паропронецаемость и точка росы так и остается Главным при отстутствии должной вентиляции (притока у тебя как я понял нет, ни клапанов, хоть они при сильных морозах не помощники, ни приточной вентиляции с калорифером) и повышении влажности в помещении, стеночка твоя бетонная, без мембраны, сосет влагу как алкаш пиво с похмелюги)) а выхода то ей нету)) следовательно сыреет и увеличивает теплопроводность и при 20 градусах роса буит в стене (а то и снаружи))) вобщем совет бесплатный был, на будущее учтешь)) привет бетону!))
Ще раз пояснюю для фахівців широкого профілю 1 Повітрообмін в житлових приміщеннях в годину згідно санітарних норм приблизно рівний обєму приміщення ( це звичайно тупо-спрощено , але розумніше з формулою написати то до бетона не дійде) 2 Повітря обмінюється не як портянки ( перший барак з другим , третій з четвертим ) , а забирається з вулиці свіже і викидається на вулицю те що було в середині через вентиляційні отвори ( яких в кожному приміщенні повинно бути як мінімум два ( витяжний і притяжний ) . а в кухні три ( окремий вентканал для гапзового котла ). При температурі повітря зовні нижчій ніж 20 градусів (це стандартна температура в приміщенні ), вміст вологи в зовнішньому повітрі як правило ( 99% ) нижчий ніж вміст вологи в повітрі приміщення. Тому при активній вентиляції , волога з приміщення видаляється не переміщенням крізь стіни , а повітрям .
Йди далі і читай фізику , розділ вологість повітря при різних температурах. Для довідки 1 м3 повітря 100% вологості при температурі 0 градусів містить приблизно 1 грам вологи , при 20 градусах - 20 грам.
Тому зимою потрібно зволожувати внутрішнє повітря а не осушувати .
ПС я це вже описував приблизно два роки тому , правда персонаж був другий Андрій_В , навіть ссилочки на вікіпедію приводив , але бачу два пояснення одній і тій самій людині під різними ніками - малувато буде , ну що почекаємо коли вона під третім зявиться.
budivelnik написав:Йди далі і читай фізику , розділ вологість повітря при різних температурах. Для довідки 1 м3 повітря 100% вологості при температурі 0 градусів містить приблизно 1 грам вологи , при 20 градусах - 20 грам.
Тому зимою потрібно зволожувати внутрішнє повітря а не осушувати .
Можно уточнение? Насколько я понимаю, в реальности довольно распространенной является ситуация, когда зимой вывод воздуха из помещений недостаточный (закрытые стеклопакеты, внешнее утепление пенопластом, забитые ветканалы, редкое проветривание -ибо холодно) - и в этой ситуации влажность в помещении зимой будет выше, чем летом? Такое ведь тоже бывает? "плачущие стеклопакеты" и т.п.
Извините, если не точно выразился. Мне как раз тема актуальна - начинаю в нее потихоньку вникать.
приток ставят отдельными каналами и подогревом, и не в одной плоскости(если расстояние не позволяет) с выходными каналами у тебя естественно их нет у тебя приток - это форточка, которая в мороз закрыта естественно у людей
следовательно вентиляция на ноле в буквальном смысле, т.к. когда тебя в бурсе учили при совке, под приточной вентиляцией принимались щели в столярке - без шуток а щас все герметично, и окна, и двери
и влажность в помещении начинает шкалить, а твои стены, не паропроницаемые, не способные самовентилироваться, накапливают влагу - сыреют - теплопроводность Растет со всеми вытекающими
нормы обмена для жилых помещений от 0,5 объема в час до примерно 7 в кухне при готовке
остальное сначала я тебе более профессиональным языком объяснил, потом как для ребенка третий раз не буду - куда уж проще!))
читай ДБН и Гугль хоть разок в неделю, может и подтянешься
budivelnik написав:Йди далі і читай фізику , розділ вологість повітря при різних температурах. Для довідки 1 м3 повітря 100% вологості при температурі 0 градусів містить приблизно 1 грам вологи , при 20 градусах - 20 грам. Тому зимою потрібно зволожувати внутрішнє повітря а не осушувати .
Можно уточнение? Насколько я понимаю, в реальности довольно распространенной является ситуация, когда зимой вывод воздуха из помещений недостаточный (закрытые стеклопакеты, внешнее утепление пенопластом, забитые ветканалы, редкое проветривание -ибо холодно) - и в этой ситуации влажность в помещении зимой будет выше, чем летом? Такое ведь тоже бывает? "плачущие стеклопакеты" и т.п. Извините, если не точно выразился. Мне как раз тема актуальна - начинаю в нее потихоньку вникать.
В свое время ездил смотрел частные дома построенные по разным технологиям. Был зимой в термодоме (вроде так) пенопласт, внутрь которого залит раствор. В доме было тепло, душно и очень-очень высокая влажность. Вода по стеклопакетам, окна открыты на проветривание.
budivelnik написав:Йди далі і читай фізику , розділ вологість повітря при різних температурах. Для довідки 1 м3 повітря 100% вологості при температурі 0 градусів містить приблизно 1 грам вологи , при 20 градусах - 20 грам.
