|
Райффайзен Банк (2004 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Вів 25 бер, 2008 11:11
Serhii написав:sapun написав:Возможно и есть проблемы, но покажыте банк в котором нет проблем
Вы знете, уважаемый, проблемы банка не должны превращаться в проблемы клиента. Если у банка проблемы, то почему от это должен страдать я?
Потому что он клиент банка, у которого есть проблемы 
-
aleks-kiev
-
-
- Повідомлень: 383
- З нами з: 16.08.07
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 19 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 25 бер, 2008 13:58
aleks-kiev написав:Burunduk написав:Затем понятно, что почти все мало-мальски грамотные сотрудники ушли на аналогичные позиции с плюсом в "Престиж", теперь "Ерсте банк". Остались или те, чьим направлением "Престиж" не мог заниматься (скажем не было лицензии), или ... Честно, я никого не хотел обижать. 
Ушли не лучшие - ушли любимые 
-
vimex
-
-
-
-
-
-
Додано: Сер 26 бер, 2008 10:02
vimex написав: ... Ушли не лучшие - ушли любимые 
Представляете, сколько любимых сотрудников.
Думаю, что многих глава правления "Престижа" даже в глаза не видел.
Знаю, что переходили чуть ли не целыми отделами.
Со своими клиентами и наработанными контактами.
-
aleks-kiev
-
-
- Повідомлень: 383
- З нами з: 16.08.07
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 19 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 26 бер, 2008 16:49
2 aleks-kiev
Вы просто не знаете сколько классных спецов в Авале осталось. И сколько всякого .... перешло в Престиж. Для Аваля действительно была проблема как восполнить пробел от ухода хороших менеджеров, но поверьте для такого банка это не было катастрофой
-
vimex
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 27 бер, 2008 02:00
Знаю, что переходили чуть ли не целыми отделами.
Со своими клиентами и наработанными контактами.[/quote]
это обычная практика, если уходит толковый руководитель то с ним и его команда, и по возможности забирают все, что наработали.Приходит новый, и сним его сотрудники и контакты.
Но размах Аваля и Престижа разный, так,что многое и основное осталось, но реальная проблема, которую еще австрийцы не решили и которая видна, это регулирование клиентских потоков( я про очереди).Как только решат, может и не совсем удобно будет всем клиентам, но качество обслуживания будет выше.Это конкретно про физ.лиц.И обучают и тренинги проводят , а на практике применить нельзя, нет возможности, когда за одним клиентом стоит еще 10 и всем надо бегом.
-
Экономист
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 27 бер, 2008 14:12
Как в Авале бороться с очередью, вопрос не столько в количестве клиентов, сколько в процедуре их обслуживания. Каждый месяц я погашаю кредит в Авале и каждый месяц только на саму операцию я трачу от 20 минут прибавьте к этому стояние в очередях. Мало того в другом банке такая операция длится минуты. Для Аваля сделать такую технологию просто, но вот именно в данной области у них нет специалистов, а привлечение консультатнов привело только к перемещению операций от операциониста к кассиру, но время это реально не сократило.
-
vimex
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 27 бер, 2008 15:03
Экономист написав:Я договір подивлюся пізніше, він в області, і нещодавно я дізнався, що моя карточка переведена на оптимальний і кожен місяць знімаються гроші. Картка дійсна до 03.2008.
Картковий рахунок відкривався як приватній особі в межах зарплатного проекту, договір на обслуговування вашого рахунку укладався між вами(як фіз.особою) та банком.При звільненні,ваш роботодавець мав вас попередити, що ви маєте закрити рахунок та зняти кошти на протязі певного періоду(3 місяці) або написати заяву і обслуговуватись як приватний клієнт банку, я гадаю,що в договорі це обумовлено якимось чином.Якщо ви не звертались до банку з заявою, то ваш рахунок по сьогоднішній день обслуговується як зарплатний, правда з приміткою "звільнений працівник".Тому,якщо рахунок ви не закрили і на ньому були кошти, вас автоматично перевели до оптимального і списується комісія 7 грн за обслуговування рахунку. Термін дії карти закінчується 03.2008, вам потрібно буде звернутись до банку.Вам запропонують переоформити рахунок та обслуговуватись як приватний клієнт або закрити рахунок та зняти кошти. Під терміном діїї картки розуміють строк приданості пластикової пластини(пластикової картки), але рахунок не закривається без заяви клієнта.Тому,якщо ви не звернетесь до банку, то ваш рахунок не буде закритий і через рік і комісія буде списуватись,навіть якщо карта вже не дійсна і ви не користуєтесь рахунком. Я не впевнена, що до змісту договору,тому можу вчомусь помилятись, але вам потрібно щось вирішити, якщо рахунок буде активний, а грошей на рахунку не буде, то через деякий час, у вас виникне заборгованість перед банком, комісія буде списуватись.
Виходить, я повинен тепер заплатити заборгованість, щоб закрити рахунок, чи користуватися своїм рахунком або послугами банку?
Якщо завтра вони введуть плату за користування 1000грв?
Що буде, якщо я не заплачу? Якщо виїхав за кордон, помер ?
-
kolyanter
-
-
-
-
-
-
Додано: П'ят 28 бер, 2008 02:15
Що, із вказаного мною, ви не зрозуміли? Я досить чітко все вказала.
Або закрити рахунок, або переоформити і обслуговуватись відповідно тарифів.Якщо є заборгованість потрібно заплатити. Комісія списується за конкретні послуги та за ведення і обслуговуання рахунку.
Коли ви пообідали в ресторані, чи отримали якісь інші послуги, ви, питаєте у всіх, що буде якщо я не заплачу?Бо ви не згодні з вартістю цих послуг ? Відповідь ,я думаю, ви знаєте.
Коли людина помирає, і банк повідомляють , то рахунок закривається.
Якщо виїнали на постійне проживання в іншу країну, то просто закривайте рахунок і нічого не платіть.
-
Экономист
-
-
-
-
-
-
Додано: П'ят 28 бер, 2008 19:05
Экономист написав:Що, із вказаного мною, ви не зрозуміли? Я досить чітко все вказала. Або закрити рахунок, або переоформити і обслуговуватись відповідно тарифів.Якщо є заборгованість потрібно заплатити. Комісія списується за конкретні послуги та за ведення і обслуговуання рахунку.
Коли ви пообідали в ресторані, чи отримали якісь інші послуги, ви, питаєте у всіх, що буде якщо я не заплачу?Бо ви не згодні з вартістю цих послуг ? Відповідь ,я думаю, ви знаєте.
Коли людина помирає, і банк повідомляють , то рахунок закривається. Якщо виїнали на постійне проживання в іншу країну, то просто закривайте рахунок і нічого не платіть.
Зараз навіть мобільні оператори повідомляють наперед про зміну тарифів і умов обслуговування, щоб абонент міг визначитися, користуватися йому послугами чи ні, а якщо людина не користується послугами, її відключають через певний період, а не продовжують нараховувати плату за послуги роками!!! Треба почитати закон про захист прав споживачів.
-
kolyanter
-
-
-
-
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7805115 |
|
|
101069 |
15920241 |
|
|
38157 |
5168366 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|