Shaman написав:тримати в цих умовах курс як на мене - не найкраща ідея, й головне - навіщо?..
НБУ не тримає курс, ринок сам його регулює Одеса опт сьогодні 42,10-42,30 минулого тижня 42,35-42,50
на готівці - може бути. але там курс все одно дивиться на міжбанк. а коли НБУ продає на міжбанку 40% - то казати, що він не впливає - не вийде. особливо, коли курс рухається в ті години, коли окрім НБУ, немає інших продавців... та й НБУ такий собі продавець - в нього немає мети продати - мета забезпечити попит...
У Китаї авто з «залиплим» круїз-контролем проїхало 490 км без можливості зупинитися
17 грудня на трасі Ланьчжоу–Хайкоу водій Ма Шихуа близько чотирьох годин їхав зі швидкістю 115 км/год, бо в його авто нібито «залип» круїз-контроль і не працювали гальма. Він намагався вимкнути систему, перейти на нейтраль, скористатися ручним гальмом, але нічого не допомогло. Машина зупинилася () лише тоді, коли повністю закінчилося пальне — приблизно через 490 км. Поліція та дорожні служби супроводжували машину, очищали трафік і допомогли уникнути аварії. Після зупинки водій перебував у шоковому стані та потребував допомоги рятувальників. Виробник заявив, що раніше не фіксував подібних відмов у цієї моделі, але погодився на повне повернення вартості авто та додаткову компенсацію. Причину несправності зараз розслідують; водій наполягає на публічному оприлюдненні результатів і не виключає незалежну експертизу. По моделі машини АІ дав такі варіанти : AITO M7 (Huawei / Seres) , Li Auto L7 / L8, Zeekr 001 - хто тут ще мріє про китайське авто? Напевне після цього відео сплеск продаж китайців прив'яне трішки, що позитивно вплине на готівковий курс
P.S. нібито вже є підтвердження що це був AITO M7 (Huawei / Seres)
Востаннє редагувалось Василь-Рівне в Нед 28 гру, 2025 15:55, всього редагувалось 1 раз.
Василь-Рівне написав:У Китаї авто з «залиплим» круїз-контролем проїхало 490 км без можливості зупинитися
17 грудня на трасі Ланьчжоу–Хайкоу водій Ма Шихуа близько чотирьох годин їхав зі швидкістю 115 км/год, бо в його авто нібито «залип» круїз-контроль і не працювали гальма. Він намагався вимкнути систему, перейти на нейтраль, скористатися ручним гальмом, але нічого не допомогло. Машина зупинилася () лише тоді, коли повністю закінчилося пальне — приблизно через 490 км. Поліція та дорожні служби супроводжували машину, очищали трафік і допомогли уникнути аварії. Після зупинки водій перебував у шоковому стані та потребував допомоги рятувальників. Виробник заявив, що раніше не фіксував подібних відмов у цієї моделі, але погодився на повне повернення вартості авто та додаткову компенсацію. Причину несправності зараз розслідують; водій наполягає на публічному оприлюдненні результатів і не виключає незалежну експертизу. По моделі машини АІ дав такі варіанти : AITO M7 (Huawei / Seres) , Li Auto L7 / L8, Zeekr 001 - хто тут ще мріє про китайське авто? Напевне після цього відео сплеск продаж китайців прив'яне трішки, що позитивно вплине на готівковий курс
Взял первый из предложенных вариантов AITO M7. Это электромобиль, иногда оснащаемый бензиновым электрогенератором на борту. Судя по фразе о закончившемся топливе, речь идёт о последнем варианте. Кто-то ещё мечтает об электромобиле? 😁
ЗЫ У Тойоты нечто подобное уже было. Причем на вполне традиционных автомобилях.
У різних країнах були повідомлення про: 📍 Toyota рухалася без активної участі водія 📍 Помилки у роботі адаптивного круїз-контролю 📍 Неадекватна реакція на перешкоди 📍 Водій недооцінив межі системи
Але жодного широко підтвердженого випадку, де Toyota “втратила контроль і поїхала сама на сотні кілометрів без водія”, як у випадку AITO M7 — немає.
Василь-Рівне написав:📍 Toyota рухалася без активної участі водія ......... Але жодного широко підтвердженого випадку, де Toyota “втратила контроль і поїхала сама на сотні кілометрів без водія”, як у випадку AITO M7 — немає.
То, что описано - это и есть движение без участия водителя. Было несколько аварий со смертельным исходом. Особо сильно скандал разгорелся после гибели полицейского с семьёй. В 2009-2010 годах по этому поводу были огромные отзывы и огромные штрафы. Проблема была массовой. Также известен как минимум один случай, когда сбесившуюся Тойоту полицейские тормозили своим бампером.