|
Укрпромбанк |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Чет 18 тра, 2006 13:35
Один из немногих банков, позволяющий прочитать текст депозитного договора (хотя бы шаблон), до того как вы отдали свои документы, с них начали делать копии и т.д.
Объясните, кто знает, почему с таким простым вопросом возникают сложности практически во всех банках?
-
Олег
-
-
-
-
-
-
Додано: П'ят 19 тра, 2006 21:12
Олег написав:Один из немногих банков, позволяющий прочитать текст депозитного договора (хотя бы шаблон), до того как вы отдали свои документы, с них начали делать копии и т.д.
Объясните, кто знает, почему с таким простым вопросом возникают сложности практически во всех банках?
Тому що в нас - країна тотального кидалова  Більшість банків, я думаю, має в договорах "закладки", які ущемлюють інтереси клієнта та/або ставлять його в ситуацію невизначеності.
Такі закладки описані в темах форумів про декілька банкі. Наприклад, я вже писав про таке щодо "Авалю" і ... "Укрпромбанку"  )
-
Oleksander
-
-
-
-
-
-
Додано: Пон 22 тра, 2006 15:30
Чи правильно я зрозумів, що мова йде про запис
Спішу поділитися все більш негативним досвідом спілкування з “Авалем”. При знятті чергового депозиту ретельно підрахував відсотки і виявив нестачу бл. 1% від їхньої суми. Як з’ясувалося, це якась комісія за поточний рахунок, на який переводяться депозитні кошти по закінченню терміну. Хоча я забрав вклад чітко в день закінчення договору, вносив його налом – себто здирати нема за що. Найпадлючніше те, що така комісія жодним чином не згадувалась в тексті депозитного договору...
Чи маєте Ви аналогічну інформацію про Укрпром? Якщо так, то поділіться досвідом. Буду вдячний.
-
Олег
-
-
-
-
-
-
Додано: Пон 22 тра, 2006 21:03
Олег написав:Чи правильно я зрозумів, що мова йде про запис Спішу поділитися все більш негативним досвідом спілкування з “Авалем”. При знятті чергового депозиту ретельно підрахував відсотки і виявив нестачу бл. 1% від їхньої суми. Як з’ясувалося, це якась комісія за поточний рахунок, на який переводяться депозитні кошти по закінченню терміну. Хоча я забрав вклад чітко в день закінчення договору, вносив його налом – себто здирати нема за що. Найпадлючніше те, що така комісія жодним чином не згадувалась в тексті депозитного договору...
Чи маєте Ви аналогічну інформацію про Укрпром? Якщо так, то поділіться досвідом. Буду вдячний.
Саме таку і маю  , точніше мав: знявши минулоріч депозит в "Укрпромі", недорахувався також цієї комісії. Причому теж без жодних виправдань (в "Авалі" згодом знайшов, де в нових договорах "закладка"). Шкандалю не підняв, бо саме обслуговування у відділенні - бездоганне. А що ті дівчата мені скажуть, що самі придумали цю комісію  ? Цього разу, чесно кажучи, депозит в "Укрпромі" зняв, не порахувавши. Там відсотки були помісячно, то я просто "обламався". Може, вже й нема такого "кидалова".
Але раджу Вам приготуватися до цього в будь-якому банку. Або піти на принцип і обрати депозитний вклад з капіталізацією відсотків щомісяця.Тут банк Вас "кинути" не може. Так я зробив у "Авалі".
Ще з відносних "мінусів" "Укрпромбанку": при дуже вигідних тарифах на БПК в них дорогий SMS-банкінг (на відміну, скажімо, від "Укрсоц-Інтеси"  ). Найдешевший спосіб контролювати картрахунок - спілкуватися з колл-центром, із обовязковим проговорюванням паролів та номерів.
-
Oleksander
-
-
-
-
-
-
Додано: Вів 23 тра, 2006 09:47
Oleksander написав:Ще з відносних "мінусів" "Укрпромбанку": при дуже вигідних тарифах на БПК в них дорогий SMS-банкінг (на відміну, скажімо, від "Укрсоц-Інтеси"  ). Найдешевший спосіб контролювати картрахунок - спілкуватися з колл-центром, із обовязковим проговорюванням паролів та номерів.
