|
«Укрзалізниця»: вартість квитків треба підняти удвічі |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Обговорення матеріалів з фінансово-економічних та політичних тем. Новини економіки, наукові статті з економіки, ціни на золото, податковий кодекс, кредит МВФ та інші. Для обговорення Новин, Статей та Оглядів, розміщених на FINANCE.UA
Додано: П'ят 08 лют, 2019 23:03
Scotch написав:А качество перевозок изменится?Об этом ни слова.Конечно,нет.Не для того же цены повышаются.Кто ездил,знает,одна из главных проблем,но не единственная-вентиляция,её просто нет.Летом практически невозможно ездить,можно задохнуться.и окна не открываются!Кондиционеры не работают никогда.А повысить цены-это не сложно.Они их уже повышают на 20%.Это тоже реформа.
Это правда- вагоны просто позор. Но если будем платить по 160грн за билет, что очевидно дешевле грязи,за 700км дороги- они не изменятся
-
SMOKE
-
-
- Повідомлень: 4165
- З нами з: 06.02.09
- Подякував: 780 раз.
- Подякували: 1688 раз.
-
- Профіль
-
Додано: П'ят 08 лют, 2019 23:59
Пассажирские перевозки всегда были убыточными, основная прибыль получалась за счет грузовых перевозок. "Укрзалiзниця" всегда показывало высокую прибыль. Но сейчас перед министром стоит другое задание: уничтожить инфраструктуру страны. Что поделать внешние кредиты - внешнее управление
-
alex7gk
-
-
- Повідомлень: 218
- З нами з: 18.11.15
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 39 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Суб 09 лют, 2019 10:57
Дивіться сторінку 21 цього звіту. Наприклад, за перше півріччя 2018 збитки від міжміських пасажирських перевезень 2.5 млрд. грн, приміських - 2.8 млрд. Якщо детальніше подивитися, то пасажири покривають трошки більше 50% міжміських перевезень, а з приміськими взагалі караул - менше 10%. Чистий прибуток - за рахунок вантажних перевезень. Так само, як і у випадку з Нафтогазом - це не благочинна організація! SMOKE написав:Ну фантастику якусь пишете. Скільки ж у вас машина їсть? Візьмемо Івано-Франківськ - з колегами махнули в Буковель на вихідні. Київ-Пасажирський - Івано-Франківськ 162 грн в одну сторону плацкарт. На 4-х машиною з моїм витратою газу літрів 12- за 640 грн в одну сторону ми б ніяк не доїхали. І не проводиш за кермом 10 годин. Про яку економію ви говорите, та ще й вдвое- неясно. Ніколи на машині не було вигідніше поїзда. Іноді зручніше, але дорожче завжди. І це на газу. На бензині хоч п'ять чоловік посади, а дорожче буде набагато
Це ви ще не враховуєте амортизацію та ремонт автомобіля і роботу водія. Ну водій ще ладно, якщо ви сам собі водій, а от автомобілі небезплатні й ремонт теж небезплатний.
-
0mage0
-
-
- Повідомлень: 2588
- З нами з: 17.03.14
- Подякував: 55 раз.
- Подякували: 415 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Суб 09 лют, 2019 14:02
0mage0 написав:Дивіться сторінку 21 цього звіту. Наприклад, за перше півріччя 2018 збитки від міжміських пасажирських перевезень 2.5 млрд. грн, приміських - 2.8 млрд. Якщо детальніше подивитися, то пасажири покривають трошки більше 50% міжміських перевезень, а з приміськими взагалі караул - менше 10%. Чистий прибуток - за рахунок вантажних перевезень. Так само, як і у випадку з Нафтогазом - це не благочинна організація!
Не нужно мне смотреть на это. И вам тоже. Объясню - для начала посмотрите на общие расходы компании. 50% из них (20 млрд грн за полгода) составляет фонд оплаты труда, при этом 60% всех сотрудников УЗ обслуживает единую и для пассажирских, и для грузовых перевозок железнодорожную инфраструктуру. Соответственно, результат прибыльности, или убыточности разных направлений деятельности есть результатом ручного разнесения затрат по внутренней методике, не известной ни вам, ни мне. Это не бухгалтерский и не налоговый учет, это некая внутренняя оценка для руководства, которой можно манипулировать для достижения преследуемых целей. Сегодня стоит задача повысить цены на билеты - распределяют больше общепроизводственных затрат на пассажирские перевозки. Завтра необходимо будет обосновать повышение тарифа для промышленности - распределят больше на грузовые перевозки...
-
Радіо
-
-
- Повідомлень: 12488
- З нами з: 02.05.18
- Подякував: 3333 раз.
- Подякували: 7213 раз.
-
- Профіль
-
16
8
1
4
Додано: Суб 09 лют, 2019 14:36
zРадио написав:Не потрібно мені дивитися на це. І вам теж. Поясню - для початку подивіться на загальні витрати компанії. 50% з них (20 млрд грн за півроку) становить фонд оплати праці, при цьому 60% всіх співробітників УЗ обслуговує єдину і для пасажирських, і для вантажних перевезень залізничну інфраструктуру. Відповідно, результат прибутковості, або збитковості різних напрямків діяльності є результатом ручного рознесення витрат за внутрішньою методикою, не відомої ні вам, ні мені. Це не бухгалтерський і не податковий облік, це якась внутрішня оцінка для керівництва, якої можна маніпулювати для досягнення переслідуваних цілей. Сьогодні стоїть завдання підвищити ціни на квитки - розподіляють більше загальновиробничих витрат на пасажирські перевезення. Завтра необхідно буде обґрунтувати підвищення тарифу для промисловості - розподілять більше на вантажні перевезення ...
Я не думаю, що все настільки зманіпульовано, як ви описуєте, але певно, що відокремити інфраструктуру, вантажі та пасажирів буває важко в одній конторі. Пропоную розділити Укрзалізницю на 3 компанії - одна хай обслуговує інфраструктуру і бере з інших двох плату за користування, а дві решта перевозять відповідно пасажирів та вантажі. Всі три мають бути прибутковими. Або хоча б в нуль працювати.
-
0mage0
-
-
- Повідомлень: 2588
- З нами з: 17.03.14
- Подякував: 55 раз.
- Подякували: 415 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Суб 09 лют, 2019 16:41
0mage0 написав: zРадио написав:Не потрібно мені дивитися на це. І вам теж. Поясню - для початку подивіться на загальні витрати компанії. 50% з них (20 млрд грн за півроку) становить фонд оплати праці, при цьому 60% всіх співробітників УЗ обслуговує єдину і для пасажирських, і для вантажних перевезень залізничну інфраструктуру. Відповідно, результат прибутковості, або збитковості різних напрямків діяльності є результатом ручного рознесення витрат за внутрішньою методикою, не відомої ні вам, ні мені. Це не бухгалтерський і не податковий облік, це якась внутрішня оцінка для керівництва, якої можна маніпулювати для досягнення переслідуваних цілей. Сьогодні стоїть завдання підвищити ціни на квитки - розподіляють більше загальновиробничих витрат на пасажирські перевезення. Завтра необхідно буде обґрунтувати підвищення тарифу для промисловості - розподілять більше на вантажні перевезення ...
Я не думаю, що все настільки зманіпульовано, як ви описуєте, але певно, що відокремити інфраструктуру, вантажі та пасажирів буває важко в одній конторі. Пропоную розділити Укрзалізницю на 3 компанії - одна хай обслуговує інфраструктуру і бере з інших двох плату за користування, а дві решта перевозять відповідно пасажирів та вантажі. Всі три мають бути прибутковими. Або хоча б в нуль працювати.
Я бы поддержал идею, немного дополнив - одна государственная компания, эксплуатирующая инфраструктуру, несколько частных компаний в сегменте грузовых перевозок и одна государственная + несколько частных компаний в сегменте пассажирских перевозок. Почему на пассажирских перевозках должна остаться государственная компания - чтобы осознанно, работая в убыток на бюджетной помощи, покрывать стратегически важные государственные маршруты, от которых частные компании могут отказываться по причине неудовлетворенности их экономикой
-
Радіо
-
-
- Повідомлень: 12488
- З нами з: 02.05.18
- Подякував: 3333 раз.
