Дякуємо вам дуже за відгук по підтримці інтернет-банку, будемо думати, як зробити її більш зручною для користувачів.
Дякую!
|
|
![]() Дякуємо вам дуже за відгук по підтримці інтернет-банку, будемо думати, як зробити її більш зручною для користувачів.
Дякую!
![]() Re: ЕрстеДякую за відповіді.
Спробую пояснити таку свою прискіпливість. У приснопам"ятному 2008 році мав щастя бути клієнтом не менш приснопам"ятного Надра-банку з таким собі "накопичувальним рахунком", який по суті був поточним, про що чорним по білому було написано у "Договорі про комплексне банківське обслуговування" (ДКБО). Фішка в тому, що цей ДКБО існував тільки на сайті банку, і от коли наступив час Х, банк швиденько в односторонньому порядку видалив з нього слово "поточний" в тому місці , де йшлося про накопичувальні рахунки, прирівняв його до строкового депозиту і ... далі всім відомо. Тому вважаю неприпустимою ситуацію, коли клієнт не має на руках всіх підтверджуючих документів. От цікаво, дав би мені банк кредит, якби в договорі було написано , що ставки по кредиту прописані на моєму персональному сайті.
Ну по перше, юридичну силу тарифів підтверджує тільки підписане рішення керівництва банку. А взагалі, щоб зняти подібні питання, треба просто щоб клієнт отримував на руки завірену копію анкети-заяви, а також подальших заяв на підключення різних послуг, зміну тарифного пакету і т.і., тобто всіх документів, які він підписує. Підкажіть будь ласка, де на сайті можна побачити ці тарифи. ![]() Re: Ерсте
Ярина, спасіба, конєшно, но я і сам розрахував цей курс, поділивши 91,16 грн на 11,22 долл ![]() І навіщо були мої персональні дані для того, щоб взнати внутрішній курс банку на певну дату?... Питання в тому, чи завжди внутрішній курс по розрахунках картами відрізняється від комерційного в таких межах - в даному випадку на 0,8%? Зрозуміло, що неможливо передбачити курс наперед, але чому клієнтам банку не можна вільно дізнатись його хоча б на поточну дату? Звичайно для оплати в доларах бажано мати доларовий рахунок, але наприклад я не так часто роблю такі операції, щоб спеціально його оформлювати. І ще одне питання, якщо рахунок буде доларовий, то чи не буде проводитись подвійна конвертація- з долара у гривню і потім навпаки? ![]() Ferlakur, внутрішній курс в різних банках має різні варіанти розрахунків, деякі банки мають стандартний процент за конвертацію, деякі, встановлюють внутрішній курс, що трошки буде відрізнятися від комерційного. В середньому по ринку різниця саме в таких рамках.
Ви нас надихнули і ми розглядаємо можливість того, щоб додатково інформувати клієнтів про внутрішній курс ![]() Подвійної конвертації не буде. При цьому, заблокована сума може відрізнятися від фактично знятої (оскільки валюта блокування - гривня), але знімиться саме стільки, скільки ви розраховували.
![]() ErsteWebДорогі користувачі ErsteWeb, ми збираємо перші відгуки клієнтів про роботу інтернет банкінгу Ерсте Банку для нашого внутрішнього видання і для інформації для журналістів. Автор крашого коментаря отримає ВЕЛИКЕ ДЯКУЮ в формі книжки "Тайный язык денег"
Дякую і чекаємо на ваші відгуки!:-)
![]() лучше бы ставки по депо подняли а книги раздавали... ![]()
![]()
"Взимать плату за интернет-банкинг - это всё равно, что брать деньги с клиента за вход в отделение банка. Это не наша стратегия. Интернет-банкинг Банка Форум не предполагает платы за подключение, обслуживание и проведение каких-либо операций", - Бартош Бжозовски, исполнительный директор по развитию и маркетингу розничного бизнеса Банка Форум Commerzbank Group. А вам слабо? ![]() ![]() "Взимать плату за интернет-банкинг - это всё равно, что брать деньги с клиента за вход в отделение банка. Это не наша стратегия. Интернет-банкинг Банка Форум не предполагает платы за подключение, обслуживание и проведение каких-либо операций", - Бартош Бжозовски, исполнительный директор по развитию и маркетингу розничного бизнеса Банка Форум Commerzbank Group.
А вам слабо? ![]() Ні, не слабо. За вхід - ніхто не платить. Підключення - безкоштовне. Розрахунки - платні. Але ж ми всі розуміємо, де безкоштовний сир...
![]() Yaryna, добрый день,
Насчет бесплатного сыра это Вы на что намекаете? ![]() --- C уважением, Банк Форум На все Ваши вопросы круглосуточно готовы ответить специалисты Контакт-Центра: 0 800 50 22 50 (бесплатно со стационарных телефонов в пределах Украины), (044) 206 63 03 (согласно тарифов Вашего оператора), 248 (для абонентов MTC, Kyivstar, Beeline, life: ) согласно тарифов Вашего оператора). Лицензия НБУ №62 от 06.10.11
|
|