Фідокомбанк

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 241242243244245 ... 299>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Фідокомбанк 2.9 5 288
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
32%
92
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
11%
33
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
13%
37
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
20%
57
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
24%
69
Всього голосів : 288
Повідомлення Додано: Сер 15 лют, 2012 19:29

Дякуємо вам дуже за відгук по підтримці інтернет-банку, будемо думати, як зробити її більш зручною для користувачів.
Дякую!
Юля Кіндра
 
Заблокований
Повідомлень: 661
З нами з: 17.06.11
Подякував: 42 раз.
Подякували: 60 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 15 лют, 2012 23:10

Re: Ерсте

Дякую за відповіді.

Спробую пояснити таку свою прискіпливість.

У приснопам"ятному 2008 році мав щастя бути клієнтом не менш приснопам"ятного Надра-банку з таким собі "накопичувальним рахунком", який по суті був поточним, про що чорним по білому було написано у "Договорі про комплексне банківське обслуговування" (ДКБО).
Фішка в тому, що цей ДКБО існував тільки на сайті банку, і от коли наступив час Х, банк швиденько в односторонньому порядку видалив з нього слово "поточний" в тому місці , де йшлося про накопичувальні рахунки, прирівняв його до строкового депозиту і ... далі всім відомо.

Тому вважаю неприпустимою ситуацію, коли клієнт не має на руках всіх підтверджуючих документів. От цікаво, дав би мені банк кредит, якби в договорі було написано , що ставки по кредиту прописані на моєму персональному сайті.

  Юля Кіндра написав:Ferlakur, при відкритті рахунку, крім договору клієнт також заповнює заяву-анкету, в якій вказує тип тарифного пакету. Ця заява є невід’ємною частиною договору. Більш того, в договорі є пункт, який зазначає, що клієнт ознайомився та згоден зі змістом не тільки договору, але і правил і тарифів – це підтверджує юридичну силу правил і тарифів.

Ну по перше, юридичну силу тарифів підтверджує тільки підписане рішення керівництва банку.
А взагалі, щоб зняти подібні питання, треба просто щоб клієнт отримував на руки завірену копію анкети-заяви, а також подальших заяв на підключення різних послуг, зміну тарифного пакету і т.і., тобто всіх документів, які він підписує.

  Юля Кіндра написав:Як тільки КУАП змінює тарифи, то зміни відразу можна побачити в самих тарифах на сайті, у відділенні, в інфоцентрі і т.д.

Підкажіть будь ласка, де на сайті можна побачити ці тарифи.
Ferlakur
 
Повідомлень: 4432
З нами з: 14.10.08
Подякував: 323 раз.
Подякували: 321 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 17 лют, 2012 09:43

Re: Ерсте

Yaryna написав:Володимир, наш внутрішній курс по розрахунках картками на день списання складав 8,12448 (комерційний курс був близько 8,06). При цьому, на жаль, ми не можемо наперед повідомляти клієнтів про те, по якому курсу відбудеться списання, бо просто не знаємо, який насправді буде курс на день списання. Як що вас не влаштовуює курс банку, залежно від того як часто ви розраховуєтеся, вам може бути більш вигідно мати картки в тій валюті, в якій ви розраховуєтеся.

Ярина,
спасіба, конєшно, но я і сам розрахував цей курс, поділивши 91,16 грн на 11,22 долл :)
І навіщо були мої персональні дані для того, щоб взнати внутрішній курс банку на певну дату?...

Питання в тому, чи завжди внутрішній курс по розрахунках картами відрізняється від комерційного в таких межах - в даному випадку на 0,8%?

Зрозуміло, що неможливо передбачити курс наперед, але чому клієнтам банку не можна вільно дізнатись його хоча б на поточну дату?

Звичайно для оплати в доларах бажано мати доларовий рахунок, але наприклад я не так часто роблю такі операції, щоб спеціально його оформлювати.

І ще одне питання, якщо рахунок буде доларовий, то чи не буде проводитись подвійна конвертація- з долара у гривню і потім навпаки?
Ferlakur
 
Повідомлень: 4432
З нами з: 14.10.08
Подякував: 323 раз.
Подякували: 321 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 21 лют, 2012 13:49

Ferlakur, внутрішній курс в різних банках має різні варіанти розрахунків, деякі банки мають стандартний процент за конвертацію, деякі, встановлюють внутрішній курс, що трошки буде відрізнятися від комерційного. В середньому по ринку різниця саме в таких рамках.
Ви нас надихнули і ми розглядаємо можливість того, щоб додатково інформувати клієнтів про внутрішній курс :-). Наразі нічого конкретно сказати не можу, але як тільки знатиму, де він буде доступний - повідомлю.

