|
|
![]() А де там NFS ? Я платить ими хочу ![]() ![]() Эт будет бомба на кассе ![]() Востаннє редагувалось clientage в Вів 08 лип, 2014 13:18, всього редагувалось 1 раз.
![]() А платежі в МАБі з цього годинника можна робити? Яка там ОС?
![]()
Ні. Tizen. ![]() elles, добрый день! Комиссия за перечисление и пополнение взиматься не будет.
![]() Alfa_Bank, через короткий номер 3344 можна звязатися з оператором для вияснення інфо по кредитній картці?
Чи є для цього зручний номер 0800...без вислуховування рекламних агіток?
![]() Квесторе_поверніться, так, Ви можете зв'язатися з оператором за номером 3344.
![]() нигилист, добрый день! Если платеж с депозита "Сберегательный" на карту Дебют совершен до 10:00 - средства зачислены до 11:00; с 10:00-14:00 - до 15:00; с 14:00 до 17:00 - в 18:00.
Если Клиент осуществляет платеж со счета Альфа-Банка на карту/счета другого банка - платеж будет отправлен согласно графика обработки платежа (10:00, 14:00, 17:00), а зачисление на счет другого банка осуществится согласно особенностей обработки платежа банка-получателя.
![]() Alfa_Bank Доброго дня . Хочу висловитись з приводу квесту з оформлення карти Максимум в Альфа Банку… От же…рекомендую знайомій оформити кредитну карту Максимум . вона звертається в м. Дніпропетровськ , торговий центр Варус за адресою провулок Парусний 10д в суботу 5.07.2014 до «спеціаліста « банку Портушної Тетяни ……
Потенціальним клієнтом банку було озвучено , що оформлення карти робиться за рекомендацією клієнта банку , тобто мене , і потрібно вказати мій телефон …з чим ця панянка погодилась і…успішно проігнорувала це , не вказавши ці дані при оформленні .. На моє прохання було передано телефон клієнта спеціалісту і я особисто поспілкувався в цим «фахівцем» …на питання назвати причину чому було проігнорована інформація озвучена клієнтом до оформлення – вона сказала що це не обов’язково ..змушений був їй пояснювати що таким чином вона залишила без бонуса мене і також нового клієнта банку . Карту клієнту таки оформили…а ось вирішити питання з бонусом по програмі лояльності не дивлячись на кілька звернень одразу будучи ще на точці продаж дзвінками на гарячу лінію банку – не вдалось… В процесі спілкування банківський «спеціаліст» озвучив цікаву )) інформацію , що ось карта Максимум ( с пільговим періодом ) бачите буде клієнту вартувати -300гр …виявилось що Тетяна поняття зеленого не має про наявність до кредитного продукту двох страховок і наполягала на обов’язковості оформлення страховки від несчасних випадків в обов’язковому порядку…довелось її переконувати і зрештою вона погодилась.. На кінець «фахівець « дав пораду знімати кошти в банкоматі з данного продукту , мовляв – це безкоштовно….. Шановний представник Альфа Банку ..офіційно звертаюсь до вас з вимогою застосувати до даного фахівця банку міри адміністративного і фінансового впливу , а також організувати навчання і екзамен на знання продукту…так як Тетяна Портушна , на мій погляд , виявила повну відсутність їх , крім того могла спричинити фінансові збитки клієнту своїми вкрай не кваліфікованими порадами і крім того в наслідок її дій я і новий клієнт банку залишились без бонусів за залучення нового клієнта до банку . Хочу зазначити ,що я мав намір рекомендувати оформлення в банку ще трьом новим клієнтам цілком порядним і які гарантовано би отримали карти , але….я наполягаю на розбір ситуації банком і її виправлення , чому із за некваліфікованих дії ваших працівників повинні втрачати клієнти банку ? А вже по наслідкам вирішення ситуації буде прийматись рішення про можливість рекомендації банку для іншим потенціальних клієнтів . Дані клієнта , який оформляв продукт надсилаю в особисті повідомлення .
|
|