|
|
![]() Re: Купуємо для здачі в ОРЕНДУ Львівську Нерухомість!....то я так розумію, що я міг вляпатись в щось подібне, ганяючись за дешевизною?! (добре, що взяв КОМФОРТ, а не ЕКОНОМ! - і мої стіни, що з кухні, а що з кімнати, виходять, виключно, до сусідів і на загальний коридор! - ну і звісно, тільки по одному вікну на всю стінку, виходить на лоджию(балкон в майбутньому)))
![]()
У нас все по старому, купить, прочитать инструкцию, а там написано: "тут, тут и вот тут доклеить, тут дожать, а тут доработать напильником".
![]() Єдине, що коли працюєш в довгу треба теж враховувати деякі факти ![]()
![]()
Государство может существенно снизить цену на газ для населения, если уменьшит аппетиты компании-добытчика. "Мы сегодня имеем реальную возможность снизить цену на газ. В 2015 она была повышена безосновательно. Если посмотреть составляющую цены, то увидим, что самый большой элемент платится "Укргазвидобуванню" - компании-добытчику. Это около 4900 грн без ПДВ. Мы имеем общую цену на газ в 7000 грн. Себестоимость украинского газа составляет 1700 грн. Все остальное – это прибыльность. 185% прибыльность", - подчеркнула она. По ее словам, снизить реальную цену голубого топлива можно почти на четверть. "Государство может принять решение установить прибыльность на уровне 100%. Это очень высокая прибыльность, у нас ни одна независимая добывающая компания не имеет такой прибыльности. И тогда мы получим цену не 4900, а 3400, и снижение общей цены на 24%. Это будет на уровне 4600 грн с НДС" "Мы слышим о том, что МВФ настаивает на выполнении меморандума. Если мы обратимся к самому тексту меморандума, то увидим, что там написано, что цена на газ для населения должна быть на уровне покрытия расходов на добычу. Расходы на добычу состоят из себестоимости и прибыльности. Цена 3400 за тысячу метров кубических без НДС позволяет покрыть себестоимость и получить 100% прибыльности" Кроме того, эксперт обратила внимание на показательную ситуацию с фондом субсидирования. "На 2018 год он составляет 71 млрд грн. Если цена на газ будет снижена, то и фонд субсидирования будет уменьшен минимум до 50 млрд. То есть бюджет получит дополнительные средства в 21 млрд. грн. Это сопоставимо с доходами от приватизации, которые мы ожидаем за этот год ![]() Долярчик
Для пана Долярчика ![]() І спілкуються люди на зрозумілій мові а не на олбанському, на якому некоторые местные "львовяне" пишут. ![]() Временно удалено.
Востаннє редагувалось akurt в Вів 03 кві, 2018 17:27, всього редагувалось 1 раз.
![]() Взагалі-то або пан Акурт працює по 24 годин за добу без вихідних, або він "заливає" довірливим форумчанам шмурдяк за комір. Ще варіант: він пише нам з палати №6, акурат після чергової ін,єкції галоперідолу чи промазіну. Це пояснює його періодичне заціпеніння, після чого він строчить пости пачками. ![]() Будьте обережні!ПІД «ПОКРИШКОЮ» ЧИНОВНИКІВ!!!
ЯКЩО ВИ ХОЧЕТЕ БУТИ ВЛАСНИКОМ УСПІШНОГО БУДІВЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ У ЛЬВОВІ, ТОДІ ВИ ПОВИННІ ВМІТИ ДАВАТИ «ДОЛЮ» ТА БУТИ «В ДОЛІ» З ПОТРІБНИМИ ЛЮДЬМИ. А ЩЕ, КЛЮЧЕМ, ЯКИМ МОЖНА ВІДКРИВАТИ УСІ ДВЕРІ Є МАМА СУДДЯ, ЯКА ЗАВЖДИ ПРИКРИЄ ТА ДОПОМОЖЕ ЛЕГАЛІЗУВАТИ БУДІВЕЛЬНІ СХЕМИ. Усе це про Девелоперську компанію «Майстерня будинків КВІТКА» та її керівника Назара Городецького, який «прославився» ще будучи керівником не менш одіозної будівельної компанії «Інтергал-Буд», яка стала фігурантом не одного будівельного скандалу у м. Львові, зокрема руйнування лічниці Шептицького на Озаркевича та зведенням 14-ти поверхового монстра на Струмок-Масарика. Досвід пройдених скандалів просто так не втрачається, а здобуті навички з успіхом застосовуються у наступних будівельних проектах. Перелік таких об’єктів вказаний на сайті компанії - • Клубний будинок на Личаківській, м. Львів, вул.. Личаківська, 79; • Соната на Бортнянського, м. Львів, вул.. Бортнянського, 23; • Будинок на Бортнянського, м. Львів, вул.. Бортнянського, 28 • Інноваційний житловий комплекс ВІЛЬНЕ МІСТО, м. Львів, вул.. Буйка, 27 Розпочнемо розкривати шахрайські будівельні схеми ДК «Майстерня будинків КВІТКА» з найбільшого об’єкту - Інноваційний житловий комплекс ВІЛЬНЕ МІСТО, м. Львів, вул.. Буйка, 27. Отже, в даному випадку використано дві найпоширеніші схеми: 1 - нецільове використання земельної ділянки; 2 - заниження категорії складності об’єкта будівництва. НЕЦІЛЬВЕ ВИКОРИСТАННЯ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ. 