Эдмар написав:Хотел снять денежку картой Платинума в банкомате Дельты. А банк карту выплевывает и извиняется ... Банкомат рабочий - до меня и после по дельтовским карточкам деньги снимались. В чем может быть причина ?
Це відповідь Дельти в колишніх Кредитпромівських відділеннях на те, що Платина не дозволяє знімати в своїх банкоматах з Дельтівських МС Debit. Така собі асинхронна відповідь конкуренту. Хоча, обидва банки в Атмосфері.
Как все не ругают ИБ Платины, у меня за полгода пока не было проблем, моментально заходит, переводит, деньги гоняет.
Зато на Дельту тупняк несколько раз за месяц нападает, да и в обычные времена медленно очень между разделами переходы хотя может технологически их система и выше уровнем, не знаю
Интернет банк обновляется Дорогие друзья! Проходят технические работы - мы делаем Pt Click еще быстрее и удобнее! Доступ в Интернет банк будет скоро открыт. Приносим извинения за временные неудобства и благодарим за Ваше терпение. без попередження на цей раз
aclan написав:Как все не ругают ИБ Платины, у меня за полгода пока не было проблем, моментально заходит, переводит, деньги гоняет.
Зато на Дельту тупняк несколько раз за месяц нападает, да и в обычные времена медленно очень между разделами переходы хотя может технологически их система и выше уровнем, не знаю
Та нормальний ІБ що в Дельти, що в Платини. На ІБ Дельти більше навантаження особливо біля 1 -го робочого числа місяця і 25 -го, тоді і особливо тормозить.
aclan написав:Как все не ругают ИБ Платины, у меня за полгода пока не было проблем, моментально заходит, переводит, деньги гоняет.
Зато на Дельту тупняк несколько раз за месяц нападает, да и в обычные времена медленно очень между разделами переходы хотя может технологически их система и выше уровнем, не знаю
У кожного банкінгу свої "таракани", а ПтКлік тут не виключення
Haza написав:Може вже з нового року друкують договори...
мне еще летом на ВК договор дали, имхо, от отделения зависит
Ось це мене і дратує, що кожне відділення "пляше" як йому заманеться
Представник Платинум банку. Чи можу я прийти у відділення за адресою м.Києв, проспект Бажана 10 та: 1. Отримати роздрукований договір, а не дистанційне розпорядження, до раніше відкритого депозиту в Platinum Click? 2. Отримати нормальну виписку до раніше відкритого депозиту в Platinum Click, де можна бачити номер договору та номер депозитного рахунку?
Якщо мені відмовлять у відділенні, до кого мені їх "послати"? Тільки не кажіть "у підтримку"!
Доброго дня! Для зручності, Ви можете заздалегідь зателефонувати у відділення Банку і домовитися про зустріч з менеджером. У випадку, якщо у Вас виникнуть проблеми з обслуговуванням, Ви можете звернутися за допомогою до керівника відділення.
l66 написав:Представитель Платинум Банка! А что Вы можете сказать по просьбе оповещать клиентов об изменениях % хотя бы за один операционный день ? (за 1 день работы отделений) Или так и будет Ваш банк делать клиентам приятные и неприятные сюрпризы ?
Добрый день! Просим прощения, на сайте был временный технический сбой, который уже устранен. Актуальная информация об изменении процентных ставок доступна на сайте Банка: http://www.platinumbank.com.ua/upload/f ... viadep.pdf В будущем мы обязательно рассмотрим возможность предупреждать клиентов заблаговременно о подобных изменениях.
Platinum Bank К депозитам он-лайн в отделении должны распечатывать платежку, выписку или мемориальный ордер? Мне по двум последним депозитам (готивка и вильни кошты) ничего не смогли распечатать, кроме дистанционного распоряжения.
Haza написав:Представник Платинум банку. Чи можу я прийти у відділення за адресою м.Києв, проспект Бажана 10 та: 1. Отримати роздрукований договір, а не дистанційне розпорядження, до раніше відкритого депозиту в Platinum Click? 2. Отримати нормальну виписку до раніше відкритого депозиту в Platinum Click, де можна бачити номер договору та номер депозитного рахунку?
Якщо мені відмовлять у відділенні, до кого мені їх "послати"? Тільки не кажіть "у підтримку"!
Доброго дня! Для зручності, Ви можете заздалегідь зателефонувати у відділення Банку і домовитися про зустріч з менеджером. У випадку, якщо у Вас виникнуть проблеми з обслуговуванням, Ви можете звернутися за допомогою до керівника відділення.
Ви мені так і не відповіли чітко, що саме я маю право у відділені отримати (дистанційне розпорядження\договір)?!