- Подякували: 7213 раз.
-
- Профіль
-
16
8
1
4
Додано: Нед 10 лют, 2019 00:49
alex7gk написав:Пассажирские перевозки всегда были убыточными, основная прибыль получалась за счет грузовых перевозок. "Укрзалiзниця" всегда показывало высокую прибыль. Но сейчас перед министром стоит другое задание: уничтожить инфраструктуру страны. Что поделать внешние кредиты - внешнее управление
Пять самых прибыльных поездов 2017 года: - №5/6 Киев — Москва — 11 вагонов, 77% заселенности, 154 млн прибыли; - №23/24 Одесса — Москва — 10 вагонов, 89% заселенности, 98 млн прибыли; - №105/106 Киев — Одесса — 17 вагонов, 95% заселенности, 47 млн прибыли; - №91/92 Киев — Львов — 15 вагонов, 87% заселенности, 29,7 млн прибыли; - №53/54 Киев — Санкт-Петербург — 11 вагонов, 65% заселенности, 20 млн прибыли
-
Acciga
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 11
- З нами з: 08.02.19
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 2 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Чет 14 лют, 2019 11:13
SMOKE написав:Ну фантастику какую-то пишете. Сколько ж у вас машина кушает? Возьмём Ивано-Франковск - с коллегами махнули в Буковель на выходные. Киев-Пассажирский - Ивано-Франковск 162 грн в одну сторону плацкарт. На 4х машиной с моим расходом газа литров 12- за 640 грн в одну сторону мы бы никак не доехали. И не проводишь за рулём 10 часов. О какой экономии вы говорите, да ещё и вдвое- неясно. Никогда на машине не было выгоднее поезда. Иногда удобнее, но дороже всегда. И это на газу. На бензине хоть пять человек посади, а дороже будет намного
Позволю себе не согласиться с этим заявлением. Сильно зависит от конкретной ситуации, понятное дело есть свои риски и амортизация тоже играет роль, трудно всё учесть. Но в краткосрочной перспективе машина вполне может быть выгоднее (затраты на билет против затрат на топливо). К примеру в Москву ехать 850км, у меня расход по Киеву около 9л газа, если средний расход посчитать как 10л и цену взять по 12грн (сейчас дешевле, но за пределами Киева может быть иначе) то выйдет 1020грн, а место в плацкарте сейчас стоит 1700грн и ехать 13:30, тогда как на машине 10:30 (но ещё таможня, хотя и вещей больше можно взять).
-
chainik
-
-
- Повідомлень: 1
- З нами з: 14.02.19
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 0 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Чет 14 лют, 2019 12:29
SMOKE написав: jeugen написав:zРадио От як не странно. Але я повністтю з Вами згоден. Зважаючи на з/п цього керівництва - вони власноруч мали ловити ворів за руку. Тому, здавання в оренду або в тимчасове використання шматків майна і напрямів Укрзалізниці - це, мабуть единий вивід підприємства з тіні. Але, що до тарифів - я не погоджуюсь з будь-яким тарифом, який перевищує вартість подорожі легковим автомобілем. Зараз - подорожуючи не легковому автомобілі удвох - ми повністтю вписуємось в вартість квитків на потяг. А якщо вчотирьох - то в 2-рази дешевше ніж потягом. Якість теперішніх дорогіг можна співставити з удобством на місці прибуття. Взаємозаміняєні.
Ну фантастику какую-то пишете. Сколько ж у вас машина кушает? Возьмём Ивано-Франковск - с коллегами махнули в Буковель на выходные. Киев-Пассажирский - Ивано-Франковск 162 грн в одну сторону плацкарт. На 4х машиной с моим расходом газа литров 12- за 640 грн в одну сторону мы бы никак не доехали. И не проводишь за рулём 10 часов. О какой экономии вы говорите, да ещё и вдвое- неясно. Никогда на машине не было выгоднее поезда. Иногда удобнее, но дороже всегда. И это на газу. На бензине хоть пять человек посади, а дороже будет намного
Не знаю, як там справи з Івано-Франковськом, але в моїх напрямах авто виходить дешевше. Для прикладу: - Вартість купейного квитка Київ-Дніпро - 560грн. Якщо нас 3-є - то це виходить 1 680грн в одну сторону; - Відстань від Залізничного вокзалу в Києві до Дніпровського через Решетилівку - 473км; - Вартість 95-го бензина - 25грн/л. Витрата пального автомобілем - 8л/100км; - Таким чином автомобіль на бензині проїжджає цю відстань за 946грн, а це менше вартості 2-х китків; - Тривалість поїздки автомобілем - 7 год. Витрати на амортизацію автомобіля за 500км, або 7 годин - 170грн(компенсація обслуговування)+ 10грн(амортизація втрати в вартості автомобіля за цей час) = 180грн; - Загальна вартість поїздки автомобілем на бензині - 1 126грн, що на 6грн дорожче ніж потягом; Витрати на компенсацію послуг водія я не враховую - бо витрачаю свій час як в потязі так і в автомобілі. За основу взято вартість квитка купейного вагону по 2-м причинам: - в зручниий для мене час відправлення є тільки такі вагони. (потяг 080К); - в автомобілі, як і в купе, повз тебе ніхто не шастає і зайвий галас з сусіднього автомобіля не заважає. Ситуація з поїздками в Кропивницький - аналогічна. А я-то зараз їжджу на газу, що ще на 40% зменшує вартість пересування.
-
jeugen
-
-
- Повідомлень: 944
- З нами з: 08.08.18
- Подякував: 45 раз.
- Подякували: 67 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Нед 12 тра, 2019 12:04
До речі, про квитки на приміські поїзди... А ви знаєте, як їх продають? Оооо..., ні... Ви цього не знаєте. Торік це робили дуже "витончено" – і хоч усі квитки в одну ціну (біля Києва), але замість наробити їх з сотню (до кінцевої) і швиденько всім видавати за оті 8 гривень – створють зранку чергу біля каси і до кожного-кожного буде індивід.підхід! Хоч ти вбийся... І це особливо приємно, коли поїзд скоро піде... А як рішуче ці молодці знищили сходи з одного боку платформи... Ніби-то, щоби люди приходили значно раніше, йшли в обхід, стояли в черзі, платили... А насправді – людям просто доводиться лізти на платформу (хто як зможе), а квитки їм продають (інколи) касири-ходоки в поїздах... І ще одне цікаве питання – податки. Працівники в Україні платять їх понад 100% відносно власних чистих витрат ( cost.ua ). Тобто – більше половини заробленого забирає держава. Потім відібране розходиться хто-зна куди... Але – от трохи і на залізницю! Тож, можна вважати, що ціна за проїзд на УЗ (8грв – нижча ринкової, 0 – суттєво нижча ) – то просто повернення податків пасажирам. Хоч якесь... І, до речі, я за приватизацію усієї держ.власності. І поїздів – теж. Хай будуть комерційні. Хай в кожному вагоні їздять касири й викидайли... Але, тоді вже не забудьте, податкові падлюки, і побори знизити! Почніть, може, з ПДВ? А там диви і не доведеться його "відшкодовувати" невідомо кому й за що... А ще УЗ знана своїм умінням нищити... Найяскравіший приклад (з останніх) – місток і стежка через Либідь і колії УЗ. (в Києві, між ОушенПлазою і Деміївським ринком). Там і досі з мосту видно де люди ходили. Ходили, бо то короткий шлях. Бо нема того машинного пекла, що на трасі на горішньому мосту. Але УЗ спочатку зруйнувала місток... Люди продовжили ходити – по великій водопровідній трубі. Страшно. Треба тримати рівновагу... Але ходили. Навіть старенькі... УЗ не зупинилась... І за наші податки встановила довжелезний паркан з колючим дротом... І все оце – замість зробити там станцію (як просили люди в петиції – замість далекої і непотрібної "Київ-Деміївський"). Як подумаєш, що так ці тварюки жирують на наших податках, то аж зло бере...
-
Bobua
-
-
- Повідомлень: 2362
- З нами з: 24.08.10
- Подякував: 114 раз.
- Подякували: 157 раз.
-
- Профіль
-
1
3
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
1 |
225 |
|
|
1 |
316 |
|
|
2 |
829 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|