Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
AlexTk написав:Сенс 1 серпня списав комісію за переказ з карти Хамелеон на карту іншого банку, зроблену 30 липня (1% +5грн.). Операцію проведено 1 серпня (коли вже введено комісію), а ліміт пораховано ще за липень. Отже, має місце перевищення ліміту у 20 тис. і, відповідно, є комісія . Залишив заявку на повернення коштів на ГЛ, розглядатимуть 3 дні. Мабуть, схожа ситуація у тих, хто гасився з Хамелеона 30, 31 липня (проведеться 2 серпня). Перевірте у себе.
В мене ситуація ще смішніша. Картка Хамон. Відкрита як дебетка - ліміту ніколи не бачила. Я з 29 липня по сьогодні зробив кілька р2р суммарно не більше ніж на 3000 грн. СЕПи були і достатньо великі 16, 15 к. Сьогодні мене побрили на 15 та 19 грн. У "чудо" застосунку їх просто не видно. Просто зменшився залишок. Півгодини потратив поки зміг зайти в ВЕБ з його постійним призначенням одного й того ж девайсу як довірений у тисячний раз. Там у виписці ці суми й красувались як "Комісія за переказ коштів з картки Банку на іншу картку". Підтримка на прохання пояснити WTF? - випала на мороз потім узяла три дні на встановлення причини. Спитали чи не платив я вебом (до якого до сьогодні три місяці не заглядав). "Візуально,"- кажуть: "Комісу бути не повинно але чекати подивитись що покаже перевірка". Ну так, звичайно, - на рахівниці скласти 3-4 суми здійснених р2р за останні дні найбільша з яких 1400 грн. воно вже мабуть і не кожен у Сєні зможе, а наявне ПЗ не дає змоги підтримці хоч якось подивитись за що саме банк НЕПРАВОМІРНО стягує коміс ;(. Але головне що мені не зрозуміло - чому банк коли залазить клієнтові у кишеню не відображає у своєму застосунку ці операції? Тобто виходить що банк навмисно краде гроші клієнта і намагається замести сліди, щоб його часом не викрили на крадіжці?
А Ви гляньте у застосунку операції за 30 липня, може, комісії там. У мене саме так - комісія значиться 30 липня, хоча з'явилася вона тільки сьогодні.
Сьогодні перше число, а це означає, що ми до вас з новинами.
Що на цей раз? •Поповнення продуктів в банкоматі тепер можливо, тільки якщо у вас пройдена ідентифікація в банку • Поповнити картку в банкоматі тепер можливо тільки з пройденою верифікацію (ліміти на поповнення залишаються без змін: 400к дебетові продукти, 400 кредитні продукти) • Від тепер картку іншого банку в банкоматі Sense Bank та Sense-Pay поповнити можливості немає
P.S Поки що ви можете бачити при поповненні кнопку «Поповнити без верифікації», але вона буде недійсна, незабаром інтерфейс оновимо☺️
AlexTk написав:А Ви гляньте у застосунку операції за 30 липня, може, комісії там. У мене саме так - комісія значиться 30 липня, хоча з'явилася вона тільки сьогодні.
Ви маєте рацію. Дійсно у 30 липні біля переказу на 1000 грн. примостився коміс в 15 грн., а біля 1400 на 19 грн. Не здогадався їх там шукати. Хоча у виписці у вебі вони і ініційовані і проведені по рахунку 1 серпня. Втім лишається відкритим за що був той коміс, адже якщо навіть припустити що усі ті р2р перекази кінця липня банк порахував у ліміти серпня - усе одно на сьогодні здійснено чотири р2р загалом на 2901 грн. До речі поки писав прилетів пуш від Сені - мені повернули щойно коміс. Однією проводкою на 34 грн. З призначенням "повернення комісії за ВИДАЧУ ГОТІВКИ через термінали за 1.08.2023". А я й не знав що я ще й готівку виявляється знімав . Що то було? Просто сюр якийсь. Агов командо фей та лордів - що у вас банку наразі коїться? Гроші списуєте просто так за р2р в межах безкоштовних лімітів - потім повертаєте як за видачу готівки, яку ніхно не знімав. У вас там що знову смузі скисло?
