|
Райффайзен Банк (2004 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Суб 29 бер, 2008 01:06
Зараз навіть мобільні оператори повідомляють наперед про зміну тарифів і умов обслуговування, щоб абонент міг визначитися, користуватися йому послугами чи ні, а якщо людина не користується послугами, її відключають через певний період, а не продовжують нараховувати плату за послуги роками!!! Треба почитати закон про захист прав споживачів.[/quote]
Обов"язково почитайте, а також цивільний кодекс, та нормативні документи НБУ.
Життя довге і непередбачуване, можливо у майбутньому ця інформація вам стане у пригодіі.А інформація, в наш час, дуже могутня зброя.Ще колись, дуже давно Ленін сказав:"Учиться, учиться,еще раз-учиться".
Зроблю вам послугу вже сьогодні, поділюсь інформацією якою володію, вона розміщена на сайті цього банку. Там є ще багато цікавого,але всього два пункти з договору на відкриття карткового рахунку:
Банк має право:
- Змінювати Тарифи Банку та Правила, шляхом розміщення інформації у Банку в місцях, призначених для розміщення інформації для клієнтів, а також надавати таку інформацію в письмовому вигляді на вимогу Клієнта. Інформацію про зміну Правил та Тарифів, в т.ч. відносно зміни процентних ставок на залишок коштів та/або користування недозволеним овердрафтом Банк розміщує на виписці по КР Клієнта. Зміни вважаються прийнятими, якщо Клієнт та його довірені особи (Держателі) не повертають ПК до Банку протягом 30 днів після формування Банком виписок по КР або внесення змін до Правил.
Клієнт зобов’язаний:
- Самостійно не рідше одного разу на місяць отримувати виписки по КР, а також ознайомлюватися зі змінами до Тарифів Банку, Правил , які розміщуються в кожній філії/відділенні Банку в місцях, призначених для розміщення інформації для клієнтів.
І ще:
Договір втрачає свою силу, а КР закривається:
- за письмовою заявою Клієнта;
- за ініціативою Банку у разі відсутності власних коштів Клієнта та операцій по КР протягом 3-х років (без повідомлення Клієнта);
При закритті КР Клієнт повинен повернути Картки до Банку, погасити всі суми заборгованості перед Банком.
Інформація доступна кожному.Будуть якісь конкретні аргументи? Якщо,ні, то переписку припиняю.
-
Экономист
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 03 кві, 2008 20:18
Хтось у курсі, це мені не пощастило чи «Аваль» уже остаточно знахабнів? Ситуація така.
Офіційну зарплату я отримую на картку цього банку. Ще місяць тому при отриманні грошей вимагалося вводити суму, кратну 10 гривням (хоч у тому ж «Ощадбанку» виплачують і від 5 гривень).
Сьогодні при замовленні 1840 гривень банкомат видає мені «Неподільна сума». Ще раз дивлюся, чого він хоче, і виявляється, що тепер сума має бути кратна 100 гривням!
А тепер порахуймо. Зарплати/пенсії в мережі «Аваля» отримують мільйони людей, можливо, і 10 мільйонів. Мені не дали зняти 49 гривень 60 копійок. Добре, хай навіть середня сума таких залишків не 50, а 30 гривень. Множимо 10000000 на 30 і отримуємо 3 мільярди гривень! Тобто «Аваль» сподівається, що саме на таку суму його щомісяця безплатно кредитуватимуть громадяни України?
Хоча, можливо, ситуація має простіше пояснення, і цей конкретний банкомат «забули» зарядити відповідними купюрами.
-
An2ton
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 03 кві, 2008 22:27
An2ton написав:Хтось у курсі, це мені не пощастило чи «Аваль» уже остаточно знахабнів? Ситуація така.
Офіційну зарплату я отримую на картку цього банку. Ще місяць тому при отриманні грошей вимагалося вводити суму, кратну 10 гривням (хоч у тому ж «Ощадбанку» виплачують і від 5 гривень). Сьогодні при замовленні 1840 гривень банкомат видає мені «Неподільна сума». Ще раз дивлюся, чого він хоче, і виявляється, що тепер сума має бути кратна 100 гривням! Хоча, можливо, ситуація має простіше пояснення, і цей конкретний банкомат «забули» зарядити відповідними купюрами.
Поки ви дійшли до банкомата, то всі дрібні купюри розібрали і нші клієнти, а в банкоматі лишились лише 100 і мабуть 200 грн.
Банкомати заряджають касетами з номіналом купюр від 10 до 200 грн.
Коли закінчуються 10 грн, то пише , що мін. повинно бути 20 грн і т д.
Непощастило вам.
а якби забули про банкомат, то грошей взагалі б не було
-
Экономист
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 03 кві, 2008 22:30
Хочу рассказать неприятном случае, который произошел со мной сегодня.
