lamal
Откуда?
На сайте ничего нет и сообщений не приходило.
|
|
Додано: Вів 12 жов, 2021 23:36
Re: Форвард Банк Forward BankКто пользуется банком - подскажите, по дебетовой карте начисление процентов происходит каждый день на мин остаток (как у моно) или нужно держать всю сумму на протяжении целого месяца?
Додано: Сер 13 жов, 2021 09:00
Оттуда: "Завдяки сервісу відеоідентифікації та електронному підпису документів стає можливим миттєво оформити кредитну або дебетову картку через сайт банку чи у мобільному додатку Forward Online." - шото ни через "сайт банку", ни в "мобільному додатку Forward Online" не нашел возможности "миттєво оформити кредитну або дебетову картку". Куда копать/нажимать?
Додано: Сер 13 жов, 2021 10:13
alibob
Вітаю! Послуга оформлення віртуальної лінійки КОКО доступна новим клієнтам банку. Гарного дня!
Додано: Сер 13 жов, 2021 11:07
Re: Форвард Банк Forward BankSupport BForward, реально не продуманное решение.
Надо было сначала хотя бы реализовать дистанционное обслуживание для действующих клиентов: закрытие счёта, обновление анкетных и паспортных данных, открытие новых продуктов. А потом уже делать удалённое становление клиентом банка. При чём такой подход не только вы используете, но есть и другие банка. ps Почему-то со старту предлагает только дебетовую и кредитную карту, пенсионной нет.
Додано: Сер 13 жов, 2021 12:40
Але ж у вас: "Клієнт має змогу ознайомитися з договором, підписати його на екрані смартфона та надіслати через мобільний додаток до банку. Віртуальна картка активується у Forward Online і одразу готова до використання. Віртуальна картка – це розширення можливостей існуючого продукту КОКО КАРД – дистанційна процедура швидкого надання реквізитів картки клієнту без випуску фізичного пластику." Про "новий клієнт" немає згадки, а просто "клієнт" - то певно річ про клієнта банку, тобто вже дійсного клієнта банку. Знову не можете зразу написати нормально. Виправте там в себе в тій новині на сайті.
|
|