| 
                    
                    
  
    
    |   | Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank | + Додатитему
 | Відповістина тему
 |  Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
 
    
      
         Додано: П'ят 12 кві, 2019 13:29 
          
          
         Vorlon написав:  Alfa_Bank написав: Бонусы будут выплачены 6-7.05 за оформленные рассрочки в период 11.04 - 30.04, если рассрочки оформленные в период с 01.05-12.05 - выплата 23.05
 Это в дополнение к обычным бонусам (0,5% или больше) - я правильно понимаю?
 Vorlon, добрый день. Да, верно. 
        
          Sense Bank
        
          
        Представник банку Повідомлень: 13206З нами з: 18.02.13Подякував: 185 раз.Подякували: 1432 раз. 
            
            Профіль
            
         
          
          
            
              2
            
           
            
              2
            
           
            
              2
            
           
      
      
         Додано: П'ят 12 кві, 2019 14:32 
          
          
         mephala написав:  chipmunk написав: https://alfabank.ua/promo/inst-cash Якби 3% кишмиш - була б знову халявна 3місячна розстрочка  
 тяжело видать конкурировать с ОЧ от бегемота и котобанды.
 ..ну так видимо уже есть результат "покращень" смузистов по растрочкам...) вот и пытаются вернуть тех кто сказал - "нет , нам такой футбол не нужен  )....то же самое происходит с увеличенным грейсом - это же последствия абонки -60грн....клиентам не нравится , а учитывая довольно сложные для пересичного условия - карты закрываются....вот чтоб покращити картинку и грейс -62 дня     как звучит!...а то что он каким был и таким остался по факту - то есть месяц...это уже только продвинутые юзеры поймут...) ..п/с...ждем отмены абонки и прошлых условий растрочки   
        
          -VICTOR-
        
          
            
 Повідомлень: 7358З нами з: 15.08.12Подякував: 408 раз.Подякували: 1339 раз. 
            
            Профіль
            
         
          
          
            
              1
            
           
      
      
         Додано: П'ят 12 кві, 2019 14:51 
          
          
         Alfa_Bank написав:  TylerTruman_ написав:Скарги щодо якості обслуговування.1.  Потрібно було відновити пароль для входу в інтернет-банкінг, але ввівши дані (номер картки та дату народження), отримав повідомлення, що мій рахунок забловано, а на е-пошту прийшов лист про невдалу спробу входу, … зателефонував в підтримку, мені було повідомлено, що картка буде розблокована на протязі доби, а розблокувати інтернет-банкінг (як виявилось також був заблокований) можна буде тільки відвідавши відділення, т.я. оператор не міг закінчити процедуру ідентифікації, … потрібно було обов’язково назвати кодове слово, я назвав варіант (що міг бути), +оператором було відхилено моє зауваження щодо сумнівів, що дане слово взагалі встановлювалося при відкритті рахунку, … в підсумку в недостатньо чемному тоні мені було повідомлено про вгадайку, тобто, що є 3 спроби назвати кодове слово, якщо згадаю, то зателефонувати ще раз, а ні, то прийти в відділення, інакше підозра в шахрайстві, … у відділенні підтвердили, що кодове слово дійсно не встановлювалося, … і виникла уже моя зустрічна підозра, співробітниця в руках якої побували мій паспорт та картка, для встановлення кодового слова дала папірець на якому було запропоновано написати оне, … це нормальна процедура для Альфа-Банку?   2.  Також подавав заявку на перевипуск картки, було повідомлено про термін 3-5 днів, телефонуючи на 4й день для уточнення готовності, мені не змогли надати точну інформацію, повідомили що може зайняти до тижня (м. Київ), … коли отримав нову картку, на мій запит, що хочу закрити стару картку була відповідь => щоб самостійно заблокував через інтернет-банкінг,     ... тільки така процедура мене не влаштувала, т.я. допускав при змінах в тарифах можливі побори, звернувся в підтримку, де прийняли заявку на анулювання даного рахунку, … питається, чому не можна закрити картку в відділенні через заяву? … і в чому проблема інформувати клієнтів телефонними дзвінками (як це було в поглинутому Укрсоцбанку)?  
 TylerTruman_, доброго дня. Шкода, що ви потрапили в дану ситуацію. Для розблокування інтернет-банкінгу клієнт має пройти повну ідентифікацію, що включає необхідність назвати кодове слово по картці (воно не заміняється іншим параметром). В разі, якщо ідентифікація клієнтом не пройдена, то в той же день вирішити необхідні питання можна при зверненні до відділення банку.  Термін перевипуску та доставки картки по Києву складає 5 робочих банківських днів.  Закрити картку через відділення звичайно можна. Співробітники лише в якості рекомендації пропонують клієнту зробити це самостійно в МАБ, в КЦ.   З приводу поведінки операторів КЦ, дій співробітників відділення хотілося б все перевірити, щоб дати вам більш вичерпну відповідь. Прошу вас вказати в ПП ваш ІПН чи номер рахунку.
 Послухайте, запитуючи в клієнта ті дані яких не має, з чим звірятися? При цьому підозрювати в шахрайстві, що за нісенітниці?    З перевипуском, ок, … говорять, що попало, складнощі із виясненням та сильно зайняті щоб просто зателефонуваши повідомити клієнту. По закриттю картки звернення було конкретне, ваш співробітник не давав рекомендацію, а запропонував такий єдиний варіант вирішення. 
        
          TylerTruman_
        
          
            
 Повідомлень: 1040З нами з: 11.06.15Подякував: 10 раз.Подякували: 166 раз. 
            
            Профіль
            
         
          
         
    
      
         Додано: П'ят 12 кві, 2019 14:58 
          
          
         TylerTruman_ написав:  Alfa_Bank написав:  TylerTruman_ написав:Скарги щодо якості обслуговування.1.  Потрібно було відновити пароль для входу в інтернет-банкінг, але ввівши дані (номер картки та дату народження), отримав повідомлення, що мій рахунок забловано, а на е-пошту прийшов лист про невдалу спробу входу, … зателефонував в підтримку, мені було повідомлено, що картка буде розблокована на протязі доби, а розблокувати інтернет-банкінг (як виявилось також був заблокований) можна буде тільки відвідавши відділення, т.я. оператор не міг закінчити процедуру ідентифікації, … потрібно було обов’язково назвати кодове слово, я назвав варіант (що міг бути), +оператором було відхилено моє зауваження щодо сумнівів, що дане слово взагалі встановлювалося при відкритті рахунку, … в підсумку в недостатньо чемному тоні мені було повідомлено про вгадайку, тобто, що є 3 спроби назвати кодове слово, якщо згадаю, то зателефонувати ще раз, а ні, то прийти в відділення, інакше підозра в шахрайстві, … у відділенні підтвердили, що кодове слово дійсно не встановлювалося, … і виникла уже моя зустрічна підозра, співробітниця в руках якої побували мій паспорт та картка, для встановлення кодового слова дала папірець на якому було запропоновано написати оне, … це нормальна процедура для Альфа-Банку?   2.  Також подавав заявку на перевипуск картки, було повідомлено про термін 3-5 днів, телефонуючи на 4й день для уточнення готовності, мені не змогли надати точну інформацію, повідомили що може зайняти до тижня (м. Київ), … коли отримав нову картку, на мій запит, що хочу закрити стару картку була відповідь => щоб самостійно заблокував через інтернет-банкінг,     ... тільки така процедура мене не влаштувала, т.я. допускав при змінах в тарифах можливі побори, звернувся в підтримку, де прийняли заявку на анулювання даного рахунку, … питається, чому не можна закрити картку в відділенні через заяву? … і в чому проблема інформувати клієнтів телефонними дзвінками (як це було в поглинутому Укрсоцбанку)?  
 TylerTruman_, доброго дня. Шкода, що ви потрапили в дану ситуацію. Для розблокування інтернет-банкінгу клієнт має пройти повну ідентифікацію, що включає необхідність назвати кодове слово по картці (воно не заміняється іншим параметром). В разі, якщо ідентифікація клієнтом не пройдена, то в той же день вирішити необхідні питання можна при зверненні до відділення банку.  Термін перевипуску та доставки картки по Києву складає 5 робочих банківських днів.  Закрити картку через відділення звичайно можна. Співробітники лише в якості рекомендації пропонують клієнту зробити це самостійно в МАБ, в КЦ.   З приводу поведінки операторів КЦ, дій співробітників відділення хотілося б все перевірити, щоб дати вам більш вичерпну відповідь. Прошу вас вказати в ПП ваш ІПН чи номер рахунку.
 Послухайте, запитуючи в клієнта ті дані яких не має, з чим звірятися? При цьому підозрювати в шахрайстві, що за нісенітниці?    З перевипуском, ок, … говорять, що попало, складнощі із виясненням та сильно зайняті щоб просто зателефонуваши повідомити клієнту. По закриттю картки звернення було конкретне, ваш співробітник не давав рекомендацію, а запропонував такий єдиний варіант вирішення.
 TylerTruman, повинна перевірити інформацію щодо кодового слова. Співробіник КЦ мав мати з чим його звірити, запитуючи. Прошу вас надати дані, інакше не розберуся. Відділень у нас багато, потрібно знати куди зверталися, коли. Запрошу у них коментар по ситуації. 
        
          Sense Bank
        
          
        Представник банку Повідомлень: 13206З нами з: 18.02.13Подякував: 185 раз.Подякували: 1432 раз. 
            
            Профіль
            
         
          
          
            
              2
            
           
            
              2
            
           
            
              2
            
           
      
      
         Додано: П'ят 12 кві, 2019 21:50 
          
          
         -VICTOR- написав:  mephala написав:  chipmunk написав: https://alfabank.ua/promo/inst-cash Якби 3% кишмиш - була б знову халявна 3місячна розстрочка  
 тяжело видать конкурировать с ОЧ от бегемота и котобанды.
 ..ну так видимо уже есть результат "покращень" смузистов по растрочкам...) вот и пытаются вернуть тех кто сказал - "нет , нам такой футбол не нужен  )....то же самое происходит с увеличенным грейсом - это же последствия абонки -60грн....клиентам не нравится , а учитывая довольно сложные для пересичного условия - карты закрываются....вот чтоб покращити картинку и грейс -62 дня     как звучит!...а то что он каким был и таким остался по факту - то есть месяц...это уже только продвинутые юзеры поймут...) ..п/с...ждем отмены абонки и прошлых условий растрочки  
 тут я не согласен. грейсовиков 30 дневок не так много.  большая часть платила всегда РКО. вот для них и направлено это с 55 до 62. 
        
          mephala
        
          
         Повідомлень: 9233З нами з: 07.04.14Подякував: 333 раз.Подякували: 1024 раз. 
            
            Профіль
            
         
          
         
      
      
         Додано: Суб 13 кві, 2019 00:43 Підкажіть хтось, будь ласка, регламент роботи онлайн-обміну валюти в мобільному додатку. В які дні в який час немає регламентних робіт для покращення сервісу і можна здійснити обмін? 
        
          Prestol
        
          
         Повідомлень: 170З нами з: 09.02.19Подякував: 25 раз.Подякували: 8 раз. 
            
            Профіль
            
         
          
         
      
      
         Додано: Суб 13 кві, 2019 01:08 Prestol написав:Підкажіть хтось, будь ласка, регламент роботи онлайн-обміну валюти в мобільному додатку. В які дні в який час немає регламентних робіт для покращення сервісу і можна здійснити обмін?
 Регламентні роботи ніколи не йдуть весь день, і фіксованих годин немає. Як на мене, то взагалі ніякі не роботи, а просто перенавантаження сервісу, а то стається зазвичай  тоді, коли саме час міняти   Коли зіткався, просто кілька разів повторював спроби, і як не з третього, то з п'ятого, чи десятого разу але вдавалося 
        
          Faceless
        
          
            
Модератор Повідомлень: 36871З нами з: 24.01.12Подякував: 1499 раз.Подякували: 8262 раз. 
            
            Профіль
            
         
          
          
            
              4
            
           
            
              9
            
           
            
              3
            
           
      
      
         Додано: Суб 13 кві, 2019 06:46 
          
          
         Faceless написав: Prestol написав:Підкажіть хтось, будь ласка, регламент роботи онлайн-обміну валюти в мобільному додатку. В які дні в який час немає регламентних робіт для покращення сервісу і можна здійснити обмін?
 Регламентні роботи ніколи не йдуть весь день, і фіксованих годин немає. Як на мене, то взагалі ніякі не роботи, а просто перенавантаження сервісу, а то стається зазвичай  тоді, коли саме час міняти   Коли зіткався, просто кілька разів повторював спроби, і як не з третього, то з п'ятого, чи десятого разу але вдавалося
 Регламент роботи онлайн-обміну валюти в мобільному додатку такий:  С 22:45 до 01:00 операции валютообмена не доступны
 Регламентні роботи як раз і проходять у час недоступності онлайн-обміну валюти, а оті роботи, що не мають заздалегідь фіксованих меж, вони вже позарегламентні якісь... 
        
          kreuz
        
          
            
 Повідомлень: 3393З нами з: 10.12.07Подякував: 177 раз.Подякували: 263 раз. 
            
            Профіль
            
         
          
         
      
      
         Додано: Нед 14 кві, 2019 16:50 
          
          
        Колеги, mcc 5943 (Арт Март, Проспект) попадає в 'Малювання та рукоділля'? 
        
          Viteos
        
          
         Повідомлень: 69З нами з: 20.03.14Подякував: 2 раз.Подякували: 4 раз. 
            
            Профіль
            
         
          
         
      
      
         Додано: Нед 14 кві, 2019 16:56 
          
          
         Viteos написав: Колеги, mcc 5943 (Арт Март, Проспект) попадає в 'Малювання та рукоділля'?
 Нет Только 5949, 5870 И левый 5999, который еще не убрали, но орехов по нему давать не хотят    Вы ж можете в любой момент глянуть все категории, тапнув по (i) около заголовка Кэш'Ю в апликуХе ПС. А действительно, для 5943 наиболее подходящяя категория именно 'Малювання та рукоділля'. Давайте попросим Альфу  дотачать её туды. Тем более, шо её вааще ниде нет, а резинки, скрепки и карандаши более чем соответствуют всяческому рукоблудию   
        
          clientage
        
          
            
          1
         
          1
         
Фінансовий гуру Finance.ua ЗаблокованийПовідомлень: 34082З нами з: 08.12.07Подякував: 2686 раз.Подякували: 4083 раз. 
            
            Профіль
            
         
          
          
            
           
            
              2
            
           
    
   
    
      |  | + Додатитему
 | Відповістина тему
 |  
    
   
    
      Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостейМодератори:
      Ірина_, Модератор
 
    
      | Схожі теми |  
      
      
      
      
     
      | 
         | 34619 | 7916972 |  |  
      | 
         | 38157 | 5288682 |  |  
      | 
         | 18025 | 400864 | П'ят 31 гру, 2021 23:03klug
 |  | 
                    
                        | 
	
		Топвідповідей
 
		Топкористувачів
 
	Найкращі відповіді за минулий тиждень |  
                        |  |  |