І ще одне питання, якщо рахунок буде доларовий, то чи не буде проводитись подвійна конвертація- з долара у гривню і потім навпаки?
Подвійної конвертації не буде. При цьому, заблокована сума може відрізнятися від фактично знятої (оскільки валюта блокування - гривня), але знімиться саме стільки, скільки ви розраховували.
Yaryna
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 21 лют, 2012 16:53

ErsteWeb

Дорогі користувачі ErsteWeb, ми збираємо перші відгуки клієнтів про роботу інтернет банкінгу Ерсте Банку для нашого внутрішнього видання і для інформації для журналістів. Автор крашого коментаря отримає ВЕЛИКЕ ДЯКУЮ в формі книжки "Тайный язык денег" http://mann-ivanov-ferber.ru/books/mif/ ... geofMoney/

Дякую і чекаємо на ваші відгуки!:-)
Yaryna
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 21 лют, 2012 16:56

  Yaryna написав:Дорогі користувачі ErsteWeb, ми збираємо перші відгуки клієнтів про роботу інтернет банкінгу Ерсте Банку для нашого внутрішнього видання і для інформації для журналістів. Автор крашого коментаря отримає ВЕЛИКЕ ДЯКУЮ в формі книжки "Тайный язык денег" http://mann-ivanov-ferber.ru/books/mif/ ... geofMoney/

Дякую і чекаємо на ваші відгуки!:-)
лучше бы ставки по депо подняли
а книги раздавали... :mrgreen:
kievlyanka
Аватар користувача
 
Повідомлень: 21084
З нами з: 25.01.11
Подякував: 675 раз.
Подякували: 824 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 21 лют, 2012 17:05

  Yaryna написав:Дорогі користувачі ErsteWeb, ми збираємо перші відгуки клієнтів про роботу інтернет банкінгу Ерсте Банку для нашого внутрішнього видання і для інформації для журналістів. Автор крашого коментаря отримає ВЕЛИКЕ ДЯКУЮ в формі книжки "Тайный язык денег" http://mann-ivanov-ferber.ru/books/mif/ ... geofMoney/

Дякую і чекаємо на ваші відгуки!:-)


"Взимать плату за интернет-банкинг - это всё равно, что брать деньги с клиента за вход в отделение банка. Это не наша стратегия. Интернет-банкинг Банка Форум не предполагает платы за подключение, обслуживание и проведение каких-либо операций", - Бартош Бжозовски, исполнительный директор по развитию и маркетингу розничного бизнеса Банка Форум Commerzbank Group.
http://i-forum-help.com.ua/index.php?op ... =2&lang=ru

А вам слабо? :)
Ferlakur
 
Повідомлень: 4432
З нами з: 14.10.08
Подякував: 323 раз.
Подякували: 321 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 21 лют, 2012 18:45

"Взимать плату за интернет-банкинг - это всё равно, что брать деньги с клиента за вход в отделение банка. Это не наша стратегия. Интернет-банкинг Банка Форум не предполагает платы за подключение, обслуживание и проведение каких-либо операций", - Бартош Бжозовски, исполнительный директор по развитию и маркетингу розничного бизнеса Банка Форум Commerzbank Group.
http://i-forum-help.com.ua/index.php?op ... =2&lang=ru

А вам слабо? :)[/quote]

Ні, не слабо. За вхід - ніхто не платить. Підключення - безкоштовне. Розрахунки - платні. Але ж ми всі розуміємо, де безкоштовний сир...
Yaryna
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 22 лют, 2012 11:13

Yaryna, добрый день,
Насчет бесплатного сыра это Вы на что намекаете? :)
---
C уважением,
Банк Форум
http://www.forum.ua
http://www.facebook.com/BankForum
На все Ваши вопросы круглосуточно готовы ответить специалисты Контакт-Центра:
0 800 50 22 50 (бесплатно со стационарных телефонов в пределах Украины),
(044) 206 63 03 (согласно тарифов Вашего оператора),
248 (для абонентов MTC, Kyivstar, Beeline, life: ) согласно тарифов Вашего оператора).
Лицензия НБУ №62 от 06.10.11
Форум Банк
 
 
 
Повідомлення Додано: Чет 23 лют, 2012 12:27

  Yaryna написав:Ви нас надихнули і ми розглядаємо можливість того, щоб додатково інформувати клієнтів про внутрішній курс :-). Наразі нічого конкретно сказати не можу, але як тільки знатиму, де він буде доступний - повідомлю.

Ось вам ще привід для натхнення- зробіть на сайті інформер з готівковими курсами валют.
Ferlakur
 
Повідомлень: 4432
З нами з: 14.10.08
Подякував: 323 раз.
Подякували: 321 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 241242243244245 ... 299>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама