Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 67306731673267336734 ... 10107>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 3.1 5 1070
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
20%
217
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
17%
181
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
17%
183
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
27%
290
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
19%
199
Всього голосів : 1070
Повідомлення Додано: Сер 27 лют, 2019 12:11

  unlock написав:Баллы по Тревелу обнулились. Проблема массовая.

unlock, добрый день. Да, действительно, не отображаются бонусные баллы по картам Travel в AlfaMobile на устройствах Apple. Проблема на устранении, скоро все будет восстановлено. Извините за неудобства.
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13137
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1416 раз.
 
Профіль
 
2
2
2
Повідомлення Додано: Сер 27 лют, 2019 12:21

  yuri1978 написав:
  Ivanhoe написав:
  mihasik написав:Если оформил рассрочку на три месяца. В следующем РД планирую загасить. То снимут только за 1 мес.пользования или как моня, сразу за 3?


Первая РД ничего не снимает, потом за каждый месяц. При досрочном погашении штрафов нет
а как "правильно" гасить вручную?
сначала деньги забросить на карту и потом нажать кнопку "погасить" или же сначала "погасить" (задолженность списывается на кредлимит текущего РП), а потом в РД одним из традиционных способов для избежания платы за РКО?

Жмете погасить и в ближайшее рд уже нужно загасить эту рассрочку.
mihasik
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1329
З нами з: 26.10.11
Подякував: 30 раз.
Подякували: 29 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 27 лют, 2019 13:12

  Alfa_Bank написав:
  kreuz написав:
  Alfa_Bank написав:Интересное у вас партнёрство. ЭКО ссылку на сайт банка размещает, Альфа логотип ЭКО на карте тоже, а ссылку нельзя. Так получается, что за актуальной инфой на сайт банка можно не ходить, ведь на нём ни её самой, ни даже ссылки на неё нет. Неравноправный кобренд какой-то, ну не конкуренты же вы в конце концов...

kreuz, :?

Кидайте в ПП. :wink:
Квесторе_поверніться
 
Повідомлень: 38212
З нами з: 22.11.13
Подякував: 2 раз.
Подякували: 1918 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 27 лют, 2019 13:59

  Квесторе_поверніться написав:Кидайте в ПП. :wink:

Не меліть єрундою ;) Я вже все кинув усюди :)
kreuz
Аватар користувача
 
Повідомлень: 3392
З нами з: 10.12.07
Подякував: 177 раз.
Подякували: 263 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 27 лют, 2019 15:35

  Alfa_Bank написав:
  Prestol написав:Колекціоную трабли мобільного додатку:
1. Помилка «Щось пішло не так» при перегляді супербонусів.
2. Не працюють push-повідомленя.
3. При спробі скористатись чатом «Підтримка» додаток закривається.

Вони ще єхідненько шлють смс-ки «Відкрийте для себе ЧАТ для отримання якісної консультації...». Знущаються! :evil:


Prestol, доброго ранку.
1. Як раніше вже вказувала, помилка виникає через те, що історія вибору категорій супербонусів поки що пуста, оскільки ви перший раз обрали їх цього місяця. Наступного місяця, після вибору нових категорій, помилка повинна зникнути. Тому ще кілька днів натискайте кнопку «ОК» та продивляйтесь інформацію.
2. PUSH-повідомлення не надходять, якщо відсутній зв'язок з інтернетом (в такому разі відправляються смс стандартним способом); версія Alfa-Mobile для работи з PUSH v. 1.9.3 и вище - для iOS; для IPhone при оновленні версії додатку, потрібно повторно підключати послугу; перевірте чи дозволена в налаштуваннях пристрою відправка PUSH для Alfa-Mobile; спробуйте перейти на смс-інформування, а потім знову на PUSH.
3. Якщо протягом 10 хвилин в мобільному додатку клієнт не виконує активних дій (наприклад, перемикання вкладок, перегляд виписок, інформації по продуктам), втрачається авторизація, необхідно повторно виконувати вхід. Якщо ж виникають інші труднощі с чатом, прошу вас звернутись до будь-якого каналу клієнтської підтримки та вказати деталі непрацездатності додатку.

1. Помилка сьогодні зникла! :) Зауважу, що новий місяць не настав, і вивід "горішків" я не робив. Якось воно само зненацька "пішло так". Так що теорії будувати марно.
Викреслюємо.
2. Пуші дійсно з'явились, коли перемкнути у мобільному додатку налаштування за карткою на смс (з підтвердженням смс) і потім знову на пуші (зі ще одним підтвердженням смс). :twisted:
Викреслюємо.
3. Але додаток стабільно і миттево вилітає на спробі відправити повідомлення в чат підтримки.
Отже, неможливо написати в підтримку про відсутність підтримки, коли підтримка не підтримується. :cry:
Prestol
 
Повідомлень: 170
З нами з: 09.02.19
Подякував: 25 раз.
Подякували: 8 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 27 лют, 2019 15:39

  Prestol написав:
  Alfa_Bank написав:
  Prestol написав:Колекціоную трабли мобільного додатку:
1. Помилка «Щось пішло не так» при перегляді супербонусів.
2. Не працюють push-повідомленя.
3. При спробі скористатись чатом «Підтримка» додаток закривається.