25 жовтня 2016 року Львівська міська рада передає строком на 10 років в оренду Приватному підприємству «Юридичне агентство» земельну ділянку, кадастровий номер 4610136800:01:009:0028, площею 0, 8221 га. згідно умов договору передається дана земельна ділянка для будівництва житлових будинків з об’єктами обслуговування на нижніх поверхах, а цільове призначення її-землі житлової та громадської забудови з функціональним призначенням – землі комерційного використання. Справедливості заради слід відмітити, що така категорія земельної ділянки за функціональним призначенням, як землі комерційного використання притаманна лише ЛМР, оскільки не регламентується спеціальним підзаконним нормативно-правовим актом, як Наказ Державного комітету України із земельних ресурсів від 23.07.2010 №548 «Про затвердження Класифікації видів цільового призначення земель». Слід звернути увагу, що на момент затвердження містобудівних умов та обмежень (МУО) від 05.05.2017 року мало місце нецільове використання земельної ділянки та невідповідність намірів забудови, оскільки, як вбачається з відомостей публічної кадастрової карти цільове призначення земельної ділянки 4610136800:01:009:0028 – для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості. Інтернет посилання - Для чіткого розуміння, вдамося до нормативного пояснення. Так, Наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 23.07.2010 №548 затверджено Класифікацію видів цільового призначення земель. Згідно з пунктом 1.1. та пунктом 1.2 Класифікації видів цільового призначення земель, встановлено, що класифікація видів цільового призначення земель (далі - КВЦПЗ) розроблена відповідно до Земельного кодексу України, Закону України "Про землеустрій"та Положення про Державний комітет України із земельних ресурсів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.2008 № 224. Код та цільове призначення земель застосовуються для забезпечення обліку земельних ділянок за видами цільового призначення у державному земельному кадастрі. Пунктом 1.3. КВЦПЗ застосовується для використання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, організаціями, підприємствами, установами для ведення обліку земель та формування звітності із земельних ресурсів. Пунктом 1.4. КВЦПЗ визначає поділ земель на окремі види цільового призначення земель, які характеризуються власним правовим режимом, екосистемними функціями, типами забудови, типами особливо цінних об'єктів. Розділом II Класифікації видів цільового призначення земель визначено класифікацію видів цільового призначення земель, серед яких у секції В зазначено, що землі житлової забудови - це землі, які використовуються для розміщення житлової забудови (житлові будинки, гуртожитки, господарські будівлі та інше); землі, які використовуються для розміщення гаражного будівництва)), а землі громадської забудови це землі, які використовуються для розміщення громадських будівель і споруд (готелів, офісних будівель, торговельних будівель, для публічних виступів, для музеїв та бібліотек, для навчальних та дослідних закладів, для лікарень та оздоровчих закладів), інших об'єктів загального користування). Однак, згідно з відомостями з публічної кадастрової карти ( Отже, як слідує із Розділом II Класифікації видів цільового призначення земель у секції В за кодом 02.03 вказано землі житлової забудови «Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку», натомість у секції за кодом 11.02 вказано землі промисловості «для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості». Станом на сьогодні, згідно оновлених відомостей публічної кадастрової карти України, ( Відтак, усі ці невідповідності призвели до видачі містобудівних умов та обмежень від 05.05.2017 року з порушенням містобудівного законодавства, що унеможливлює будівництво за таких умов за адресою: м. Львів, вул.. Буйка, 27 замовником ПП «Юридичне агентство» на об’єкті «Будівництво багатоквартирного житлового будинку з підземною автостоянкою, громадськими приміщеннями та вбудованою трансформаторною підстанцією і даховою котельнею на вул. Буйка, 27 у м. Львові (будинок №1 на генплані). Юристами ГО «Вектор Європейського Розвитку «ВАРТО» подано заяву до Департаменту ДАБІ у Львівській області про скасування МУО ПП «Юридичне агентство». На підставі такої заяви було проведено інспекційні заходи з перевірки МУО та прийнято рішення про їх скасування від 19.11.2017 року 39-мб/пз. Дані матеріали направлено до інспекції ДАБК м. Львова для скасування дозвільних документів на підставі яких здійснюється будівництво!!! ЗАНИЖЕННЯ КАТЕГОРІЇ СКЛАДНОСТІ БУДІВНИЦТВА. Замовником ПП «Юридичне агентство» заплановано будівництво двох шістнадцятиповерхових та п’яти дев’ятиповерхових будинків на земельній ділянці за адресою м. Львів, вул. Буйка, 27. З огляду на містобудівне законодавство, замовник повинен був отримати містобудівні умови та обмеження на об’єкт будівництва в цілому та дозвіл (!) на виконання будівельних робіт. Проте, отримано містобудівні умови та обмеження на 16 поверхів, що унеможливлює будівництво решти об’єктів та ДЕКЛАРАЦІЮ про початок будівельних робіт на один будинок об’єкта будівництва. У ДБН А.2.2−3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» зазначено, що об'єкт