Ну, это скорее "камушек" в сторону Укркарта. Это их тарифы. А Укрпромбанк всего лишь использует их сеть.
-
Костя
-
-
-
-
-
-
Додано: Сер 24 тра, 2006 11:10
Oleksander написав:... Саме таку і маю, точніше мав: знявши минулоріч депозит в "Укрпромі", недорахувався також цієї комісії...
Дякую за інформацію. Буду уважнішим. Гадаю, що для відслідковування "кидалова" можна просто взяти виписку з рахунку (і не рахувати відсотки самостійно). Якщо комісія є, то це можна побачити по виписці. З іншого боку, Ви пишите Oleksander написав:... Або піти на принцип і обрати депозитний вклад з капіталізацією відсотків щомісяця.Тут банк Вас "кинути" не може. Так я зробив у "Авалі".
Мені незрозуміло, як допомагає капіталізація відстотків. Після закінчення терміну дії договору в Укрпромі всю суму переводять на новий поточний рахунок, і звичайно можуть вимагати будь-яку комісію за операції по цьому рахунку, зокрема, операції по видачі готівки (безумовно у відповідності до поточних тарифів банку). Таким чином, у повній відповідності з депозитним договором банк має можливість знецінити свої зобов'язання. Можливо, я щось не так розумію?
-
Олег
-
-
-
-
-
-
Додано: Сер 24 тра, 2006 13:35
Олег написав: можна побачити по виписці.
Ну і я ж про це. Олег написав: Після закінчення терміну дії договору в Укрпромі всю суму переводять на новий поточний рахунок, і звичайно можуть вимагати будь-яку комісію за операції по цьому рахунку, зокрема, операції по видачі готівки
При першій пролонгації вкладу в "Авалі" нарахування відсотків зійшлися чітко, а операціоніст на пряме запитання запевнила: немає жодних комісій. Потім не перевіряв, треба перевірити. Може, я чогось не розумію... От форумна спільнота й перевірить мої непрофесійні здогадки.
До речі, з капіталізаційним депозитом в "Авалі" інша фігня, на якій, вони, вочевидь, і заробляють без комісії: впродовж дії договору ставка відсотка постійно знижується (без явних обумовок в договорі).
-
Oleksander
-
-
-
-
-
-
Додано: Сер 24 тра, 2006 13:43
Oleksander написав:саме обслуговування у відділенні - бездоганне.
Згадаю ще одну позитивну рису: в кожному відділенні "Укрпрому" є охоронець (на відміну, скажімо, від "Авалю"). Причому ці охоронці обовязково, і зазвичай успішно, керують чергою. Тому навіть в їхніх дуже маленьких приміщеннях народ не стовбичить на касі й не позирає одне одному в гаманці й ПІН-коди. 
-
Oleksander
-
-
-
-
-
-
Додано: Вів 27 чер, 2006 10:19
Кілька разів користувалася послугами цього банку, - зараз шкодую, що взагалі є їх клієнтом, обслуговування просто жахливе
Для того щоб відкити депозитний рухунок довелося чекати більше 40 хвилин (це без черги). Я не знаю, що в них за фахіці працюють, але рівень кваліфікованості останніх, мяко кажучи, залишають бажати кращого, - мені навіть в першомі наближенні незмогли дати відповідь, чи є в них депозитна програма з капіталізацією відсотків.
Щоб забрати картку довелося чекати більше години крім цього дуже довго зясовувати купу проблем причому якихось незрозумілих (ми не можемо вас віддати картку, бо ви змінили паспорт, причому паспорт я не міняла, або ще краще, можливо ви прийдете іншим разом, а то в нас кінець робочого дня скоро, - і це мені сказали в 16-40, при тому, що працюють вони до 17-00) ...
Ось такий досвід в мене роботи з цим банком ... 
-
Tashka
-
-
-
-
-
-
Додано: Вів 27 чер, 2006 10:40
Tashka написав: чи є в них депозитна програма з капіталізацією відсотків
Згідно з прайсом від 22.06, немає. Щоправда, майже всі депозитні програми передбачають перерахування відсотків на БПК - що теж певною мірою капіталізація.
-
Oleksander
-
-
-
-
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|