|
Еміграція, заробітчанство |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Ринок нерухомості. Ціни на квартири та земельні ділянки, аналітика, прогнози. Купівля та продаж нерухомості, оренда квартир та офісів, пропозиції комерційної нерухомості. Ріелтори та агентства нерухомості в Україні
Додано: Суб 18 тра, 2024 10:42
Дюрі-бачі написав:А Ви смішний... В Китаї скоро (через кілька років) буде криза, дуже глибока криза, капітал з нього тікає, як з України в 2021...
Не буде ніякой кризи. Фінансовий результат у всіх, хто здійснить енергоперехід буде позитивний, внутрішній попит буде великий. Ви не уявляєте, який плюс відносно авто з ДВЗ дає електромобіль щодо сімейного бюджету, мобільності та заощаджень. А Який плюс даватимуть в Китаї 100 млн. електромобілів за 5 років зроблених з місцевої сировини на місцевих заводах, які їздять на міксі енергії з місцевого вугілля та зеленки.
Востаннє редагувалось Denik в Суб 18 тра, 2024 11:11, всього редагувалось 1 раз.
-
Denik
-
-
- Повідомлень: 3378
- З нами з: 23.02.09
- Подякував: 694 раз.
- Подякували: 1172 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
1
Додано: Суб 18 тра, 2024 10:51
Denik Побачимо. Я всі свої зв'язки з Китаєм розірву остаточно вже цього року. Поки я бачу, що на китайців очікує черговий "великий стрибок"
-
Дюрі-бачі
-
-
- Повідомлень: 5595
- З нами з: 29.07.22
- Подякував: 890 раз.
- Подякували: 639 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Суб 18 тра, 2024 11:16
Дюрі-бачі написав:Denik Побачимо. Я всі свої зв'язки з Китаєм розірву остаточно вже цього року. Поки я бачу, що на китайців очікує черговий "великий стрибок"
В мене довоєнний науково-бізнесовий шеф приїхав тиждень тому з Китаю. На наступному тижні планую з ним поспілкуватися.
-
Denik
-
-
- Повідомлень: 3378
- З нами з: 23.02.09
- Подякував: 694 раз.
- Подякували: 1172 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
1
Додано: Суб 18 тра, 2024 11:40
Denik написав:Не буде ніякой кризи. Фінансовий результат у всіх, хто здійснить енергоперехід буде позитивний, внутрішній попит буде великий. Ви не уявляєте, який плюс відносно авто з ДВЗ дає електромобіль щодо сімейного бюджету, мобільності та заощаджень. А Який плюс даватимуть в Китаї 100 млн. електромобілів за 5 років зроблених з місцевої сировини на місцевих заводах, які їздять на міксі енергії з місцевого вугілля та зеленки.
Не підскажете на скільки років вистачає батарєї в електромобілі (особливо китайському)? Скільки коштує заміна батарєї? ПС електромобіль в приватному будинку при наявності достатньої потужності електрики я ще розумію. Чи підземний паркінг з зарядкою. А для проживаючих в квартирах це трешове рішення.
-
UA
-
-
- Повідомлень: 9546
- З нами з: 19.07.08
- Подякував: 1882 раз.
- Подякували: 2344 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
1
1
Додано: Суб 18 тра, 2024 12:25
UA написав: Denik написав:Не буде ніякой кризи. Фінансовий результат у всіх, хто здійснить енергоперехід буде позитивний, внутрішній попит буде великий. Ви не уявляєте, який плюс відносно авто з ДВЗ дає електромобіль щодо сімейного бюджету, мобільності та заощаджень. А Який плюс даватимуть в Китаї 100 млн. електромобілів за 5 років зроблених з місцевої сировини на місцевих заводах, які їздять на міксі енергії з місцевого вугілля та зеленки.
Не підскажете на скільки років вистачає батарєї в електромобілі (особливо китайському)? Скільки коштує заміна батарєї? ПС електромобіль в приватному будинку при наявності достатньої потужності електрики я ще розумію. Чи підземний паркінг з зарядкою. А для проживаючих в квартирах це трешове рішення.
На сьогодняшній день вартість їзди на електомобілі, купленому мною два з половиною роки тому вживаним, за 50% від вартості нового, складає приблизно 150€/100км пробігу без врахування вартості електроенергії. Саме цінопадіння. Вартість витрати пального на двс-ному автомобілі складає приблизно 200€ на місяць. Доцільність покупки електромобіля може бути лише при щоденних пробігах 150+ км, або це має бути зовсім бюджетне авто, типу ліф першого покління. З червня тариф на електроенергію в Україні хочуть підняти до 4.5-5 грн/кВт. В Європі тарифи такі, що заряджаючи авто вдома, я маю витрату співставну з економним дизелем, або гбо-шним авто. Якщо вести мову про комерційні зарядки, то вже можна порівнювати з двс-ними авто з витратою 10л/100 км. Звісно, можна поставити сес. Але це теж не додасть сенсу такій покупці.
