|
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Сер 27 лют, 2019 12:11
unlock написав:Баллы по Тревелу обнулились. Проблема массовая.
unlock, добрый день. Да, действительно, не отображаются бонусные баллы по картам Travel в AlfaMobile на устройствах Apple. Проблема на устранении, скоро все будет восстановлено. Извините за неудобства.
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13137
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1416 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
2
Додано: Сер 27 лют, 2019 12:21
yuri1978 написав: Ivanhoe написав: mihasik написав:Если оформил рассрочку на три месяца. В следующем РД планирую загасить. То снимут только за 1 мес.пользования или как моня, сразу за 3?
Первая РД ничего не снимает, потом за каждый месяц. При досрочном погашении штрафов нет
а как "правильно" гасить вручную? сначала деньги забросить на карту и потом нажать кнопку "погасить" или же сначала "погасить" (задолженность списывается на кредлимит текущего РП), а потом в РД одним из традиционных способов для избежания платы за РКО?
Жмете погасить и в ближайшее рд уже нужно загасить эту рассрочку.
-
mihasik
-
-
- Повідомлень: 1329
- З нами з: 26.10.11
- Подякував: 30 раз.
- Подякували: 29 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 27 лют, 2019 13:12
Кидайте в ПП. 
-
Квесторе_поверніться
-
-
- Повідомлень: 38212
- З нами з: 22.11.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1918 раз.
-
-
Профіль
-
-
-
kreuz
-
-
- Повідомлень: 3392
- З нами з: 10.12.07
- Подякував: 177 раз.
- Подякували: 263 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 27 лют, 2019 15:35
Alfa_Bank написав: Prestol написав:Колекціоную трабли мобільного додатку: 1. Помилка «Щось пішло не так» при перегляді супербонусів. 2. Не працюють push-повідомленя. 3. При спробі скористатись чатом «Підтримка» додаток закривається. Вони ще єхідненько шлють смс-ки «Відкрийте для себе ЧАТ для отримання якісної консультації...». Знущаються! 
Prestol, доброго ранку. 1. Як раніше вже вказувала, помилка виникає через те, що історія вибору категорій супербонусів поки що пуста, оскільки ви перший раз обрали їх цього місяця. Наступного місяця, після вибору нових категорій, помилка повинна зникнути. Тому ще кілька днів натискайте кнопку «ОК» та продивляйтесь інформацію. 2. PUSH-повідомлення не надходять, якщо відсутній зв'язок з інтернетом (в такому разі відправляються смс стандартним способом); версія Alfa-Mobile для работи з PUSH v. 1.9.3 и вище - для iOS; для IPhone при оновленні версії додатку, потрібно повторно підключати послугу; перевірте чи дозволена в налаштуваннях пристрою відправка PUSH для Alfa-Mobile; спробуйте перейти на смс-інформування, а потім знову на PUSH. 3. Якщо протягом 10 хвилин в мобільному додатку клієнт не виконує активних дій (наприклад, перемикання вкладок, перегляд виписок, інформації по продуктам), втрачається авторизація, необхідно повторно виконувати вхід. Якщо ж виникають інші труднощі с чатом, прошу вас звернутись до будь-якого каналу клієнтської підтримки та вказати деталі непрацездатності додатку.
1. Помилка сьогодні зникла!  Зауважу, що новий місяць не настав, і вивід "горішків" я не робив. Якось воно само зненацька "пішло так". Так що теорії будувати марно. Викреслюємо. 2. Пуші дійсно з'явились, коли перемкнути у мобільному додатку налаштування за карткою на смс (з підтвердженням смс) і потім знову на пуші (зі ще одним підтвердженням смс). Викреслюємо. 3. Але додаток стабільно і миттево вилітає на спробі відправити повідомлення в чат підтримки. Отже, неможливо написати в підтримку про відсутність підтримки, коли підтримка не підтримується. 
-
Prestol
-
-
- Повідомлень: 170
- З нами з: 09.02.19
- Подякував: 25 раз.