Вони ще єхідненько шлють смс-ки «Відкрийте для себе ЧАТ для отримання якісної консультації...». Знущаються! :evil:


Prestol, доброго ранку.
1. Як раніше вже вказувала, помилка виникає через те, що історія вибору категорій супербонусів поки що пуста, оскільки ви перший раз обрали їх цього місяця. Наступного місяця, після вибору нових категорій, помилка повинна зникнути. Тому ще кілька днів натискайте кнопку «ОК» та продивляйтесь інформацію.
2. PUSH-повідомлення не надходять, якщо відсутній зв'язок з інтернетом (в такому разі відправляються смс стандартним способом); версія Alfa-Mobile для работи з PUSH v. 1.9.3 и вище - для iOS; для IPhone при оновленні версії додатку, потрібно повторно підключати послугу; перевірте чи дозволена в налаштуваннях пристрою відправка PUSH для Alfa-Mobile; спробуйте перейти на смс-інформування, а потім знову на PUSH.
3. Якщо протягом 10 хвилин в мобільному додатку клієнт не виконує активних дій (наприклад, перемикання вкладок, перегляд виписок, інформації по продуктам), втрачається авторизація, необхідно повторно виконувати вхід. Якщо ж виникають інші труднощі с чатом, прошу вас звернутись до будь-якого каналу клієнтської підтримки та вказати деталі непрацездатності додатку.

1. Помилка сьогодні зникла! :) Зауважу, що новий місяць не настав, і вивід "горішків" я не робив. Якось воно само зненацька "пішло так". Так що теорії будувати марно.
Викреслюємо.
2. Пуші дійсно з'явились, коли перемкнути у мобільному додатку налаштування за карткою на смс (з підтвердженням смс) і потім знову на пуші (зі ще одним підтвердженням смс). :twisted:
Викреслюємо.
3. Але додаток стабільно і миттево вилітає на спробі відправити повідомлення в чат підтримки.
Отже, неможливо написати в підтримку про відсутність підтримки, коли підтримка не підтримується. :cry:

Prestol, доброго дня. На гарячу лінію можна звернутися за номером 0 800 50 20 50. Якщо не зручно, дайте ІПН і деталі проблеми з чатом в ПП, подивлюся.
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13137
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1416 раз.
 
Профіль
 
2
2
2
Повідомлення Додано: Сер 27 лют, 2019 15:45

  Alfa_Bank написав:
  Prestol написав:3. Але додаток стабільно і миттево вилітає на спробі відправити повідомлення в чат підтримки.
Отже, неможливо написати в підтримку про відсутність підтримки, коли підтримка не підтримується. :cry:

Prestol, доброго дня. На гарячу лінію можна звернутися за номером 0 800 50 20 50.

Ну звісно, дякую. :wink:
Мене більше цікавить не підтримка, а чи є ще в когось подібна проблема. :lol: Чи це тільки в мене на айфоні відправка повідомлення в чат валить додаток.
Prestol
 
Повідомлень: 170
З нами з: 09.02.19
Подякував: 25 раз.
Подякували: 8 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 27 лют, 2019 15:48

  Prestol написав:
  Alfa_Bank написав:
  Prestol написав:3. Але додаток стабільно і миттево вилітає на спробі відправити повідомлення в чат підтримки.
Отже, неможливо написати в підтримку про відсутність підтримки, коли підтримка не підтримується. :cry:

Prestol, доброго дня. На гарячу лінію можна звернутися за номером 0 800 50 20 50.

Ну звісно, дякую. :wink:
Мене більше цікавить не підтримка, а чи є ще в когось подібна проблема. :lol: Чи це тільки в мене на айфоні відправка повідомлення в чат валить додаток.

Prestol, в такому разі, звертайтесь якщо що :wink:
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13137
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1416 раз.
 
Профіль
 
2
2
2
Повідомлення Додано: Сер 27 лют, 2019 17:57

  kreuz написав:
  Квесторе_поверніться написав:Кидайте в ПП. :wink:

Не меліть єрундою ;) Я вже все кинув усюди :)

Оце така дяка ...за підказку. :(
Квесторе_поверніться
 
Повідомлень: 38212
З нами з: 22.11.13
Подякував: 2 раз.
Подякували: 1918 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 27 лют, 2019 20:25

  Квесторе_поверніться написав:
  kreuz написав:
  Квесторе_поверніться написав:Кидайте в ПП. :wink:

Не меліть єрундою ;) Я вже все кинув усюди :)

Оце така дяка ...за підказку. :(

Або Ви ніц не зрозуміли, або приколюєтесь. Та у будь-якому разі Ваш коментар запізнілий, та ще й невпопад. Усі посилання я вже повикладував тут, на гілці, у пабліку, тож навіщо мені їх ще десь кидати? Інша справа, що Альфа соромиться їх публікувати на своєму сайті, так приватні повідомлення нічого не змінять. До чого тоді Ваша підказка? За що я маю дякувати? %)
kreuz
Аватар користувача
 
Повідомлень: 3392
З нами з: 10.12.07
Подякував: 177 раз.
Подякували: 263 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 67306731673267336734 ... 10107>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
ПУМБ (2004 - 2021) 1 ... 3460, 3461, 3462
Anonymous » Чет 18 лис, 2004 12:31
34619 7772863
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 17:22
Blister
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 1 ... 3814, 3815, 3816
Anonymous » Чет 22 тра, 2008 13:07
38157 5137866
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:49
_PORT_UA
УкрСибБанк BNP Paribas Group (2010 - 2021) 1 ... 1801, 1802, 1803
Anonymous » Нед 28 лис, 2004 14:35
18025 357149
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:03
klug
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама