Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 59735974597559765977 ... 10107>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 3.1 5 1070
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
20%
217
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
17%
181
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
17%
183
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
27%
290
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
19%
199
Всього голосів : 1070
Повідомлення Додано: Пон 03 вер, 2018 12:23

Re: Альфа-Банк

  IMPRINTER написав:щас уже думаю это сделать нельзя

А наш любимый Офпред тоже не поможет? :oops: :cry:
Но свои карты я с нетерпением жду УкрПоштой :)
clientage
Аватар користувача
1
1

Фінансовий гуру Finance.ua
 
Заблокований
Повідомлень: 34082
З нами з: 08.12.07
Подякував: 2686 раз.
Подякували: 4083 раз.
 
Профіль
 
2
Повідомлення Додано: Пон 03 вер, 2018 12:28

А в карты google pay так и не докрутили. Пробовал добавить после 22.08, не получилось. Кал уверили, что с 03.09 усё будет. Только попробовал, не добавляется
ВАМ
 
Повідомлень: 197
З нами з: 24.10.14
Подякував: 10 раз.
Подякували: 34 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 03 вер, 2018 12:30

  IMPRINTER написав:YaVI

через завку в КЦ - аннулированную карту восстановили таки :shock:
я думал если человек умер это надолго ...

Поки тільки прийняли заявку через КЦ.
Результатів розгляду поки немає.
YaVI
 
Повідомлень: 547
З нами з: 30.03.10
Подякував: 21 раз.
Подякували: 22 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 03 вер, 2018 12:53

  YaVI написав:
  IMPRINTER написав:YaVI

через завку в КЦ - аннулированную карту восстановили таки :shock:
я думал если человек умер это надолго ...

Поки тільки прийняли заявку через КЦ.
Результатів розгляду поки немає.


Я ночью оставлял заявку
IMPRINTER
Аватар користувача
2
1

Свинорил 100 lvl
 
Повідомлень: 38795
З нами з: 06.08.09
Подякував: 228 раз.
Подякували: 6253 раз.
 
Профіль
 
9
5
2
Повідомлення Додано: Пон 03 вер, 2018 13:49

  IMPRINTER написав:Алла порадовала новыми приколами ...

карта до 09/2018, Алла автоматически перевыпустила карту по сроку ... пришла смс в августе, что ваша карта будет перевыпущена и доставлена (указа адрес) ... НО ... при этом аннулировалась старая карта !!! в сентябре засветился сереньким новый номер карты, а старая карта при этом исчезла ... т.е. средствами на счету пользоваться теперь НЕЛЬЗЯ, т.к. старой карты (у которой еще месяц законный срок жизни) уже нет, а новой - еще нет !

кал не может ничего внятного сказать, оставил заявку.

Некоторые дебетовые карты со сроком действия до 30.09.18 были аннулированы. Причина: сбой в процессе автоматического перевыпуска карт. Причину уже устранили, карты активировали. Извините за неудобства.
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13155
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1417 раз.
 
Профіль
 
2
2
2
Повідомлення Додано: Пон 03 вер, 2018 13:57

Alfa_Bank, ну вот скажите откровенно, положа рука на сердце, за шо вы не любите Восток, да так, шо запихнули его во фрод-лист и лочите карты ну прям на лету :twisted:
Полдня седня экскриментировал с Востоком, позалочивал все карты Альфы, я ж ̶у̶п̶е̶р̶т̶и̶й̶ ̶я̶к̶ ̶б̶а̶р̶а̶н̶ настойчивый... Это писец, сам ваш саппорт в ауте. Вы их хоть научите сразу отвечать, шо Восток это ненадёжная банка по мнению Альфы, поэтому карты блокируются. Хотя у Востока давно уже есть 3Дсек, в отл. от вас.
Ганьба! :evil:
clientage
Аватар користувача
1
1

Фінансовий гуру Finance.ua
 
Заблокований
Повідомлень: 34082
З нами з: 08.12.07
Подякував: 2686 раз.
Подякували: 4083 раз.
 
Профіль
 
2
Повідомлення Додано: Пон 03 вер, 2018 14:09

  movnyk написав:
  Alfa_Bank написав:
  movnyk написав:Alfa_Bank
Шановний представник банку Alfa_Bank! 24 серпня я сплатила за придбаний товар на сайті 27.ua своєю кредиткою ЕКО-Максимум суму, що значно перевищувала 1000 грн. Звісно, я очікувала, як і зазвичай у таких випадках, отримати SMS із пропозицією щодо оформлення «Миттєвої розстрочки». Проте SMS так і не надійшло. 28 серпня, заледве додзвонившись до оператора контакт-центру, у відповідь на своє запитання з подивом почула, що, виявляється, з 22.08.18, після «переходу на новий процесинг», банк не надає розстрочки на покупки, здійснені через Інтернет. :shock: Мовляв, треба було у звичайному терміналі розраховуватись. Я, власне, так і зробила б, якби мене повідомили про таке нововведення. При цьому, чекаючи на зв’язок з оператором, укотре прослухала рекламу про чудову послугу – «Миттєву розстрочку», де не було жодного слова про нові обмеження. Прошу представника банку прокоментувати відповідь працівниці контакт-центру та розібратись у ситуації. Оскільки я ще не маю змоги надсилати приватні повідомлення, зазначу тут номер звернення: №1-23295351388. Чекатиму на зворотний зв’язок.

