Castaneda написав:Так не мовчіть же - навпаки прошу детально описати можливі недоліки
Кожен вибирає під себе. Особисто мені потрібна 3-к десь 85м2. З нормальною школою під боком, метро та бажано парковою зоною. У цому ЖК крім метро все інше відсутнє. Тому я його не розглядаю. Що видно неозброєним оком - грязне повітря від потоку машин під вікнами, "веселенький" процес по заїзжанню на міст кожного ранку та вечора...
Відповідаю сам собі. Подивився на сайті -пишуть "від 15 994" Якщо так, то може й не погано. Подивився уважніше планування,не зрозумів,чому ви пишите,что видові тільки 3-ки ? В 1-му будинку з усіх боків які завгодно. Інша справа, що само собою зараз вилізе коеф. за "видовитість" і ціна 1-к з видом на Дніпро буде під 30000...
es77 написав:Відповідаю сам собі. Подивився на сайті -пишуть "від 15 994" Якщо так, то може й не погано. Подивився уважніше планування,не зрозумів,чому ви пишите,что видові тільки 3-ки ? В 1-му будинку з усіх боків які завгодно. Інша справа, що само собою зараз вилізе коеф. за "видовитість" і ціна 1-к з видом на Дніпро буде під 30000...
Про 3-ки це я трохи переплутав із іншим жк. А ось близькість до метро - дійсно приваблива штука. Все-таки мало у Києві об'єктів економ-комфорт класу (а я інакше не можу класифікувати цей об'єкт), який може похвалитися такою близькістю до транспортних розв'язок, метро та Дніпра за таку ціну. Хоча із іншої сторони шумний проспект прямо під боком - не найкращий сусід. >Введення в експлуатацію - II квартал 2018 року. Ось це відлякує. 2 роки в реаліях України можуть обернутися неприємними сюрпризами.
Castaneda написав:Про 3-ки це я трохи переплутав із іншим жк.
Треба визнати,що я також погарячкував стосовно 3-к квартир у 64м2. Але винний у цьому-калічний веб-сайт "Славутича". Там прикол, якщо на сторінці вибрати тільки 3-к квартири, то побачимо тільки планування по 64 м. , на які я сварився раніше, а якщо поставити галки в номерах будинків, відбувається чудо, і у виборці з'являються інші варіанти, серед яких є навіть 83м2. Здається ,забудовнику треба покрутити веб-дизайнерів за фаберже...
Castaneda написав:А ось близькість до метро - дійсно приваблива штука. Все-таки мало у Києві об'єктів економ-комфорт класу (а я інакше не можу класифікувати цей об'єкт), який може похвалитися такою близькістю до транспортних розв'язок, метро та Дніпра за таку ціну. Хоча із іншої сторони шумний проспект прямо під боком - не найкращий сусід. >Введення в експлуатацію - II квартал 2018 року. Ось це відлякує. 2 роки в реаліях України можуть обернутися неприємними сюрпризами.
Це наша реальність. Якщо хочеться щось готове-платіть мало не в двічі більше...
Castaneda написав:Ось це відлякує. 2 роки в реаліях України можуть обернутися неприємними сюрпризами.
шановний, ви, м"яко кажучи, трохи не на той форум звернулись
а по суті - "метро близько" то добре, але коли настільки - то фактично щойно вийшовши з під"ізду ви потрапляете в запльовану клоаку із базарчиків, мафів, генеделиків та віповідної публіки. може є інші приклади, але мені яскраво запам"ятався вихід із м. Мінська в строну вул. тимошенко - там перехід з літерою М фактично у дворі нового будинку. і поки чекав кілька хвилин людину - спостергів весь той людскьий трафік та не міг уявити як вно там житеметься щасливим мешканцям. жах, як на мене.
"В базе данных «УкрАвто» более 1 млн. проданных автомобилей за последние 5-6 лет." Васадзэ продал более 1 млн авто с 2010го, по 200тыс/год(550авто/день)???
Кстати так и не понял вашего посыла про ОШ... Объясните если не затруднит...
Castaneda написав:Ось це відлякує. 2 роки в реаліях України можуть обернутися неприємними сюрпризами.
шановний, ви, м"яко кажучи, трохи не на той форум звернулись
а по суті - "метро близько" то добре, але коли настільки - то фактично щойно вийшовши з під"ізду ви потрапляете в запльовану клоаку із базарчиків, мафів, генеделиків та віповідної публіки. може є інші приклади, але мені яскраво запам"ятався вихід із м. Мінська в строну вул. тимошенко - там перехід з літерою М фактично у дворі нового будинку. і поки чекав кілька хвилин людину - спостергів весь той людскьий трафік та не міг уявити як вно там житеметься щасливим мешканцям. жах, як на мене.
Южный стоит... Удобно фуры контролировать на окружной. нужно брать крайний справа...
Castaneda написав:Ось це відлякує. 2 роки в реаліях України можуть обернутися неприємними сюрпризами.
шановний, ви, м"яко кажучи, трохи не на той форум звернулись
а по суті - "метро близько" то добре, але коли настільки - то фактично щойно вийшовши з під"ізду ви потрапляете в запльовану клоаку із базарчиків, мафів, генеделиків та віповідної публіки. може є інші приклади, але мені яскраво запам"ятався вихід із м. Мінська в строну вул. тимошенко - там перехід з літерою М фактично у дворі нового будинку. і поки чекав кілька хвилин людину - спостергів весь той людскьий трафік та не міг уявити як вно там житеметься щасливим мешканцям. жах, як на мене.
Метро близько - то добре пока нищеброд и все накопленное сливаешь на квартиру. Через пару лет очухиваешься, покупаешь авто и метро больше особо не пользуешься. Хорошо иметь метро в радиусе километра, на всяк случай, если снежный затор или еще какой-то катаклизм.