|
Платіжна система EasyPay |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
ФінТех, Міжнародні платіжні системи, Пластикові картки Visa, MasterCard, American Express, обмін та переказ грошей, еквайрінг та прийом платежів. Електронні грошові системи PayPal, WebMoney, Яндекс-Деньги, РБК-money питання придбання тощо.
Додано: Пон 29 сер, 2016 15:03
EasyPay написав:Добрий день, d_12! Підкажіть, будь ласка, Ви користуєтеся веб-браузером Mozilla Firefox?
Крім ІЕ11 пробував: ₴угл Хром, Мозіллу, Аваст СЗ скрізь є комісія  Тор не пробував  думаю, що тут справа не в браузері 
-
d_12
-
-
- Повідомлень: 1776
- З нами з: 19.04.16
- Подякував: 118 раз.
- Подякували: 77 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 29 сер, 2016 16:33
Добрый день, d_12! Уточнили информацию. С 23.08.2016 изменились условия сотрудничества с Банком Траст. Теперь, оплата без комиссии возможна только картами EasyPay либо Друзья EasyPay. С других карт Банка Траст комиссия будет взиматься.
Приносим извинения за некорректно предоставленную информацию ранее.
-
EasyPay
-
- Експерт
-
- Повідомлень: 211
- З нами з: 16.09.15
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 7 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 29 сер, 2016 18:03
Удивительное рядом, у компании EasyPay, по заявлению самой компании не хватает возможностей для мониторинга успешности операций (что является абсолютной ложью и лучшим доказательством является один из платежей которые отмониторила компания самостоятельно), копания не отвечает на вопросы, связанные с проблемами которые компания создала клиенту, при этом отвечает на вопросы других пользователей несмотря на порядок очереди.
для представителя компании повторяю вопрос: Прошу предоставить ссылку на законодательный акт который а) требует написания заявления только в бумажном виде б) разрешает не отвечать на заявления полученные в электронном виде.
также напоминаю что ответ должен содержать идентификатор сотрудника, ответ должен быть передавлен в течении 24 часов с момента отправки вопроса, ответ содержать ответы на все поставленные вопросы*. В случае не выполнения данных требований, ответ не принимается. *- согласно правилам общения компании с клиентов, выдвинутых клиентом, и принятых компанией.
-
nik20100
-
-
- Повідомлень: 1114
- З нами з: 05.03.11
- Подякував: 37 раз.
- Подякували: 53 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 29 сер, 2016 19:07
точно не буду платити через ізю  Нам подобається думати, що у наше 21 століття мобільні телефони & смартфони та гаджети допомагають нам зробити роботу краще та швидше. Що завдяки цілодобовому доступу до інформації та можливості в будь-який час зв'язатися з іншими людьми, вони надають величезні переваги, коли справа доходить до ділових контактів, обміну даними та співробітництва. Що сьогодні залишатися на зв'язку з людьми стало набагато простіше, ніж будь-коли. АЛЕ ... Настає 1 число, день масового зняття абонплати операторами мобільного зв'язку. А разом з ним – і день масового примусового блокування номерів абонентів при негативному балансі. День зайвих стресів, нервів і головних болів. Тому сплачуйте послуги мобільного зв'язку завчасно - використовуйте свій час правильно, економте його разом з EasyPay.ua! Сервіс EasyPay.ua дозволяє швидко і безпечно поповнити ваш рахунок мобільного зв'язку не залежно від того, в якому місті Ви знаходитесь, і в який час доби здійснюється платіж. Відчуйте всі переваги швидкої оплати послуг мобільного зв'язку просто зараз! CПЛАТИТИ
ПЕРЕВАГИ користування сервісом EasyPay Безпечно EasyPay щорічно підтверджує високий статус відповідності стандартам інформаційної безпеки Payment Card Industry Data Security Standard (PCIDSS) Вигідно Знижені комісії за платежі, порівняно з оплатою у терміналах поповнення Зручно Сплачуйте за мобільний зв'язок через сайт EasyPay в будь-який час з будь-якої точки світу, створюйте шаблони для оплати регулярних платежів в кілька кліків ОБОВ'ЯЗКОВО СПЛАТИТИ
-
d_12
-
-
- Повідомлень: 1776
- З нами з: 19.04.16
- Подякував: 118 раз.
- Подякували: 77 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 30 сер, 2016 13:14
nik20100 камрад, вы тролите представителя или действительно считаете, что пост на форуме требует такой же реакции, как и официальное обращение?
-
v57
-
-
- Повідомлень: 3197
- З нами з: 14.03.10
- Подякував: 153 раз.
- Подякували: 202 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 30 сер, 2016 19:24
v57 написав:nik20100 камрад, вы тролите представителя или действительно считаете, что пост на форуме требует такой же реакции, как и официальное обращение?
Все средства хороши, и да пост на форуме для компании которая не чихает на своих клиентов, имеет также же значение как и официальное сообщение, Представитель, еще один рабочий день, отвечать будем? 3 месяца не можете вернуть ~400грн в неуспешном переводе которых виновата исключительно ваша компания.
-
nik20100
-
-
- Повідомлень: 1114
- З нами з: 05.03.11
- Подякував: 37 раз.
- Подякували: 53 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 05 вер, 2016 22:15
Представитель компании может предоставить ответы на изложенные вопросы?
-
nik20100
-
-
- Повідомлень: 1114
- З нами з: 05.03.11
- Подякував: 37 раз.
- Подякували: 53 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 07 вер, 2016 08:38
Продолжаем наблюдать за не решением проблемы, и игнорированием вопросов представителем компании, что позволяет утверждать о крайне низком уровне услуг предоставляемых компанией
-
nik20100
-
-
- Повідомлень: 1114
- З нами з: 05.03.11
- Подякував: 37 раз.
- Подякували: 53 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
812 |
365738 |
Суб 21 жов, 2023 12:41 valya
|
|
9 |
14772 |
Суб 20 лют, 2021 22:18 valya
|
|
0 |
17180 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|