ПУМБ (2004 - 2021)

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 12051206120712081209 ... 3462>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

ПУМБ (2004 - 2021) 3.2 5 852
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
23%
196
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
11%
95
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
15%
128
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
28%
235
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
23%
198
Всього голосів : 852
Повідомлення Додано: Вів 25 сер, 2015 14:54

  Meridian написав:Далекий чи близький я до практики я знаю краще вас! Частково я з вами згідний, також не люблі різні категоричні вислови, особливо людей які рахують, що їм всі винні і зобовязані. Но, ще більше не люблю людей які живуть по принципу " не на..еш не проживеш". А солідний банк, який планує працювати не до першого кидка, а дисятеріччя і дорожить репутацією зовсім недопустимо думати, як ви! Зрозуміло, що банк повинен получати прибутки, інакше який сенс його роботи, але не ціною хитрості і підступності, а за рахунок профісіаналізму і оптимізації роботи!
До речі я працюю з ПУМБ і банк мені до душі і я получаю задоволення :D


Нигде небыло речи о на..бках и кидках. Вообще небыло. Речь о совершенно нормальной и стандартной работе.
yarg
 
Повідомлень: 13899
З нами з: 06.01.09
Подякував: 107 раз.
Подякували: 3598 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 25 сер, 2015 15:37

ужасное обслуживание

На горячей линии грубят и не знают услуг своего банка. Вместо того чтобы выслушать проблему, девушка консультант - объяснет такого не может.

Я хотел пополнить в ПУМБ онлайн кредитную карту картой другого банка. девушка об этой услуге не знала. И нагла себя вела. на другого консультанта переключать не хотела.
preview_me
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1
З нами з: 25.08.15
Подякував: 0 раз.
Подякували: 0 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 25 сер, 2015 15:48

Цель нормального сотрудника - заработать на клиенте максимум дохода, а не "искать наилучший продукт для клиента".

Yarg ця ваша фраза мене просто коробить, бажання заробити на клієнті не виключає шукати найкращі продукти для клієнта! В вашому випадку фраза звучить, виключно, як рух в односторонньому напрямку, де все зводится до бажання наживи на клієнті! Я рахую, що такий підхід в корені не правильний, співпраця повинна бути ВЗАЄМОВИГІДНА і банк повинен прогресувати і шукати цікаві продукти і пропозіції для клієнтів, які в підсомку і принесуть прибутки, але не зарахунок недомовок, "скритих" тарифів і "навязування" продуктів! Надіюсь ви бачите відмінність в наввязуванні і пропозиції продукту, я двома руками за пропозицію банком якомога більше продуктів клієнту, вибір продуктів і пропозицій для клієнта це завжди добре, тільки вони повинні бути максимально прозорі і не "примусово-добровільні"!
Востаннє редагувалось Meridian в Вів 25 сер, 2015 17:47, всього редагувалось 2 разів.
Meridian
 
Повідомлень: 761
З нами з: 09.04.14
Подякував: 61 раз.
Подякували: 208 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 25 сер, 2015 16:28

Re: ПУМБ

  DmitryZP написав:ЧПшный ИБ - который мне еще и денег стоит (100 грн/мес с недавних пор)

Афигеть! Это с 31 июля? И смотрю, что абонплата по моему бывшему пакету была 60 грн. стала 100 грн. Вовремя я свалил.
Андырей
 
Повідомлень: 34
З нами з: 14.05.15
Подякував: 13 раз.
Подякували: 2 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 25 сер, 2015 16:32

Re: ПУМБ

  preview_me написав:На горячей линии...

Приносим извинения за недоразумения. Будем признательны, если здесь, в ЛС, либо с помощью соответствующей формы на сайте банка вы предоставите дополнительную информацию: ваши ФИО и номер телефона, дату и время звонка и др. возможные подробности: http://pumb.ua/ru/pravda/feedback/

Управление качеством банка проведёт расследование и примет необходимые меры. Благодарим за обратную связь!
PUMB
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3336
З нами з: 19.07.11
Подякував: 797 раз.
Подякували: 218 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 25 сер, 2015 17:11

  PUMB написав:Миссия ПУМБ – предоставлять клиентам высококачественные банковские услуги, безукоризненный и постоянно совершенствующийся сервис и индивидуальный подход.


