Дороже. Выплаты для бедных и среднего класса увеличат товарооборот и привлекательность рынка. А отток валюты из EM на более привлекательный рынок приведет к росту её стоимости.
Китай зможе продати більше свого продукту в США це збільшить приток валюти в Китай і зміцнення його валюти; аналогічно інші країни Азії
Там сейчас говорят нехватка контейнеров для морских перевозок. Спрос вырос из-за того, что люди дома сидят заказывают, а рабочие в портах на больничных часто из-за короны к тому же поэтому цена на перевозки морские в 5-10 раз взлетела
dir написав:Там сейчас говорят нехватка контейнеров для морских перевозок. Спрос вырос из-за того, что люди дома сидят заказывают, а рабочие в портах на больничных часто из-за короны к тому же поэтому цена на перевозки морские в 5-10 раз взлетела
Проблеми з логістикою (не тільки з контейнерами) зараз є у всьому світі. Все, насправді, розпочалося з того, що люди по всьому світу, сидячи в заперті, значно збільшили покупки на різних алібабах. Це різко змінило структуру і географію покупок і реально порушило логістику. Ріст вартості фрахту і розбаланс через недозавантаження, збільшення шляху почав викликати затримки товарів в портах. Зараз масла у вогонь додало недавнє погіршення погоди в багатьох регіонах. В багатьох портах США, Канади, півночі і не тільки Європи затрималося багато вантажів (не тільки авто-металобрухт). Оскільки вантажі не йдуть прямими рейсами а більшість всього кілька разів перевантажується в проміжних портах, зараз почалися затримки від тижня до місяця, через очікування кораблів (контейнерів) що запізнюються. Ситуація доволі не весела у всьому світі. Це черговий раз заставить світову економіку задуматися над локалізацією, заставить переглянути теперішню структуру глобалізації і доцільність "світових фабрик". Щодо курсу - наступного тижня мінфін розміщає 6-ти річні папери (дорозміщення семирічок). Це папери для нерезидентів. Отже є надія,що вони зявляться в більшому обсязі ніж останні розміщення (натякає і розмір погашення в середу). А 31 березня велике погашення доларових ОВДП. Певна частина цієї валюти, швидше всього, вийде на МБ щоб перетворитися на грн. З усіма наслідками...
dir написав:Там сейчас говорят нехватка контейнеров для морских перевозок. Спрос вырос из-за того, что люди дома сидят заказывают, а рабочие в портах на больничных часто из-за короны к тому же поэтому цена на перевозки морские в 5-10 раз взлетела
Проблеми з логістикою (не тільки з контейнерами) зараз є у всьому світі. Все, насправді, розпочалося з того, що люди по всьому світу, сидячи в заперті, значно збільшили покупки на різних алібабах. Це різко змінило структуру і географію покупок і реально порушило логістику. Ріст вартості фрахту і розбаланс через недозавантаження, збільшення шляху почав викликати затримки товарів в портах. Зараз масла у вогонь додало недавнє погіршення погоди в багатьох регіонах. В багатьох портах США, Канади, півночі і не тільки Європи затрималося багато вантажів (не тільки авто-металобрухт). Оскільки вантажі не йдуть прямими рейсами а більшість всього кілька разів перевантажується в проміжних портах, зараз почалися затримки від тижня до місяця, через очікування кораблів (контейнерів) що запізнюються. Ситуація доволі не весела у всьому світі. Це черговий раз заставить світову економіку задуматися над локалізацією, заставить переглянути теперішню структуру глобалізації і доцільність "світових фабрик". Щодо курсу - наступного тижня мінфін розміщає 6-ти річні папери (дорозміщення семирічок). Це папери для нерезидентів. Отже є надія,що вони зявляться в більшому обсязі ніж останні розміщення (натякає і розмір погашення в середу). А 31 березня велике погашення доларових ОВДП. Певна частина цієї валюти, швидше всього, вийде на МБ щоб перетворитися на грн. З усіма наслідками...
Так про формування декількох чи декількох десятків нових промислово-валютних зон вже пару років точно, як деякі люди говорять... Ось і нагальність їх формування видно неохброєним оком... так шо явочним порядком ці зони з"являться 100500%.
Нажаль це все призведе до рісту цін на кінцевий продукт. Хоча є і можливості для України* ухватити шматок торту ...
* хоча які можливості, коли найважливіще, а саме людський капітал вже профукано... ** хоча можна завезти з "Бангладешу"
orest написав:Ситуація доволі не весела у всьому світі. Це черговий раз заставить світову економіку задуматися над локалізацією, заставить переглянути теперішню структуру глобалізації і доцільність "світових фабрик".
Мировая экономика не умеет задумываться Она достаточно хаотична, а возможности для сговоров ограничены. Определенные сдвиги возможны, но потом все пойдет обратно. Наиболее очевидным следствием нынешних проблем с логистикой станет ускорение развития транспортных отраслей. Закончится это переизбытком посуды и контейнеров (классический и неизбежный кризис перепроизводства). Не первый и не последний раз. Многие экономисты считают рост цен на перевозки одним из самых ранних признаков оживления экономики. Рост зарплат на "мировых фабриках" мне кажется более стабильным фактором для ослабления их влияния.
Yuri_61 написав:даже я старый пень и тот задумал купит комп за 100к гривасов и начать майнить
Увы, Вы на несколько лет опоздали. Покупного компа, как и мощности бытовой электросети, давно мало для майнинга. Оборудование теперь выглядит примерно так:
Здравствуйте . У меня в доме живут много семей из Донецка . ОЧЕНЬ . У некоторых по две машины , детям машины купили . Работают и врачами и директорами фирм и т д . Кто хотел жить в Украине , все здесь .
Ukrainian написав:Китай зможе продати більше свого продукту в США це збільшить приток валюти в Китай і зміцнення його валюти; аналогічно інші країни Азії
Долар і євро відпочивають: як українці за рік на китайському юані заробляють 23% прибутку Валюта Китаю постійно дорожчає: юань тільки за рік подорожчав майже на 10% по відношенню до долара. Аналітики пояснюють це зростанням китайської економіки та ручним управлінням курсу. https://delo.ua/econonomyandpoliticsinu ... mu-379142/
Здравствуйте . У меня в доме живут много семей из Донецка . ОЧЕНЬ . У некоторых по две машины , детям машины купили . Работают и врачами и директорами фирм и т д . Кто хотел жить в Украине , все здесь .
Кто остался,тот и остался.
Я сам такий...
холява написав:
change_pm написав: *** але що робити з Донбасом?
Кто хотел жить в Украине , все здесь .
Кто остался,тот и остался.
Питання ж ширше і не про людей, а про територію... На якій наразі екологічна катастрофа, яка впливає і буде впливати на території під нашою владою.
хош-не хош, а гордієв вузол треба якось рубати...і президенту треба якість досягнення щоб пробуватись на другий термін.... тому імхо без варіантів...
change_pm написав: хош-не хош, а гордієв вузол треба якось рубати...і президенту треба якість досягнення щоб пробуватись на другий термін.... тому імхо без варіантів...
ніяких рубань! бо може повторити долю одного чоловіка з галстуком...хоче досягнення мати - хай реформи проводить - економіку з колін піднімає, експорт підтримує