|
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Вів 07 бер, 2017 13:48
Кассандра написав:Alfa_Bank Добрый день. Прошу подсказать по карте максимум ворлд. Если я до конечной даты погашу задолженность льготного переода, а к рассчётной дате хочу погасить всю задолженность по карте(чтобы избежать абонплаты), то нужно ли мне учитывать те копейки в виде процентов за пользования кредитом (ну скажем для примера 20-25 коп),которые будут начислены в день биллинга? Или это я уже на воду дую?  Спасибо
Нет, гасите в "0" по данным ИБ. а на оплату копеек будет у вас 25 дней аосле их рассчета. Абонплаты 60 грн в этом случае не будет.
-
BBC
-
-
- Повідомлень: 14395
- З нами з: 12.08.10
- Подякував: 1105 раз.
- Подякували: 1199 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Вів 07 бер, 2017 13:50
Cler написав:может быть стоит Вашим IT-специалистам разработать шаблон в МАБе для подачи электронной заявки на выплаты от ФГВФЛ?
еще бы с идентификацией порешать. Явился я в отделение, идентифицировался, проделал разные процедуры с действующими кредитно-дебетными продуктами банка, предложил выплатить копейки из Платинум, отказали по причине отсутствия при себе оригинала ИНН. Привёл аналогию с ново-государственным банком, где для идентификации достаточно действующей карты. Ругаться не стал, но крыжик в графу НЕ-клиентоориентированный банк добавил.
-
kulikrom
-
-
- Повідомлень: 1561
- З нами з: 14.09.11
- Подякував: 30 раз.
- Подякували: 96 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 07 бер, 2017 15:19
подскажите если КК World 'Максимум' от 02.03 до какого числа крайний срок успеть ее погасить в ноль, чтоб избежать АП гасить буду с ИБ со сбера!
-
anis
-
-
- Повідомлень: 2772
- З нами з: 22.11.15
- Подякував: 105 раз.
- Подякували: 112 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 07 бер, 2017 15:50
mixa написав: Alfa_Bank написав: mixa написав:Проблема масова, а ви замість публічного вибачення і виправлення ситуації створюєте враження шулера?
mixa, на даний момент проблема усунена, але шляхи вирішення питання по масовій компенсації знаходяться на стадії розгляду.
Дякую, відповідь достойна. Але чому б зразу так не відповісти? Який попередній термін встановлений для вирішення питання по масовій компенсації?
mixa, доброго дня! Була отримана відповідь, що сторнування відсотків за овердрафт буде виконуватися при зверненні Клієнтів, оскільки кожна ситуація вимагає аналізу і розрахунку по кожному рахунку суми нарахованих відсотків. Масова вибірка не вирішить питання, оскільки відсотки нараховуються щодня і суми поміняються від моменту вибірки даних до узгодження і виконання. Так само по кожному рахунку потрібно перевіряти суму несанкціонованого овердрафту і причину його виникнення. Він може виникнути не лише у зв'язку зі списаною комісією. По Вашій карті запит переданий на розгляд.
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13151
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1417 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
2
Додано: Вів 07 бер, 2017 16:31
VASH написав:1 березня зранку зателефонував до Альфа банку з метою зареєструватися на виплату коштів ФГВФО по Платінум банку. Просив призначити зручне для мене відділення (м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 17/52-А) та визначити час отримання. Вже мав попередній позитивний досвід обслуговування в цьому відділенні. Оператор лінії підтримки Банку надала телефон 496-88-61. За вказаним номером мені було запропоновано інше відділення – м. Київ, вул. Хрещатик, 14, як таке, черга в якому менша. Також відповідно було призначено час отримання – 3 березня з 13 до 14 години. Крім того повідомили, що я шостий у черзі. Відповідно, 3 березня я приїхав до банку у призначений час. У видачі грошей мені було відмовлено. На мої прохання врахувати, що я є інвалідом війни 2 групи з пред’явленням відповідного посвідчення, операціоніст відповів з посмішкою «ну і що з того». Подальше спілкування з операціоністом велося у вкрай хамській формі з його боку. Вимагав у мене письмове підтвердження реєстрації на виплату. Обслуговував молодий співробітник, який на мої чисельні вимоги повідомити його прізвище - категорично відмовився. Коли я побачив табличку з його ПІБ (стояла на іншому боці столу), і зробив спробу її взяти для ознайомлення, табличка у грубій формі операціоністом була вирвана у мене із рук. На мою вимогу запросити завідуючу відділенням, відповів, що вона на нараді. На моє попередження, що викладу інформацію на відповідних форумах та у скаргах до НБУ і ФГВФО, відповів «что имеют они эти форумы и жалобы ввиду». Крім того, хочу звернути увагу на його низькій професійний рівень. Так, він мені стверджував, що Альфа банк виплачує власні кошти, а не ФГВФО. Я давно є клієнтом Альфа банку, тримаю шостизначні депозити. Ніяк не очікував такого «обслуговування». Для себе можу пояснити тільки особистою ворожістю окремих співробітників банка країни-агресора до інваліда війни. Прізвище співробітника банку, який мене «обслуговував» мені все ж вдалося взнати Лабезнік Сергій. Постійно повідомляється, що в цілому по банківській системі України скорочено біля 110000 банківських працівників. Невже, за цих умов, нема можливості укомплектувати штат більш адекватними працівниками?
VASH, доброго дня! Від імені Альфа-банку приношу вибачення за ситуацію, що склалася. Зі співробітником відділення проведена робота. Дякуємо, що повідомили про даний факт.
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13151
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1417 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
2
Додано: Вів 07 бер, 2017 17:01
anis написав:подскажите если КК World 'Максимум' от 02.03 до какого числа крайний срок успеть ее погасить в ноль, чтоб избежать АП гасить буду с ИБ со сбера!
31 марта последний день, дальше входные.
-
2XL
-
-
- Повідомлень: 4356
- З нами з: 13.12.12
- Подякував: 751 раз.
- Подякували: 271 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 07 бер, 2017 17:30
Oльga1 написав:Alfa_Bank По карте Ультра Макси в смс-информировании отображаются не все операции. Обращалась в КЦ, заявка 1-157-459-10-194. Пришел ответ о том, все смс отправляются. В чем причина? Как урегулировать этот вопрос?
Oльga1, добрый день! Ваша претензия была рассмотрена. Сообщения были доставлены так как статуc «delivered» указывает на ответ оператора связи о доставке сообщения на телефонный терминал абонента. Возможные способы решения проблемы (советы оператора связи): 1) включить/выключить телефонный терминал; 2) выполнить перерегистрацию в сети (выбрать вручную другую сеть, подождать несколько минут, вернуться в сеть оператора связи); 3) попытаться переставить sim-карту в другой терминал; 4) почистить память телефона (переполнение SMS сообщениями).
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13151
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1417 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
2
Додано: Вів 07 бер, 2017 17:38
Vorlon написав: Alfa_Bank написав:выплату от ФГВФЛ можно реализовать в принципе на любой существующий карточный счет Клиента, открытый в гривне.
А ваши сотрудники умеют это делать? В запорожском центральном отделении могут только через выдачу налички и последующее зачисление этой налички на карту двумя бумагами в кассе... Сотрудник на прямой вопрос - можно ли напрямую, ответила, что не знает...
Vorlon, добрый день! Для возможности рассмотрения Вашей претензии уточните, пожалуйста, адрес отделения, в которое Вы обращались, дату визита, по возможности имя сотрудника, который предоставил Вам указанный ответ.
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13151
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1417 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
2
Додано: Вів 07 бер, 2017 17:41
Cler написав: Alfa_Bank написав:выплату от ФГВФЛ можно реализовать в принципе на любой существующий карточный счет Клиента, открытый в гривне.
может быть стоит Вашим IT-специалистам разработать шаблон в МАБе для подачи электронной заявки на выплаты от ФГВФЛ? как мне кажется услуга была бы очень востребованной в ближайшие 2-3 года и это бы существенно снизило бы нагрузку на Ваших специалистов, а то в дни когда проходят выплаты другие Ваши клиенты не могут получить комфортное обслуживание...
Cler, добрый день! Ваше предложение зафиксировано и передано на рассмотрение.
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13151
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1417 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
2
Додано: Вів 07 бер, 2017 17:46
Чи можливо оплатити кредитну карту по 8 березня включно? По майальфі кошти проведуться вже 9 березня? А якщо банкомат Альфи? Сьогодні чи 9 березня? Як операційний час йде?
-
Жерминаль
-
-
- Повідомлень: 1762
- З нами з: 14.10.12
- Подякував: 4 раз.
- Подякували: 41 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7788796 |
|
|
38157 |
5149650 |
|
|
18025 |
363078 |
Суб 01 січ, 2022 00:03 klug
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|