Mirax написав:Без паніки, як не ябка, то капуста, щось з землі та й вилізе. То все треба буде якось продати. В Україні з голоду не помремо. Звісно, якщо совєти до нас не запхаються.
Логически сопоставив персонажей классической головоломки "Волк, коза и капуста" — под тематику попадет только слово капуста.
orest написав:Обхід Африки додасть не менше 10 днів та значно підвищить вартість логістики. Але це МОЖЕ СТАТИ значно швидшим варіантом ніж чекати біля єгипетських берегів і потім тягнутися в корку.
Даже восстановление работы канала не решит проблему мгновенно. Те, кто пошел в обход, придут одновременно с теми, кто ждал возле канала, и они все создадут пробки в портах. Возможности перевалки тоже не безграничны.
Бач воно як! Я згоден на 100500%!
До речі, чи всі помітили, що події (як корона, тепер блокіровка каналу) почнуть приводити до думок, що нафіг ця Азія (підставте своє) в закупках...? Давайте розвивати своє.
І так тишком-нишком за 5-10 років, ми опинимось в багатополярному світі, де немає залежності від Китаю (підставте своє), і все виробляється в кордонах валютної і континентальної "імперії" )))
change_pm написав:так тишком-нишком за 5-10 років, ми опинимось в багатополярному світі, де немає залежності від Китаю (підставте своє), і все виробляється в кордонах валютної і континентальної "імперії" )))
успешный бизнес избавляется от непрофильных активов. Будут развивать жд сообщения с Азией. Введут ограничения на размер судов проходящих через СК
edvardd написав:вообще как бы странно, есть 2й канал: 6 августа 2015 года произошла торжественная церемония открытия нового Суэцкого канала. «Новый Суэц» проходит параллельно старому судоходному пути, проложенному 149 лет назад и являющемуся кратчайшим водным маршрутом между Индийским океаном и Средиземным морем.
orest написав:Обхід Африки додасть не менше 10 днів та значно підвищить вартість логістики. Але це МОЖЕ СТАТИ значно швидшим варіантом ніж чекати біля єгипетських берегів і потім тягнутися в корку.
Даже восстановление работы канала не решит проблему мгновенно. Те, кто пошел в обход, придут одновременно с теми, кто ждал возле канала, и они все создадут пробки в портах. Возможности перевалки тоже не безграничны.
Бач воно як! Я згоден на 100500%!
До речі, чи всі помітили, що події (як корона, тепер блокіровка каналу) почнуть приводити до думок, що нафіг ця Азія (підставте своє) в закупках...? Давайте розвивати своє.
І так тишком-нишком за 5-10 років, ми опинимось в багатополярному світі, де немає залежності від Китаю (підставте своє), і все виробляється в кордонах валютної і континентальної "імперії" )))
Є така річ, як розподіл праці. В даному випадку міжнародний розподіл праці. Наслідком зростання якого є підвищення виробничості праці й відповідно здешевлення товарів. Це не кажучи про те, що повернення деяких виробництв з Азії майже неможливо з причини, що більш ніде нема такої концентрації робочої сили на місьці.
Це я до того, що відкат взад призведе до суттєвого погіршення рівня життя. А в купі з іншими проблемами розвитку ринкової економіки до загострення боротьби за ресурси. Простіше: менш пов'язані-залежні між собою конкуренти почнуть з більшим задоволенням "різати" один одного в конкурентній боротьбі.
Ще коротше -- тоді треба готуватись до Темних столітть. Так що на поглиблення глобалізації треба молитись, бо гаплик прийде тоді уж точно неминуче. А так він тільки десь маякує.
orest написав:Стрімке здорожчання долара у світі відбилося і на нашому МБ. Це може вплинути на якийсь час і на грн. Попит на валюту, для оплати сировини-товару і тд у інших виробників-постачальників, які зможуть доставити раніше, щоб перекрити діру не пройде безслідно, мабуть. правда, потім відновиться корекція і попит на валюту впаде...
Вот так всегда - что-то планируешь по валюте, а потом какой-то индийский капитан-долбодятел все планы порушит. Один из контейнеров ему бы на шею и там же в канале и притопить.
orest написав:Стрімке здорожчання долара у світі відбилося і на нашому МБ. Це може вплинути на якийсь час і на грн. Попит на валюту, для оплати сировини-товару і тд у інших виробників-постачальників, які зможуть доставити раніше, щоб перекрити діру не пройде безслідно, мабуть. правда, потім відновиться корекція і попит на валюту впаде...
Вот так всегда - что-то планируешь по валюте, а потом какой-то индийский капитан-долбодятел все планы порушит. Один из контейнеров ему бы на шею и там же в канале и притопить.
Отак і з па24 буде влітку )
Так это ж не у доллара проблемы будут, а у Европы и евро. По-идее.