- Подякували: 8 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 27 лют, 2019 15:39
Prestol написав: Alfa_Bank написав: Prestol написав:Колекціоную трабли мобільного додатку: 1. Помилка «Щось пішло не так» при перегляді супербонусів. 2. Не працюють push-повідомленя. 3. При спробі скористатись чатом «Підтримка» додаток закривається. Вони ще єхідненько шлють смс-ки «Відкрийте для себе ЧАТ для отримання якісної консультації...». Знущаються! 
Prestol, доброго ранку. 1. Як раніше вже вказувала, помилка виникає через те, що історія вибору категорій супербонусів поки що пуста, оскільки ви перший раз обрали їх цього місяця. Наступного місяця, після вибору нових категорій, помилка повинна зникнути. Тому ще кілька днів натискайте кнопку «ОК» та продивляйтесь інформацію. 2. PUSH-повідомлення не надходять, якщо відсутній зв'язок з інтернетом (в такому разі відправляються смс стандартним способом); версія Alfa-Mobile для работи з PUSH v. 1.9.3 и вище - для iOS; для IPhone при оновленні версії додатку, потрібно повторно підключати послугу; перевірте чи дозволена в налаштуваннях пристрою відправка PUSH для Alfa-Mobile; спробуйте перейти на смс-інформування, а потім знову на PUSH. 3. Якщо протягом 10 хвилин в мобільному додатку клієнт не виконує активних дій (наприклад, перемикання вкладок, перегляд виписок, інформації по продуктам), втрачається авторизація, необхідно повторно виконувати вхід. Якщо ж виникають інші труднощі с чатом, прошу вас звернутись до будь-якого каналу клієнтської підтримки та вказати деталі непрацездатності додатку.
1. Помилка сьогодні зникла!  Зауважу, що новий місяць не настав, і вивід "горішків" я не робив. Якось воно само зненацька "пішло так". Так що теорії будувати марно. Викреслюємо. 2. Пуші дійсно з'явились, коли перемкнути у мобільному додатку налаштування за карткою на смс (з підтвердженням смс) і потім знову на пуші (зі ще одним підтвердженням смс). Викреслюємо. 3. Але додаток стабільно і миттево вилітає на спробі відправити повідомлення в чат підтримки. Отже, неможливо написати в підтримку про відсутність підтримки, коли підтримка не підтримується. 
Prestol, доброго дня. На гарячу лінію можна звернутися за номером 0 800 50 20 50. Якщо не зручно, дайте ІПН і деталі проблеми з чатом в ПП, подивлюся.
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13137
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1416 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
2
Додано: Сер 27 лют, 2019 15:45
Alfa_Bank написав: Prestol написав:3. Але додаток стабільно і миттево вилітає на спробі відправити повідомлення в чат підтримки. Отже, неможливо написати в підтримку про відсутність підтримки, коли підтримка не підтримується. 
Prestol, доброго дня. На гарячу лінію можна звернутися за номером 0 800 50 20 50.
Ну звісно, дякую. Мене більше цікавить не підтримка, а чи є ще в когось подібна проблема.  Чи це тільки в мене на айфоні відправка повідомлення в чат валить додаток.
-
Prestol
-
-
- Повідомлень: 170
- З нами з: 09.02.19
- Подякував: 25 раз.
- Подякували: 8 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 27 лют, 2019 15:48
Prestol написав: Alfa_Bank написав: Prestol написав:3. Але додаток стабільно і миттево вилітає на спробі відправити повідомлення в чат підтримки. Отже, неможливо написати в підтримку про відсутність підтримки, коли підтримка не підтримується. 
Prestol, доброго дня. На гарячу лінію можна звернутися за номером 0 800 50 20 50.
Ну звісно, дякую. Мене більше цікавить не підтримка, а чи є ще в когось подібна проблема.  Чи це тільки в мене на айфоні відправка повідомлення в чат валить додаток.
Prestol, в такому разі, звертайтесь якщо що 
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13137
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1416 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
2
Додано: Сер 27 лют, 2019 17:57
Оце така дяка ...за підказку. 
-
Квесторе_поверніться
-
-
- Повідомлень: 38212
- З нами з: 22.11.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1918 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7772863 |
|
|
38157 |
5137866 |
|
|
18025 |
357149 |
Суб 01 січ, 2022 00:03 klug
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|