-
gonchik74
-
-
- Повідомлень: 1032
- З нами з: 28.01.15
- Подякував: 15 раз.
- Подякували: 163 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 18 тра, 2024 12:45
Вчора на YouTube промайнуло відео, де наша людина в Україні показує, як заряджає свою Теслу на ПРИСКОРЕНІЙ зарядці. Сказав, що 1 кВтгод електричної енергії обходиться в 17 гривень, що виводить - разом із витратами на ТО та ремонт - на нуль ефективність використання електромобілів в Україні. Воно придумано НЕ для нас. Я вже писав: наші українці в США приїжджають на роботу на 9-00 - підключають Тесла до БЕЗКОШТОВНОЇ зарядки - 2 сеанси по 4 години (4 години на одне авто надають безперервно) - о 17-00 сідають в авто, батарея якого заряджена на 80...85 % - та поїхав додому або в справах.
Коли їздять далеко - наприклад в гірськолижні центри або в гори/на озера - то немає ніяких проблем із заряджанням - станції є всюди на кожному кроці. ходів не гріх і заплатити за зарядку. Поки перекусили в кафе та випили кави... Приятель виставив зараз на продаж свою Тесла за максимум ціни його року випуску - 20 500 доларів. Вже наїздився...
P.S. О! Вже знизив ціну відразу на 5000 доларів (!). Точно що вже наїздився...
Востаннє редагувалось akurt в Суб 18 тра, 2024 12:53, всього редагувалось 1 раз.
-
akurt
-
-
- Повідомлень: 11134
- З нами з: 12.02.09
- Подякував: 4000 раз.
- Подякували: 1444 раз.
-
-
Профіль
-
-
4
Додано: Суб 18 тра, 2024 12:52
ИМХО єдині, хто отримує вагомий профіт від переходу на електромобілі - це таксисти навесні/восени. Для простих людей - це геморой, вся "вигода" від економії на паливі зникне після першої заміни батареї. А батарея й 10 років не служить.
-
Дюрі-бачі
-
-
- Повідомлень: 5595
- З нами з: 29.07.22
- Подякував: 890 раз.
- Подякували: 639 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Суб 18 тра, 2024 13:06
Дюрі-бачі написав:ИМХО єдині, хто отримує вагомий профіт від переходу на електромобілі - це таксисти навесні/восени. Для простих людей - це геморой, вся "вигода" від економії на паливі зникне після першої заміни батареї. А батарея й 10 років не служить.
це доки нафта до 100 дол,барель коштує. а стане коштувати - 200 - буде інша справа. коли рахують суму витрат на електромобіль, дуже важливо враховувати, яку ціну використовують. якщо 2,64 - це супер вигідно (звісно коли це нижче собівартості). якщо поточну ринкову - інші цифри. а якщо комерційну зарядку - третій варіант. але загальний тренд - відмова від викопних копалин. хоча еенергія - це теж вугілля. хоча його здається більше, ніж нафти.
-
Shaman
-
-
- Повідомлень: 9262
- З нами з: 29.09.19
- Подякував: 770 раз.
- Подякували: 1631 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
3
5
Додано: Суб 18 тра, 2024 13:10
Shaman написав:дуже важливо враховувати, яку ціну використовують.
Та хоч безкоштовна ее. Для просто смертного, який в день їде кілька десятків кілометрів, одна заміна батареї буде дорожча ніж весь бензин, спалений за ті 5 років.
-
Дюрі-бачі
-
-
- Повідомлень: 5595
- З нами з: 29.07.22
- Подякував: 890 раз.
- Подякували: 639 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Суб 18 тра, 2024 13:35
Дюрі-бачі написав: Shaman написав:дуже важливо враховувати, яку ціну використовують.
Та хоч безкоштовна ее. Для просто смертного, який в день їде кілька десятків кілометрів, одна заміна батареї буде дорожча ніж весь бензин, спалений за ті 5 років.
хто в день їде кілька десятків км можливо й машина не окупиться, дешевше на таксі 
-
Shaman
-
-
- Повідомлень: 9262
- З нами з: 29.09.19
- Подякував: 770 раз.
- Подякували: 1631 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
3
5
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Investor_K і 2 гостей
Модератори:
Faceless, Ірина_, Модератор
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|