Случай практически аналогичен описанному Boeing747, в теме про Дельта-банк:
http://forum.finance.ua/viewtopic.php?p=38187
За исключением того, что снимал я деньги в Авале, а клал их на депозит в Проминвестбанке. В Авале мне выдали пачку купюр 100грн, перевязанную ленточкой, с печатью банка и подписью кассира. Пачку я не вскрывал, купюры пристально не рассматривал (а надо было!). Снял деньги и поехал в Проминвестбанк, чтобы положить эти деньги на другой счет. Кассир Проминвестбанка, пересчитывая мои деньги, заявила, что одна из купюр 100грн фальшивая и посоветовала обратиться в отделение Аваля, в котором я снимал деньги. На мой взгляд, купюра выглядела как обычная "сотка", на ней даже было некое подобие водяных знаков, а также "светящиеся" метки. Прихватив с собой злополучную купюру и ленточку, которой была перемотана пачка, я вернулся в Аваль. В отделении Аваля также признали, что предъявленная мной купюра фальшивая. После не очень приятного разговора со старшим менеджером отделения, мне мои 100 гривень все-таки поменяли. Хотя изначально менеджер все время твердил про инструкции НБУ, согласно которым надо проверять полученные деньги не отходя от кассы. Случай неприятный, но у меня возникают подозрения, что подобные случаи в украинских банках стали возникать регулярно.
Некоторые выводы:
-Доказать что-либо в этой ситуации практически невозможно. Не ясно, изначально ли фальшивая купюра была в банковском хранилище, либо ее подменил кассир одного из банков.
-Внимательно рассматривать каждую купюру все-таки нужно (и пускай это займет время!), это увеличит вероятность того, что вы обнаружите фальшивку.
-Как от этого застраховаться, увы я не знаю.
-
Andrey777
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 03 кві, 2008 23:37
[quote="Некоторые выводы:
-Доказать что-либо в этой ситуации практически невозможно. Не ясно, изначально ли фальшивая купюра была в банковском хранилище, либо ее подменил кассир одного из банков.
-Внимательно рассматривать каждую купюру все-таки нужно (и пускай это займет время!), это увеличит вероятность того, что вы обнаружите фальшивку.
-Как от этого застраховаться, увы я не знаю.[/quote]
Увы, не знаю даже я. Пачка упакована кассиром Аваля, но не обязательно, тем который выдавал эти деньги(хотя при выдаче должны деньги проверяться).Любой кассир знает, что если пропустит фальшивку(специально или нет), то 99%, что эта фальшивка вернется к нему и еще с неприятностями. По этому вряд-ли специально положили.Всегда нужно учитывать и человеческий фактор.
Самый простой, но не 100% способ-когда получаете деньги, просите кассира,просветить под ультрафиолетом(фальшивые светятся белым цветом), если это пачка, то повернув ее "ребром", фальшивка будет светиться белой полосой на фоне остальных купюр. Также, правда, светятся изношенные купюры(залитые какой-то жидкостью), но можно потребовать заменить их, и считать и смотреть нужно обязательно. Как минимум,это поможет выявить не очень "качественные" фальшивые деньги.
-
Экономист
-
-
-
-
-
-
Додано: П'ят 04 кві, 2008 16:01
Экономист написав:Поки ви дійшли до банкомата, то всі дрібні купюри розібрали і нші клієнти, а в банкоматі лишились лише 100 і мабуть 200 грн. Банкомати заряджають касетами з номіналом купюр від 10 до 200 грн. Коли закінчуються 10 грн, то пише , що мін. повинно бути 20 грн і т д. Непощастило вам. а якби забули про банкомат, то грошей взагалі б не було
Маєте рацію, сьогодні решту зняв без проблем. раніше таких питань чомусь не виникало.
-
An2ton
-
-
-
-
-
-
Додано: П'ят 04 кві, 2008 16:11
Маєте рацію, сьогодні решту зняв без проблем. раніше таких питань чомусь не виникало.[/quote]
буває)))) 
-
Экономист
-
-
-
-
-
-
Додано: Пон 14 кві, 2008 14:40
Люди!! А кто нибудь звонил в Аваль после 16,00. Не знаю как у Вас в городе, а у нас после этого времени они говорят: ну мы уже не работаем. Интересно, до скольки они должны работать?
-
Host
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 17 кві, 2008 15:58
Алексей написав:Нужно было проплатить счет-фактуру на товар. Касиру отдаю этот счет - а она просто путает графу "Получатель товара" (там указан я - как получаетль товара) с "Получателем денег"... ну и в результате, я проплачиваю деньги сам себе... 
все это печально, но надо проверять что написано в квитанции - то что вы поставили подпись, означает ваше полное согласие с реквизитами и суммой платежа, хоть даже была ошибка кассира
-
truthfulcub
-
-
-
-
-
-
Додано: Сер 23 кві, 2008 18:42
У меня в Авале зарплатная карточка. Вдруг ни с того ни с сего перевели на какой-то пакет мне абсолютно ненужный. Когда я обратился с претензией в банк вернули всё обратно. Результат я оплатил услугу которую не заказывал и в которой не нуждался в сумме 14грн. Вопрос в том как предотвратить подобные "шутки" со стороны банка в будущем? Я обратил внимание на это когда увидел "-7грн" на своём счету. Хотя одним из условий с моей стороны к банку было прекращение всех дествий со счётом если на нём сумма =0грн.
-
nnn1
-
-
-
-
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7804664 |
|
|
101069 |
15919417 |
|
|
38157 |
5167894 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|