Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
mephala написав:решил отправить ибан на форвард отакая картинка это нормально?
mephala, добрый день. Проверьте, пожалуйста, пробелы перед или после вводимых данных, переносы текста в назначении платежа. Если не получится оплатить, напишите. Проверим.
mephala написав:решил отправить ибан на форвард отакая картинка это нормально?
mephala, добрый день. Проверьте, пожалуйста, пробелы перед или после вводимых данных, переносы текста в назначении платежа. Если не получится оплатить, напишите. Проверим.
Шановний представник! те що ви описали це типові помилки, що трапляються у клієнтів! чи можна дійсно або це нівелювати на стороні банку (це ж просто, правда?) або давати клієнтам більш зрозумілий текст помилки..
greenozon написав:Шановний представник! те що ви описали це типові помилки, що трапляються у клієнтів! чи можна дійсно або це нівелювати на стороні банку (це ж просто, правда?) або давати клієнтам більш зрозумілий текст помилки..
greenozon, доброго дня. Ваші побажання передам спеціалістам для роздумів.
greenozon написав:Шановний представник! те що ви описали це типові помилки, що трапляються у клієнтів! чи можна дійсно або це нівелювати на стороні банку (це ж просто, правда?) або давати клієнтам більш зрозумілий текст помилки..
особенно это актуально при копипасте. может разметка которую не видно копироваться из исходника (я брал реквизиты с пдфки)
greenozon написав:Шановний представник! те що ви описали це типові помилки, що трапляються у клієнтів! чи можна дійсно або це нівелювати на стороні банку (це ж просто, правда?) або давати клієнтам більш зрозумілий текст помилки..
особенно это актуально при копипасте. может разметка которую не видно копироваться из исходника (я брал реквизиты с пдфки)
Поэтому не нуна торопиться, а перегонять копипаст через ноутпад
greenozon написав:Шановний представник! те що ви описали це типові помилки, що трапляються у клієнтів! чи можна дійсно або це нівелювати на стороні банку (це ж просто, правда?) або давати клієнтам більш зрозумілий текст помилки..
особенно это актуально при копипасте. может разметка которую не видно копироваться из исходника (я брал реквизиты с пдфки)
дуже часто із власно досвіду дійсно копіюються прогалини! чи спочатку чи в кінці
це ж дурниці - їх можна спокійсно відкусити на боці банку... або ж написата - "альо васілій, код невірний, перевір усі знаки"...