|
|
![]() я все о конвертации . понятное дело , что на долларовый счет грн не положишь. Ну в Одессе достаточно кеш-ин банкоматов. Там где я обитаю - есть относительно недалеко друг от друга 2 места.
![]() Re: Укрсоцбанк13 листопада 2012р. знімала готівку в банкоматі на центральному ринку м. Рівне з карти іншого банку. Банкомат прийняв карту, але грошей не видав, люб"язно повідомивши, що на даний момент проводяться технічні роботи. Яким же було моє здивування, коли за декілька хвилин я отримала смс-повідомлення, що з моєї карти все-таки списано запитану суму.
В Головному офісі Рівного, як ведеться, запропонували зробити все по офіційній процедурі Претензії, що я і зробила. Через місяць отримала відповідь - КОШТИ ВИДАНО. Кому їх видано? Далі іду розбиратися до рівненського керівництва банку..... Дійшла до Головного менеджера - каже знову подавати претензію - перепрошую, і знову чекати місяць відповіді... Іду до Керуючого - це найцікавіше - "Вам сказано, що кошти ваші видано, питання щодо справності банкоматів - це питання не до нас, треба було знімати в свому банку, ідіть в управління внутрішніх справ - хай вам там допоможуть" Не давши жодного розпорядження щодо ситуації керуючий грюкнув дверима. Зжалившись на ді мною, Головний менеджер, почала робити якісь дзвінки своїм колегам О! Диво! Почалося розслідування! Претензію другий раз банк-емітент картки вже приймати не хотів, прийшлося довго вмовляти - таки відправили. Результат - той же. КОШТИ ВИДАНО!БАНКОМАТ КАМЕРОЮ НЕ ОБЛАДНАНО - ТОМУ ВСТАНОВЛЕННЯ ОСОБИ, КОМУ ВИДАЛАСЯ ГОТІВКА Є НЕМОЖЛИВИМ. Хочу ще додати, що працівники банку підтвекрдили, що в той день в банкоматі міняли програмне забезпечення....В несправності банкомату пересвідчилася сама, коли повернулася до нього після того як отримала смс - банкомат не подавав ніяких ознак життя. Люди, скажіть, мені реально взагалі повернути свою тисячу чи якщо її хтось замість мене забрав, то це вважайте, що пограбували, і дорога мені дійсно туди куди послав керуючий - в міліцію.
![]() colonel
Банк, який випустив карту подавав Претензію в Укрсоцбанк, це є офіційна процедура, призначена для врегулювання такого спору
![]() colonel
Повторна Претензія і була подана з такими вимогами - надати докази, на що Укрсоц відповів: 1) банкомат не обладанано камерою - хто взяв кошти встановити неможливо 2) вся документація (зокрема журнали інкасації) є засекреченою інформацією і ніхто на вимогу якогось банку її не надасть. Хоча виписку з журналу операцій банкомату надали, з якої слідує, що гроші дійсно видані. Суть питання ось в чому - якщо кошти були все-таки видані і хтось їх забрав (не я), припустимо це можна буде встановити за допомогою камер відеонагляду з магазинів, які знаходяться поруч - хто за це відповідає???? Чи є в укрсоцбанку особи, які несуть відповідальність за несправність обладнання? Чому банкомат, в якому проводяться якісь тех. роботи знаходиться в робочому режимі? Я добре вмію розрізняти таблички з написами "ОТРИМАЙТЕ ВАШІ КОШТИ" І "ВИБАЧТЕ ЗА НЕЗРУЧНОСТІ, У НАС ВЕДУТЬСЯ ТЕХНІЧНІ РОБОТИ" Хто має за це відповідати? Я? З ваших слів випливає, що тепер мені треба атакувати СВІЙ банк з претензіями..А що це дасть - тільки затягування часу - відповідь кожного разу приходить через місяць - навряд чи я отримаю у відповідь щось нове.
![]()
1. Могу Вас уверить, что наши банкоматы не умеют отображать информацию "извините, ведутся технические работы". Видимо, Вы увидели сообщение "у зв'язку з технічними проблемами Ваш останній запит не може бути виконано". На банкомате, на котором действительно ведутся технические работы, невозможно провести никакую операцию. потому что они в этот момент автоматически "ложатся" сами. 2. За неисправность банкомата отвечают сервисные организации, облсуживающие его, банк сам не обслуживает банкоматы. Но опять же: если неисправность только возникла, то за что же кого-то наказывать. 3. Поднимал ли Ваш банк и Вы сами выписки по Вашему счету? Отображается ли там эта сумма как списанная со счета? Обычно в случае сбоя на банкомате или в терминале, когда уже произошла авторизация, банк эмитент блокирует сумму на счете, а устройство формирует отменяющий документ - автореверсал. В этом случае Вы получаете СМС, что операция прошла (авторизация ведь произошла), но на самом деле деньги висят у Вас на счете в заблокированном статусе, и если Вы попробуете запросить баланс, этих денег Вы не увидите. Но через некоторое время блокировка снимется и деньги снова станут доступны. ![]() Re: УкрсоцбанкНе важливо якою фразою це було позначено, суть залишається такою - попередження про видачу коштів не було і характерного для банкомата шуму, коли він видає кошти, теж не було. Ну звичайно ж банк пересвідчився, що гроші були списані з його рахунку . Це найперше, що вони зробили. Вже пройшло 3 місяці часу - про який автореверсал може бути мова. Несправність не щойно виникла, а протягом дня в банкоматі мінялося програмне забезпечення, про це мені підтвердили в Укрсоцбанку. Якщо банкомат "глючить", то це як називається - мені просто не пощастило і я повинна забути про цей прикрий інцедент чи все таки хтось мені відшкодує збитки?
|
|