Тому зимою потрібно зволожувати внутрішнє повітря а не осушувати .
Можно уточнение? Насколько я понимаю, в реальности довольно распространенной является ситуация, когда зимой вывод воздуха из помещений недостаточный (закрытые стеклопакеты, внешнее утепление пенопластом, забитые ветканалы, редкое проветривание -ибо холодно) - и в этой ситуации влажность в помещении зимой будет выше, чем летом? Такое ведь тоже бывает? "плачущие стеклопакеты" и т.п.
Извините, если не точно выразился. Мне как раз тема актуальна - начинаю в нее потихоньку вникать.
1 З бетоно - нічого розмовляти , бо він підмінює поняття 2 Щодо Вашого питання - Ви дуже точно виразились , особливо проблема плачучих вікон актуальна в старих будинках , де вентиляція розраховувалась на шпарини в деревяних вікнах , а тому при встановленні металопластикових ( особливо коли економилось пару доларів і не вставлялась система мікровентиляції ) відразу відчувався недостаток повітрообміну , а значить продукти діяльності людини в приміщенні накопичувались 3 Так само закриті вентиляційні решітки ( під гаслом боротьби за економію в опаленні ), приводять до накопичення вологи в приміщенні .
Висновок Якщо закупорити всі вентканали ( або свідомо зменшити їх пропускну властивість ) то отримаєте а - економію на опаленні ( 15 м3 в годину=20 кг повітря х20градусів ( наприклад різниця між температурою зовнішнього і внутрішнього повітря)х1Кдж=400 кДЖ/год=приблизно 110 Ватт б - погіршення вмісту кисню в повітрі ( Ви дихаєте , а тому кисень падає , СО2 росте) в - підвищену вологість повітря
Таким чином потрібно : Не розповідати казки про дихаючі стіни , а доти можливість вентиляції в повному обсязі виконувати роботу яка була для неї запроектована.
budivelnik написав:Висновок Якщо закупорити всі вентканали ( або свідомо зменшити їх пропускну властивість ) то отримаєте а - економію на опаленні ( 15 м3 в годину=20 кг повітря х20градусів ( наприклад різниця між температурою зовнішнього і внутрішнього повітря)х1Кдж=400 кДЖ/год=приблизно 110 Ватт б - погіршення вмісту кисню в повітрі ( Ви дихаєте , а тому кисень падає , СО2 росте) в - підвищену вологість повітря
И четвертое следствие: грибок/плесень. Я, собственно, почему решил уточнить: обычный человек не любит вникать в подробности. Он прочитает, запомнит, что зимой по умолчанию надо увлажнять, и всё, дальше трава не расти. Сказано: надо увлажнять )))
budivelnik написав:в повному обсязі виконувати роботу яка була для неї запроектована.
проблема плачучих вікон актуальна в старих будинках , де вентиляція розраховувалась на шпарини в деревяних вікнах
ну расскажи нам, чем твой новый дом отличается от старого? хде у тебя приток? отдельный канал с калорифером есть? или хотя бы клапана типа аэрок на худой конец?
не хр у тебя нет - проблема обычного панельного совкового дома сохранилась в полном объеме
budivelnik написав:Висновок Якщо закупорити всі вентканали ( або свідомо зменшити їх пропускну властивість ) то отримаєте а - економію на опаленні ( 15 м3 в годину=20 кг повітря х20градусів ( наприклад різниця між температурою зовнішнього і внутрішнього повітря)х1Кдж=400 кДЖ/год=приблизно 110 Ватт б - погіршення вмісту кисню в повітрі ( Ви дихаєте , а тому кисень падає , СО2 росте) в - підвищену вологість повітря
И четвертое следствие: грибок/плесень. Я, собственно, почему решил уточнить: обычный человек не любит вникать в подробности. Он прочитает, запомнит, что зимой по умолчанию надо увлажнять, и всё, дальше трава не расти. Сказано: надо увлажнять )))
Згоден з Вашим 4 пунктом , але здурі самі знаєте що можна зробити Тому й не можна бетонів допускати до обговорення . Зверніть увагу , ця особа вже відмовилась від точки роси і паропроникності конструкції і причепилась до одного з багатьох варіантів приточної вентиляції ( і як він розуміє , найрозумніше це слово калорифер в каналі ) Розуму прочитати моє попереднє повідомлення щоб побачити яку потужність потрібно поставити на приточну вентиляцію ( 0,1 Квт ) , а також порівняти з потужністю стандартного газового котла ( 16-36Квт) + зрозуміти що передбачивши в проекті в димарі переріз приточного каналу в 2 рази більшим ніж витяжні канали - отримуєш вирішення практично всіх проблем - в нього не має . Що поробиш , це наслідок доктрини що кухарки повинні керувати державою , от бетон і лізе всюди , про що може прочитавши в гуглі щось зрозуміти.
ПС Будь яка активна система життєзабезпечення - гірша від пасивної. Друге питання , що активна система ( як фото великого пилесоса з обігрівом ) яку привів бетон - не потребує жодних розрахунків вентканалів , але я вважаю що традиційний димар виведений на дах дасть фору пилесосу встановленому на 1 поверсі