flyman написав:але нагрів карти 68 С (в людей 95 С, ось там уже ппц підкрадається) та не перевантажена і без розгону.
Кажу з власного досвіду - спочатку все ніби за планом, температура невисока. Але буквально кілька тижнів, і вже стабільно буде 90+ градусів, або тре знижувати (суттєво!) завантаження, що серйозно знизить хешрейт. Плюс складність росте невпинно. Тому - якщо обладнання не окупить себе за два-три місяці, воно вже не окупить себе ніколи. Такі реалії. Тому радив би побавитися максимум з місяць і кинути те, бо воно вже буде не варте ні амортизації відяхи ні спаленої електрики
Машина повинна працювати, а людина думати (с). Так що є можливість машині самій себе окупити - будь-ласка. Безлиикий, через 10 років, невідомо, яка буде виглядати світ, можливо таксі буде у вигляді безпілотних електромобілів, і будуть орендуватися через Убєр. Якщо крипта "вистрелить", то якісь вершки з маслом в мене залишаться.
flyman написав:Ойра 1,2$ я купляв на 1,06...1,08 трішки підзаработав...
Вопрос в том: сколько купляв? 2 тыс? или меньше?
чесно кажучи, не помню, макс. 1койро, ще трохи було із часів живої Дельти, які я рахував по реальному курсу і курсова різниця була внесена до "збитків банкопаду БС". При $1.2 та ПА25,7 в мене час самовідновлення активу в БС скорочується із 39 місяців приблизно до 35..36.
vetalok написав:Сколько флуда про таксистов убера что я даже не читаю. Я лично спрашивал у 8ми таксистов, говорят что 1000дол в мес заработать реально, если брать каждый заказ, работая целый день, а не стоять на вокзале и ловить лохов. Иногда едут 15км на заказ. Кстати все мои знакомые интересуются новыми квартирами для себя, а не хрущами.
флуд на самом деле не о заработке таксистов, спор идет о том, сколько может заработать пересичный при желании и о том, насколько эти цифры отличаются от официальной "средней зарплаты", на которую мантрят и ориентируются обвалишки и зрадофилы
Ну не зовсім пересічний По-перше треба мати машину(з малим розходом пального), яку не шкода вгробити. По-друге потрібно таксувати мінімум 12 год/день або 10 год/день + вихідні. Що не є нормально для пересічного. По-третє бажано жити в Києві. З таким самим успіхом можна сказати: "пересичный при желании может пойти в ИT и заработать намного больше официальной "средней зарплаты".
flyman написав:Якщо крипта "вистрелить", то якісь вершки з маслом в мене залишаться.
То чого просто трохи її не купиш, нащо ото техніку гвалтувати за пару баксів? Бо потім схочешь в танчики поганяти, чи у що там, а свідокуплена відяха ледь дихає
flyman написав:Якщо крипта "вистрелить", то якісь вершки з маслом в мене залишаться.
То чого просто трохи її не купиш, нащо ото техніку гвалтувати за пару баксів? Ьр=о потім схочешь в танчики поганяти, чи у що там, а свідокуплена відяха ледь дихає
Ніхто техніку не гвалтує, вона працює в штатному режимі. Не хочу спекулювати товаром, якого не можу поставляти. От намайню, тоді можна буде пробувати.
andrijk777 написав:По-перше треба мати машину(з малим розходом пального), яку не шкода вгробити. По-друге потрібно таксувати мінімум 12 год/день або 10 год/день + вихідні. Що не є нормально для пересічного. По-третє бажано жити в Києві. З таким самим успіхом можна сказати: "пересичный при желании может пойти в ИT и заработать намного больше официальной "средней зарплаты".
ок, хотите поговорить о зарплатах барист? там не нужно иметь авто, да и для работы в убере при желании авто можно сарендовать еще раз - речь шла о том, шо можно ходить на работу от звонка до звонка за 7тыс грн в месяц утешая себя мыслями о том, що "щас всем тяжело", а можно напрячь булки и повкалывать на результат - выйти тасскать из зоны комфорта очень показательна в этом смысле рефлексия трибеки о том, шо если таксисты заколачивают по 40 тыс, то специалистам по выстраиванию менеджмента в среднем звене ДОЛЖНЫ платить не меньше 100 тыс - у них же мба
и шо касается шо нормально, а шо нет - ненормально обвинять кого то кроме себя в том, шо ты неуспешен и мало зарабатываешь и пофиг тут пересичный ты, или нет