Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
anmasc написав:Є така ситуація. Зарплатний проект в ПІБ "Зарплатний+" з карткою МастерКард Дебіт. З банкомата Укрсиббанку (м.Суми) 23.09.16 намагався зняти з цієї картки 1000 грн., і сталась пригода - банкомат Укрсиббанку віддав тільки картку, а грошей не дав, хоча смс з зарплатного банку прийшло з текстом, що гроші мені видані. Почуття несправедливості привело мене одразу ж до відділення зарплатного банку, тобто до ПІБ, де порадили після вихідних скласти претензію на банк Укрсиббанк, чий банкомат не видав гроші. Ця претензія була написана і направлена після вихідних 27.09.16. У відділенні ПІБ пояснили, що чекати розгляду моєї справи треба близько 2х місяців (розгляд справи 18.11.16, ПІБ і Укрсиббанк будуть між собою розбиратися). Звертаюсь до представника Укрсиббанку з проханням сприяти поверненню мені моїх грошей. Сподіваюсь, що ваш банк цінує свою репутацію і чесно поверне мені мої кошти.
Тут немає офрпреда, тому Ваш крик душі, тут ніхто не почує
О-паа. Схоже, що в Укрсибі це НЮАНС! Ось тут, на Мінфіні, аналогічний випадок, як я зрозумів, тільки мені ще чекати рішення до кінця листопада. "DimaAnna: 9 сентября 2016, 10:21 При снятии наличных средств в банкомате «УкрСиббанка» «деньги были взяты банкоматом», т.е. на руки я деньги не получил, а с моего счёта деньги были сняты. По истечении двух с половиной месяцев деньги мне не возвращены «УкрСиббанком», который себя называет «ответственным». Когда вернуться мои деньги? Мой банк подал заявку «УкрСиббанку» о возврате средств тоже два с половиной месяца назад. Хотел написать заявление в отделение «УкрСиббанка», тщетно, консультанты отказываются брать отправляют меня в мой банк, но ведь мой банк не вернёт наличные мне, пока их не перечислит «УкрСиббанк» !?" (інфо з http://minfin.com.ua/company/ukrsibbank/hotline/) Хто користується цим банком відпишіться, чи були такі у вас випадки?