Підкажіть хто в темі. В меню хамона нема проходів в лаунж. В віза-боті -є. В додатку LoungeKey карта підвязалась , наче є проходи. Як дізнатись точно? У кого що там відображаються в додатку?
Sense Bank Підкажіть схему розрахунку відсотків по заборгованості після виходу з пільгового періоду. У гілці іншого банку один із форумчан був здивований сумою нарахованих відсотків і зазначив, що, зокрема, Сенс Банк не нараховує відсотки не на всю суму заборгованості, яка виникла за розрахунковий період. Якось не віриться Я так думаю, що питання про Red, тому що хамелеон продукт із специфічними умовами.
AlexTk написав:А Ви гляньте у застосунку операції за 30 липня, може, комісії там. У мене саме так - комісія значиться 30 липня, хоча з'явилася вона тільки сьогодні.
Ви маєте рацію. Дійсно у 30 липні біля переказу на 1000 грн. примостився коміс в 15 грн., а біля 1400 на 19 грн. Не здогадався їх там шукати. Хоча у виписці у вебі вони і ініційовані і проведені по рахунку 1 серпня. Втім лишається відкритим за що був той коміс, адже якщо навіть припустити що усі ті р2р перекази кінця липня банк порахував у ліміти серпня - усе одно на сьогодні здійснено чотири р2р загалом на 2901 грн. До речі поки писав прилетів пуш від Сені - мені повернули щойно коміс. Однією проводкою на 34 грн. З призначенням "повернення комісії за ВИДАЧУ ГОТІВКИ через термінали за 1.08.2023". А я й не знав що я ще й готівку виявляється знімав . Що то було? Просто сюр якийсь. Агов командо фей та лордів - що у вас банку наразі коїться? Гроші списуєте просто так за р2р в межах безкоштовних лімітів - потім повертаєте як за видачу готівки, яку ніхно не знімав. У вас там що знову смузі скисло?
Мені також повернули з аналогічним призаченням, але ! "...згідно звернення 1-43239201318". А якби не було звернення - повернули б болт? І ще цікаво - невже лише нас двох побрили на цей коміс?
Hotab Ви можете безкоштовно користуватись аеропорт-сервісами по картці Caméléon, якщо виконуєте умови: Покупки від 5 000 грн. за період 30+7 кал. днів до вильоту.
Зараз у нас є баг, і в додатку дійсно не відображається кількість проходів, ми вже працюємо над вирішенням даної проблеми. Тому, рекомендуємо перевіряти деталі в чат-боті від Візи☺
ingtrans написав:У гілці іншого банку один із форумчан був здивований сумою нарахованих відсотків і зазначив, що, зокрема, Сенс Банк не нараховує відсотки не на всю суму заборгованості, яка виникла за розрахунковий період. Якось не віриться Я так думаю, що питання про Red, тому що хамелеон продукт із специфічними умовами.
У того форумчанина "во всех банках, кроме Изи, нет такого мошенничества", поэтому подозреваю, что он только Хамоном и пользовался.
Alien хммм🤔 Розумію, що списання і повернення комісії якої не повинно бути - дуже дивна ситуація, тому беру дане питання на уточнення, як тільки отримаю відповідь від колег- відпишу тут😊 Приносимо вибачення за причинені незручності💙
ingtrans написав:Sense Bank Підкажіть схему розрахунку відсотків по заборгованості після виходу з пільгового періоду. У гілці іншого банку один із форумчан був здивований сумою нарахованих відсотків і зазначив, що, зокрема, Сенс Банк не нараховує відсотки не на всю суму заборгованості, яка виникла за розрахунковий період. Якось не віриться Я так думаю, що питання про Red, тому що хамелеон продукт із специфічними умовами.
Треба курити ДКБО, Тарифи і Істотні хар-ки продукту. У Алки десь є (ДКБО, Істотні), що 40..45% (підвищений/стандартний відсоток) нараховується на непогашену/прострочену заборгованість. А у деяких ню дюююже хитропопих банок там йдеться про суму (або про найбільшу суму) використаних коштів за ВЕСЬ розрахунковий період.