d_12 написав:які ліміти на отримання готівки у відділеннях? за скільки днів до закінчення вкладу потрібно повідомити банк про бажання його забрати?
У відповідь на Ваші запитання повідомляємо, що: 1). ліміти на отримання готівки у гривні відсутні, при отриманні готівки в іншій валюті ліміт складає 100 000 гривень на добу на одного клієнта в еквіваленті за офіційним курсом НБУ;
2). рекомендуємо, для Вашої зручності, попередити відділення Банку за 1-2 дні до дати закінчення строку дії договору.
pavyak написав:Разве поддержа не предоставляет код. В четверг получал карту, вечером позвонил , продиктовали код и номер телефона для отправки СМС. Отправил. И тут же пришел ПИН в смс.
это если получать карту через отделение, а я заказывала карту через сайт изи-пей
В таком случае у Вас есть возможность активировать карту по звонку на линию поддержки по телефону 0800 50 90 20.
TRUSTConsultant написав:В таком случае у Вас есть возможность активировать карту по звонку на линию поддержки по телефону 0800 50 90 20.
а почему тогда и Вы и КЦ заявили мне, что курьерская служба не передала документы с моими данными в банк и поэтому нужно либо ждать либо идти в отделение?
TRUSTConsultant написав:В таком случае у Вас есть возможность активировать карту по звонку на линию поддержки по телефону 0800 50 90 20.
а почему тогда и Вы и КЦ заявили мне, что курьерская служба не передала документы с моими данными в банк и поэтому нужно либо ждать либо идти в отделение?
Уважаемая lara_08, Вам был предоставлен такой ответ по ситуации с доставкой и активации лично Вашей карты. Что касается вопроса в целом по возможности активации карты после подписания договора, то как и сообщалось ранее, активировать карту можно по звонку на линию поддержки по телефону 0800 50 90 20
d_12 написав:які ліміти на отримання готівки у відділеннях? за скільки днів до закінчення вкладу потрібно повідомити банк про бажання його забрати?
У відповідь на Ваші запитання повідомляємо, що: 1). ліміти на отримання готівки у гривні відсутні, при отриманні готівки в іншій валюті ліміт складає 100 000 гривень на добу на одного клієнта в еквіваленті за офіційним курсом НБУ;
2). рекомендуємо, для Вашої зручності, попередити відділення Банку за 1-2 дні до дати закінчення строку дії договору.
а почему не экв. 250 000 грн. ?
Правління Національного банку України П О С Т А Н О В А 14 вересня 2016 року м. Київ № 386 Про врегулювання ситуації на грошово-кредитному та валютному ринках України
9) уповноважені банки зобов’язані обмежити видачу (отримання) готівкових коштів в іноземній валюті або банківських металів з поточних і депозитних рахунків клієнтів через каси та банкомати в межах до 250 000 гривень на добу на одного клієнта в еквіваленті за офіційним курсом Національного банку України
d_12 написав:які ліміти на отримання готівки у відділеннях? за скільки днів до закінчення вкладу потрібно повідомити банк про бажання його забрати?
У відповідь на Ваші запитання повідомляємо, що: 1). ліміти на отримання готівки у гривні відсутні, при отриманні готівки в іншій валюті ліміт складає 100 000 гривень на добу на одного клієнта в еквіваленті за офіційним курсом НБУ;
2). рекомендуємо, для Вашої зручності, попередити відділення Банку за 1-2 дні до дати закінчення строку дії договору.
а почему не экв. 250 000 грн. ?
Правління Національного банку України П О С Т А Н О В А 14 вересня 2016 року м. Київ № 386 Про врегулювання ситуації на грошово-кредитному та валютному ринках України
9) уповноважені банки зобов’язані обмежити видачу (отримання) готівкових коштів в іноземній валюті або банківських металів з поточних і депозитних рахунків клієнтів через каси та банкомати в межах до 250 000 гривень на добу на одного клієнта в еквіваленті за офіційним курсом Національного банку України
Приносим извинения, действительно, данный лимит был увеличен со 100 000 до 250 000 гривен в сутки.
Подтверждаем, что для вкладов, оформленных с 15.07.2016 и для вкладов, оформленных до 15.07.2016 на точках экспресс-кредитования есть возможность увеличения первоначальной суммы вклада, если такая возможность была предусмотрена при подписании договора.
В відділеннях вклади, відкриті в проміжку з 15.07 до 30.08 відмовляються поповнювати з поясненням - програма не пропускає. Чому?
Просимо надати Ваші персональні дані в ПП та адресу відділення, в якому Ви отримали вказану Вами відповідь для вирішення даного питання.
пришла смс - для вас спец. пропозиция для размещения средств на депозит с 28.10 по 05.11. надо звонить в отделение. кому ещё приходило и какие условия???