Згодом "Укрзалізниця" має намір позбутися нічних поїздів.
Дивися повний текст "Укрзалізниця" збирається відмовитися від нічних поїздів.
|
|
![]() "Укрзалізниця" збирається відмовитися від нічних поїздівПропонуємо до обговорення:
Дивися повний текст "Укрзалізниця" збирається відмовитися від нічних поїздів. ![]() Питання старанно обсмоктане ще від часів, коли запроваджувалися "Хюндаї" перед Євро-2012. В нашій країні часто неможливо вирішити якесь питання, не відвідавши відповідного відомства у Києві. Скасування нічних поїздів зруйнує існуючу культуру відряджень: за нинішніх розмірів території України цілком (не має значення, звідки) можливо дістатися до Києва зранку, сівши до вагона ввечері. Так бізнес і окремі приватні особи заощаджують на ночівлі відряджених у столиці. Крім того, подорожувати "електричками" типу "Шкода" звісно ж, приємно, але набагато дорожче. Отже, в цій ситуації все прозоро - ідеологи таких "рехворм" задумали за бюджетні кошти накупити цих самих електричок, розпилявши половину коштів. У таких намірах залізничну адміністрацію підтримує готельне лоббі, передовсім великих міст, головним чином же - київське. Не здивуюся, якщо серед власників готелів більшість - колишні та нинішні депутати, їхні дружини, тещі, похресники, коханки та навіть кошенята. Мало не забув - на Півдні України (це лише приклад, бо не лише там) якість залізниць прямує до нуля (бракує електрифікованих дільниць (як по них ходитимуть електрички?), а також двоколійних (якісно оптимізувати графіки не вдасться)). Отже:
- свобода пересування по Україні (справжня, не декларативна, - в розумінні відносної цінової доступності такого пересування) забезпечується саме залізницею і саме плацкартними вагонами, а не ще чимось. Збереження цієї системи в умовах прогресивного зубожіння населення - безперечна істина, не зрозуміла зі зрозумілих причин залізничним начальникам-махінаторам; - мотив "рехворми" зі скасуванням нічних потягів - отримати бабло на "Шкоди" або (альтернативний варіант) домогтися відокремлення пасажирських перевезень від державної компанії. І те, і те обернеться значним подорожчанням, що за нинішніх умов матиме тоціально загрозливі наслідки; - замість того, щоб вирішувати роками не вирішувані питання (кількість пільговиків зашкалює - це лише верхівка. І так, я, учасник бойових дій, згоден платити за проїзд електричкою), пропонується старанно розпилювати, як це робилося раніше. Як на мене - звичайна злочинна схема, прикрита фіговим листком ![]() Заметьте они не заинтересованы сделать скоростные поезда, им нужно отменить ночные, чтобы люди подольше добирались и на пересадках больше покупали билетов и платили кассовые сборы
![]() mikasantik
Ще й хавку придумали тулити, блін... Це ж як завжди буде - втричі дорожче за максимальну ціну з погляду здорового глузду. Молодці П. С. Кляті лицеміри. Приклад: пити пиво у потязі не можна, але його можна купити в провідника. І так з усіма ініціативами нашої халізниці ![]() Концепція по-українські: придумати таку схему де можна взяти більше відкатів. 1. Спочатку виділять гроші на документацію, на розробку плану реорганізації, переобладнання, перше золото дно. 2. Виділять гроші на переобладнання, бо наші колії не годяться на швидкісні потяги, друге золоте дно. 3. Виділять гроші на закупку нових потягів, третє золоте дно. Головне, що бажання людей їздити вночі, не вбивати день нікого не хвилює. Розповіді про безпеку, як аргумент проти нічних поїздів взагалі смішні, бо найбільше аварій відбуваються на переїздах, але в денний час!
![]() Дневные электрички - отличное решение, но с такими немаленькими расстояниями, как у нас, скорость движения нужно увеличивать до 300 км/ч.
Это нереально большие расходы и на полотно, и на подвижной состав. В нынешней ситуации, когда менее, чем за 6 часов между крупными городами дневным поездом не доедешь, отказываться от ночных поездов крайне неэффективно. Что касается поставщиков дневных электричек - зачем нам Шкоды? Кременчуг делает отличные поезда. Или нынешним тоже хочется срубить откатов, как Колесников под Евро??? Востаннє редагувалось Criticus в Пон 11 кві, 2016 10:44, всього редагувалось 1 раз.
|
|