будівництва — це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або їх частини, лінійні об'єкти інженерно-транспортної інфраструктури (п. 3.12). На об'єкт будівництва в цілому отримується чи реєструється не лише документ на проведення будівельних робіт, але й отримуються вихідні дані на будівництво (МУО, Тех. умови тощо) та виконується проектування. Проектування об'єкта будівництва, до складу якого входить декілька окремих будинків, будівель, споруд або лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, потрібно здійснювати на підставі вихідних даних, у тому числі містобудівних умов і обмежень, на об'єкт будівництва в цілому. При цьому категорію складності такого об'єкта будівництва визначають за показниками таблиці А.1, додатку А, розрахованими для об'єкта будівництва в цілому (п. 4.2. ДСТУ Н Б В.1.2−16:2013). Тобто, Замовник повинен був ОТРИМАТИ ДОЗВІЛ на об'єкт будівництва в цілому, а не на кожну окрему його секцію. Замовником порушено норми ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» ( в редакції, чинній станом на дату реєстрації декларації), зокрема: ч. 1 ст. 34 Закону — замовник має право виконувати будівельні роботи після: 2) реєстрації органом архібудконтролю декларації про початок виконання будівельних робіт — щодо об'єктів будівництва, що належать до I-III категорій складності; 3) видачі замовнику органом архібудконтролю дозволу на виконання будівельних робіт — щодо об'єктів будівництва, що належать до IV і V категорій складності. ч. 1 ст. 36 вказаного закону — право на виконання підготовчих робіт і будівельних робіт на об'єктах, що належать до I-III категорій складності, підключення об'єкта будівництва до інженерних мереж та споруд надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику після реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт. ч. 1 ст. 37 вказаного закону — право на виконання підготовчих робіт і будівельних робіт на об'єктах будівництва, що належать до IV і V категорій складності, підключення об'єкта будівництва до інженерних мереж та споруд надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику після отримання дозволу на виконання будівельних робіт. Категорія складності будівництва має прийматися на об'єкт будівництва в цілому, а «розбиття» об'єктів будівництва на секції з метою визначення нижчої категорії складності об'єкту є незаконною. Таке заниження не тільки порушує закон, але і, як наслідок, несе загрозу життю і здоров’ю особам, що перебувають в об'єкті чи біля нього та обумовлює наявність ризику зазнати збитків економіці, інфраструктурі та культурі населеного пункту. Також, заниження категорії складності є однією із підстав вважати об'єкт самочинним будівництвом, оскільки зведення такої будівлі здійснюватиметься без відповідного документу, який надає право виконувати будівельні роботи. Як наслідок, до такого об'єкту самочинного будівництва можуть бути застосовані передбачені законом заходи включно із зупиненням будівельних робіт, а також унеможливлення ЗДАТИ ОБ’ЄКТ В ЕКСПЛУАТАЦІЮ ТА ЗАРЕЄСТРУВАТИ ПРАВО ВЛАСНОСТІ!!! На підставі заяв юристів ГО «Вектор Європейського Розвитку «ВАРТО» про проведення позапланової перевірки дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності за адресою: м. Львів, вул.. Буйка, 27 за наслідками перевірки притягнуто замовника будівництва ПП «Юридичне агентство», генерального підрядника ТОВ «Галицька будівельна гільдія», проектну організацію ПП «Проект менеджмент» до відповідальності. На даний момент будівельні роботи мають бути припинені!!! Отже, з вищенаведеного легко можна зробити висновок про те, що будівельна мафія і надалі почуває себе у місті Львові, як риба в воді, маючи потужних владних покровителів в особі чиновників Львівської міської ради, які видають містобудівні умови та обмеження (підготовку проводив головний архітектор м. Львова Чаплінський Ю.М. начальник управління архітектури та урбаністики ЛМР) з порушеннями, знаючи про їх наявність, реєструють дозвільні документи (у даному випадку декларацію про початок будівельних робіт ЛВ 083171603794 від 09.06.2017 року зареєстровану інспекцією ДАБК м. Львова) та органів судової влади в особі Городецької Людмили, судді Галицького районного суду м. Львова, яка є матір’ю героя нашої статті Назара Городецького та закриває усі незаконні будівельні оборудки сина, шляхом судового забезпечення, тобто в судовому порядку легалізовує схеми, як от на Озаркевича, 4 зобов’язавши Львівську міську раду затвердити проект землеустрою даної ділянки. Дуже шкода лише совісних покупців, які можуть бути ошукані внаслідок чергової будівельної оборудки. Будьте пильні при виборі будівельної компанії, бо Вам доведеться відстоювати свої права у судах, і як показує практика-не один рік!!!
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Faceless, Ірина_, Модератор
|
|