movnyk, доброго дня. З 30/08 пропозиції Розстрочки надходять стандартно.
На жаль, тимчасово по причині міграції ПЦ Розстрочка на інтернет-покупки була недоступною.
Згідно Додатку 4 ДКБО, п. 3.7:
Умови Програми «Моментальна розстрочка на карту» до правовідносин між Банком та Клієнтом, що ґрунтуються на підставі Договору не застосовуються, у випадку якщо на момент направлення Клієнтом і отримання Банком Одноразового числового коду, а також на момент списання суми вартості товару/послуги,оплаченого за допомогою Картки за рахунок коштів Відновлювальної кредитної лінії з Рахунку існує хоча б одна з наступних умов, а саме:
(а) рахунок закритий або Картка, випущена до цього рахунку, заблокована з підстав передбачених Договором, цим Додатком № 4 та/або чинним законодавством України;
(б) існує прострочена заборгованість по Рахунку;
(в) виникнення технічних збоїв у роботі апаратних і програмних засобів, які забезпечують проведення операцій з Картками (відключення/ушкодження електроживлення і мереж зв’язку, збої програмного забезпечення процессингового центру, технічні збої у роботі каналів зв’язку МПС й інші ситуації), які сталися не з вини Банку;
(г) у випадку виникнення випадків одержання, збереження, користування Клієнтом грошовими коштами Банку бездостатньої на те правової підстави.


Списання коштів відбулося лише сьогодні
24.08.2018 31.08.2018 Покупка (E0181078WWW27UA(E0181078), KYIV, UKR,MCC 5211). До цього сума була заблокована з позначкою Pre-authorization.


Шановний представник Alfa_Bank! Чекаю на розв’язання мого питання. Згідно з процитованими Вами правилами розстрочка мала бути надана. Правила повинні бути однаковими для всіх – і для клієнта, і для банку. Тому прошу їх дотриматись та оформити розстрочку.
movnyk
 
Повідомлень: 30
З нами з: 28.08.18
Подякував: 4 раз.
Подякували: 0 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 03 вер, 2018 14:10

  _PORT_UA написав:Я в недоумении от нового процессинга. 23го числа перед длинными выходными пополнил карту через терминал в 15-00, администратор сказал,что денги зайдут в течении получаса. Не зашли в этот срок.
Зашли где то в 15.45-15.50. Сразу же часть закинул на Доходный сейф, а часть на Сберегательный депо.
И что вы думаете? Операции прошли 27 числом!!! Почему? Ведь в инет банке операции были завершены 23м числом?
По итогу те небольшие,но проценты не начислились за эти дни.
Знал бы,что так будет в Пумб бы занес. Там нет такой тягомотины с зачислением! Очень неприятно удивлен Аллой.

PORT_UA, добрый день. Укажите данные в ЛС.
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13155
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1417 раз.
 
Профіль
 
2
2
2
Повідомлення Додано: Пон 03 вер, 2018 15:31

  IMPRINTER написав:
  YaVI написав:У мене анулювали всі карти в пакеті аж за два місяці до закінчення їх строку.
viewtopic.php?p=4443786#p4443786


вот у меня аналогично похоже ... наверное это какой то новый глюк после перехода.

аналогично
J
 
Повідомлень: 6029
З нами з: 19.01.08
Подякував: 24 раз.
Подякували: 329 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 03 вер, 2018 17:23

  movnyk написав:
Шановний представник Alfa_Bank! Чекаю на розв’язання мого питання. Згідно з процитованими Вами правилами розстрочка мала бути надана. Правила повинні бути однаковими для всіх – і для клієнта, і для банку. Тому прошу їх дотриматись та оформити розстрочку.

movnyk, доброго вечора. З’ясую і надам відповідь.
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13155
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1417 раз.
 
Профіль
 
2
2
2
  #<1 ... 59735974597559765977 ... 10107>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
ПУМБ (2004 - 2021) 1 ... 3460, 3461, 3462
Anonymous » Чет 18 лис, 2004 12:31
34619 7801819
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 17:22
Blister
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 1 ... 3814, 3815, 3816
Anonymous » Чет 22 тра, 2008 13:07
38157 5164718
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:49
_PORT_UA
УкрСибБанк BNP Paribas Group (2010 - 2021) 1 ... 1801, 1802, 1803
Anonymous » Нед 28 лис, 2004 14:35
18025 367202
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:03
klug
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама