|
Форвард Банк Forward Bank (2009 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Пон 29 тра, 2017 23:29
Квесторе_поверніться написав: greenozon написав:Квесторе_поверніться останній пукт щось не зрозумілий, в чому цимес?
Нових клієнтів хочуть в банчик заманити...
пусть сначала разберутся со своим отмороженным финмониторингом, который издевается над клиентами
-
IMPRINTER
-
2
1
- Свинорил 100 lvl
-
- Повідомлень: 38795
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 228 раз.
- Подякували: 6253 раз.
-
-
Профіль
-
-
9
5
2
Додано: Вів 30 тра, 2017 00:32
..ну ясное дело что хотят новых...ведь "старые" то уже поняли с каким наперсточником имеют дело)
-
-VICTOR-
-
-
- Повідомлень: 7342
- З нами з: 15.08.12
- Подякував: 406 раз.
- Подякували: 1338 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Вів 30 тра, 2017 09:59
-VICTOR- написав:..ну ясное дело что хотят новых...ведь "старые" то уже поняли с каким наперсточником имеют дело)
Нічого, ми й новим відрекламуємо тутошній "сервіс", влаштуємо РR!  Допоки 150 грн. не вернуться на базу, спокою їм не буде! 
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28838
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2245 раз.
- Подякували: 2360 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 30 тра, 2017 13:53
Козак-характерник, доброго дня. Опишіть, будь-ласка, на av-kudryashova@forward-bank.com ситуацію, яка склалася, Ваші ПІБ та номер телефону. Після проведення перевірки колеги зв’яжуться з Вами.
-
Support BForward
-
- Представник банку
-
- Заблокований
- Повідомлень: 2831
- З нами з: 24.09.12
- Подякував: 72 раз.
- Подякували: 195 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 30 тра, 2017 14:14
Support BForward написав: Sergion написав:если перечислять на другую карту через p2p (сервис другого банка, например Привата сендмани) то кроме комиссии самого сервиса будут ли какие-то комисссии со стороны Фарсика?
УВАЖАЕМЫЙ SERGION! Спасибо за обращении! Нет, в данном случае будет взиматься только комиссия платежной системы.
С тех пор ничего не поменялось?
-
ministrs
-
-
- Повідомлень: 127
- З нами з: 21.10.16
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 8 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 30 тра, 2017 14:55
Support BForward написав:Козак-характерник, доброго дня. Опишіть, будь-ласка, на av-kudryashova@forward-bank.com ситуацію, яка склалася, Ваші ПІБ та номер телефону. Після проведення перевірки колеги зв’яжуться з Вами.
Доброго дня! Історія відома...  Почалося все в лютому 2014 Форвард Банк Forward BankНа кредитках були заблоковані кредитні ліміти на картах з платним обслуговуванням. В мене 150 грн. за рік наприклад за обслуговування було. Була ділема: залишити карту на наступний рік і сплатити 150 грн. за обслуговування рахунку чи уникнути сплати і закрити рахунок. Тодішній представник банку завіряв форумну громаду, що кредитні ліміти от от будуть реанімовані, тіко почекати треба!  Це вселяло надію на подальшу співпрацю: і більшість форумчан сплатили ті 150 грн. Але йшли роки, а кредитні ліміти так і не повернули! Нікому! Я, а також інші форумчани вважаємо, що так партнери не поводяться! Ми вирішили виховувати тоді ще барсіка і наставити на путь істинний, що не можна так вчиняти. Барсік - це умєншитєльно-ласкатєльноє від барсука, бо тоді ми любили ще барсіка і ніжно ставилися до нього. Але барсік почав мутувати і перетворюватися на потвору-мутанта. Почав огризатися і не піддавався тренировці. Так от... Як дебетні, ті картки нікому звісно не потрібні були, а лише як кредитні, тому ми й довго чекали відновлення кредитних лімітів і довго слухали обіцянки. На сьогодні картки вже закриті. 150 грн. не повернуті. І згідно тарифів все вірно, все правильно. Але по совісті, все не красиво: обіцянки-цяцянки, здирали по 150 грн, а ліміти так і не повернули. Невже 150 грн. дорожче репутації?  І не в 150 грн. діло навіть, а в тому, що не прислухалися до клієнтіff...  Пропонувалися різні варіанти вирішення конфлікту, але всі були проігноровані банком. Тепер склалася погана репутація і відома назва пухнастого звірятка, як партнера з неприємним запахом. Її треба виправляти! 
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28838
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2245 раз.
- Подякували: 2360 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 30 тра, 2017 15:09
Козак-характерник написав: Support BForward написав:Козак-характерник, доброго дня. Опишіть, будь-ласка, на av-kudryashova@forward-bank.com ситуацію, яка склалася, Ваші ПІБ та номер телефону. Після проведення перевірки колеги зв’яжуться з Вами.
Доброго дня! Історія відома...  Почалося все в лютому 2014 Форвард Банк Forward BankНа кредитках були заблоковані кредитні ліміти на картах з платним обслуговуванням. В мене 150 грн. за рік наприклад за обслуговування було. Була ділема: залишити карту на наступний рік і сплатити 150 грн. за обслуговування рахунку чи уникнути сплати і закрити рахунок. Тодішній представник банку завіряв форумну громаду, що кредитні ліміти от от будуть реанімовані, тіко почекати треба! Це вселяло надію на подальшу співпрацю: і більшість форумчан сплатили ті 150 грн. Але йшли роки, а кредитні ліміти так і не повернули! Нікому! Я, а також інші форумчани вважаємо, що так партнери не поводяться! Ми вирішили виховувати тоді ще барсіка і наставити на путь істинний, що не можна так вчиняти. Барсік - це умєншитєльно-ласкатєльноє від барсука, бо тоді ми любили ще барсіка і ніжно ставилися до нього. Але барсік почав мутувати і перетворюватися на потвору-мутанта. Почав огризатися і не піддавався тренировці. Так от... Як дебетні, ті картки нікому звісно не потрібні були, а лише як кредитні, тому ми й довго чекали відновлення кредитних лімітів і довго слухали обіцянки. На сьогодні картки вже закриті. 150 грн. не повернуті. І згідно тарифів все вірно, все правильно. Але по совісті, все не красиво: обіцянки-цяцянки, здирали по 150 грн, а ліміти так і не повернули. Невже 150 грн. дорожче репутації?  І не в 150 грн. діло навіть, а в тому, що не прислухалися до клієнтіff...  Пропонувалися різні варіанти вирішення конфлікту, але всі були проігноровані банком. Тепер склалася погана репутація і відома назва пухнастого звірятка, як партнера з неприємним запахом. Її треба виправляти! 
Тут в декого і 500 грн здерли.
-
Квесторе_поверніться
-
-
- Повідомлень: 38212
- З нами з: 22.11.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1918 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 30 тра, 2017 15:15
Квесторе_поверніться написав:Тут в декого і 500 грн здерли.
Ну це від тарифу залежало. Просто банк тупо ігнорив критику і пропозиції клієнтів. Тепер склалася погана репутація. Як на мене, то тут проблема вже не в грошах! Банк повинен повернутися обличчям до клієнтів. І для цього треба мати мужність визнавати помилки...  Я за мір во всьому мірє! Але треба допомогти банку очиститися, пройти важкий процес люстрації і санації... 
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28838
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2245 раз.
- Подякували: 2360 раз.
-
-
Профіль
-
-
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34082
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
Додано: Вів 30 тра, 2017 15:23
clientage написав:например через огонь?
Через вогонь, то у пеклі...  Покаяніє...воно рятує безсмертну душу!  І добрі справи... 
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28838
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2245 раз.
- Подякували: 2360 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7783796 |
|
|
101069 |
15850732 |
|
|
38157 |
5145059 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|