш у всіх”. Для смс взагалі смартфон не треба. І навіть телефон бажано без інету.
Bobua написав:Хоча у сенса тут знову дичина -- код видно навіть якщо не відкривати смс...
Вот так прям видно, если SMS пришло на отдельный телефон и он даже не смарт (хотя это и не важно)?
Сенс все зробив, аби людина не могла довести, що код не читала. Розмістив його на самому початку смс -- аби код став заголовком у переліку всіх смс.. 😒
Bobua написав:Сенс все зробив, аби людина не могла довести, що код не читала. Розмістив його на самому початку смс -- аби код став заголовком у переліку всіх смс.. 😒
Не знаю, не знаю. На моём кнопочном мобильнике нужно от главного экрана минимум на два уровня нырнуть, чтобы код увидеть. А что за паранойя? Уже был прецедент, что требовалось такое доказывать? А если читал, но не вводил (ручками или копия автоматом из SMS, но таки с ручным нажатием на кнопочку отправки) в приложение, то норм, что всё провелось?
M-Audio написав:Навіть із підтвержденням через СМС-код, геть нічого банку не заважає заявити, що було введено вірний код, хоча це може й не так, і навіть коли взагалі нічого нікуди не вводилося.
А якщо оператор моб.зв`язку вислав код, напр., у Київ, а операцію виконали десь в Одесі? Чи на Багамах... А якщо смс навіть і не відкривали (не читали)? Хоча у сенса тут знову дичина -- код видно навіть якщо не відкривати смс...
Ви уявляєте ту кількість роботи, яку треба провести, щоб зібрати такі докази, та ще й знайти таку інстанцію, яка в ті докази хоча б подивиться? В тому ж і сенс. А банку нічого доводити не треба, достатньо заявити, що все було підтверджено належним чином. Це ж приблизно як із фінмоніторингом. Скільки людей раптом дізналися, що вони "відмивають кошти, що отримані злочинним шляхом". Комусь вдалося довести протилежне?
До речі, це СМС-підтвердження може відігравати ще одну цікаву функцію: по-тихому заборонити користувачу робити перекази зі свого рахунку. От введіть там десь код підтвердження, коли він не надходить. І знову нічого не доведеш, ви ж розпорядження не зробили, які претензії? Одного часу так А-банк робив, причому безпосередньо зі мною. Трохи прокололися, і взагалі видалили телефон, тобто на екрані підтвердження було пусто в тому місці, де мав знаходитися номер. Так і дізнався, і потім з'ясувалося, що не в телефоні справа була (ой бо, я вже і забув, що там було, про фінмоніторинг тоді ще ніхто не чув). А зробили б все "правильно" -- то я б і гадки не мав, що там якісь проблеми саме у мене, а не пов'язані із зв'язком.
Банки можуть всяко свинячити, але ж і репутація, і їм(?) же ж таки потім писати багатосторінкові відповіді на наші скарги в НБУ, а якщо тисячі скарг -- то і журн.розслідування... Воно їм треба?
Щодо смс, то ще є сенс мати телефон без функції “позначити як непрочитане”. І тоді для банків, які ще не примудрились тупо винести код в заголовок смс -- будете мати явний фотодоказ, що смс не відкривали і код не бачили. Норм.банк мав би в заголовку описати суть операції (переведення 1млн, зняття 1млн, відкриття депо...). Аби було ясно що робити. Може телефонувати і блокувати все-все-все... І, звісно ж, не слати смс про нікчемні операції, типу відкриття депо на 100грн...
Щодо фінмонів, то зарплата ЗСУ (у виписці з Привата) таки працює. Для купи банків. Сенс. Ексімка. Райф. Але не для самого Привата... 😂 Вимагав рукописне пояснення “звідки гроші” після повторного занесення. Банк у держ.власності деградує? 🤔 От і Сенс безпричинно зіпсував свій додаток...
а вы "мастеркард бильше" не пользуете? У них с осени можно менять ихнее серебро на 25%ную (а не 20 % как у сенса)скидку укрпочты в тарифах"базовый" и "приоритетный". И в отличии от Сенса, чья акция щедрости до второй половины апреля - мастерКардовские промокоды валидны по конец июня.
Спасибо, у меня нет ни одной карты этой системы - и я не знаю, за такую акцию.
Bobua написав:Банки можуть всяко свинячити, але ж і репутація, і їм(?) же ж таки потім писати багатосторінкові відповіді на наші скарги в НБУ, а якщо тисячі скарг -- то і журн.розслідування... Воно їм треба?
Щодо смс, то ще є сенс мати телефон без функції “позначити як непрочитане”. І тоді для банків, які ще не примудрились тупо винести код в заголовок смс -- будете мати явний фотодоказ, що смс не відкривали і код не бачили.
См. первый абзац? Зачем это доказательство? Банк стопудов у себя реализует так, что без прихода именно этого подтверждающего кода от клиента ничего не произойдёт. Ему не интересно в этом плане кого-то обманывать. Для случая, если SMS увидел мошенник на стороне опсоса? Сильно гипотетический случай и такой мошенник скорее перехватит себе доступ ко всему приложению, чем будет как-то ловить, что легальный пользователь начнёт интересную операцию, но не завершать.
Другой вопрос, что было бы приятно иметь возможность вместо SMS подтверждать по Google Authenticator. Оно и надёжнее потому, что SMS частенько, если не теряются, так задерживаются и фактор потенциального мошенника на опсосе исключается. Но похоже, что не при моей жизни.