Шановний ПУМБ!
Як з Вашою місією узгоджується зникнення безоплатного номеру клієнтської підтримки 0800?

Банк, який прагне надавати висоякісні послуги за індивідуального підходу до клієнта, як на мене, поступив би так:
1) залишив 0800 для всіх клієнтів;
2) для тих, кому важливо додзвонитися з першої секунди - ввів би платний номер 0900 або дешевший 044.

А то місія одна, а дії інші.
Як кажуть - краще б очі не бачили, що ці руки роблять.
V2
4
 
Повідомлень: 8321
З нами з: 03.07.09
Подякував: 299 раз.
Подякували: 1370 раз.
 
Профіль
 
1
1
Повідомлення Додано: Вів 25 сер, 2015 17:18

Re: ПУМБ

  V2 написав:Як з Вашою місією...

Добре узгоджується. Адже, як і зазначено у новині, "Завдяки новому номеру банк зможе одночасно обслуговувати більше клієнтів та зменшити час дозвону до оператора. Кількість клієнтів-фізичних осіб ПУМБ збільшилася більш ніж на 50% тільки за останні 12 місяців. Банк впроваджує такі технічні рішення, які дозволять ефективно обслуговувати зростаючу кількість клієнтів.": http://pumb.ua/ua/about/press_centre/ne ... -klientiv/

Дякуємо за пропозиції!
PUMB
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3336
З нами з: 19.07.11
Подякував: 797 раз.
Подякували: 218 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 25 сер, 2015 17:26

PUMB
Клієнт міг додзвонитися на 0800 безоплатно, а зараз на 044 платно.
Не надто клієнтоорієнтовано.

Я розумію, що за рахунок цього збільшується дохід "Укртелекому", з яким пов'язують власника ПУМБа. Але тоді не варто говорити про те, що це робиться в інтересах клієнта!
V2
4
 
Повідомлень: 8321
З нами з: 03.07.09
Подякував: 299 раз.
Подякували: 1370 раз.
 
Профіль
 
1
1
Повідомлення Додано: Вів 25 сер, 2015 17:35

Re: ПУМБ

  preview_me написав:девушка об этой услуге не знала. И нагла себя вела.

Подтверждаю. Не один раз попадал на мадам, которая отвечала таким тоном, как будто я её отвлёк от процесса покраски ногтей. Какое-то нетерпение, пренебрежительность в голосе что ли.
Логин
 
Повідомлень: 44
З нами з: 20.03.15
Подякував: 20 раз.
Подякували: 12 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 25 сер, 2015 17:38

Re: ПУМБ

  Логин написав:Подтверждаю.

Будем признательны, если сразу после очередного такого общения вы поделитесь с управлением качества банка своими наблюдениями с указанием ваших ФИО, времени звонка и др. необходимых подробностей: http://pumb.ua/ru/pravda/feedback/

Благодарим за обратную связь, которая поможет улучшить обслуживание в ПУМБ!
PUMB
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3336
З нами з: 19.07.11
Подякував: 797 раз.
Подякували: 218 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 12051206120712081209 ... 3462>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 1 ... 10105, 10106, 10107
Anonymous » Чет 21 кві, 2005 18:32
101069 15906753
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 01:22
Аlександр
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 1 ... 3814, 3815, 3816
Anonymous » Чет 22 тра, 2008 13:07
38157 5162253
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:49
_PORT_UA
УкрСибБанк BNP Paribas Group (2010 - 2021) 1 ... 1801, 1802, 1803
Anonymous » Нед 28 лис, 2004 14:35
18025 366702
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:03
klug
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама