|
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: П'ят 12 кві, 2019 14:29
Vorlon написав: Alfa_Bank написав:Бонусы будут выплачены 6-7.05 за оформленные рассрочки в период 11.04 - 30.04, если рассрочки оформленные в период с 01.05-12.05 - выплата 23.05
Это в дополнение к обычным бонусам (0,5% или больше) - я правильно понимаю?
Vorlon, добрый день. Да, верно.
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13121
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1414 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
2
Додано: П'ят 12 кві, 2019 15:32
mephala написав: chipmunk написав:https://alfabank.ua/promo/inst-cash Якби 3% кишмиш - була б знову халявна 3місячна розстрочка 
тяжело видать конкурировать с ОЧ от бегемота и котобанды.
..ну так видимо уже есть результат "покращень" смузистов по растрочкам...) вот и пытаются вернуть тех кто сказал - "нет , нам такой футбол не нужен )....то же самое происходит с увеличенным грейсом - это же последствия абонки -60грн....клиентам не нравится , а учитывая довольно сложные для пересичного условия - карты закрываются....вот чтоб покращити картинку и грейс -62 дня  как звучит!...а то что он каким был и таким остался по факту - то есть месяц...это уже только продвинутые юзеры поймут...) ..п/с...ждем отмены абонки и прошлых условий растрочки 
-
-VICTOR-
-
-
- Повідомлень: 7331
- З нами з: 15.08.12
- Подякував: 402 раз.
- Подякували: 1330 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 12 кві, 2019 15:51
Alfa_Bank написав: TylerTruman_ написав:Скарги щодо якості обслуговування.1. Потрібно було відновити пароль для входу в інтернет-банкінг, але ввівши дані (номер картки та дату народження), отримав повідомлення, що мій рахунок забловано, а на е-пошту прийшов лист про невдалу спробу входу, … зателефонував в підтримку, мені було повідомлено, що картка буде розблокована на протязі доби, а розблокувати інтернет-банкінг (як виявилось також був заблокований) можна буде тільки відвідавши відділення, т.я. оператор не міг закінчити процедуру ідентифікації, … потрібно було обов’язково назвати кодове слово, я назвав варіант (що міг бути), +оператором було відхилено моє зауваження щодо сумнівів, що дане слово взагалі встановлювалося при відкритті рахунку, … в підсумку в недостатньо чемному тоні мені було повідомлено про вгадайку, тобто, що є 3 спроби назвати кодове слово, якщо згадаю, то зателефонувати ще раз, а ні, то прийти в відділення, інакше підозра в шахрайстві, … у відділенні підтвердили, що кодове слово дійсно не встановлювалося, … і виникла уже моя зустрічна підозра, співробітниця в руках якої побували мій паспорт та картка, для встановлення кодового слова дала папірець на якому було запропоновано написати оне, … це нормальна процедура для Альфа-Банку? 2. Також подавав заявку на перевипуск картки, було повідомлено про термін 3-5 днів, телефонуючи на 4й день для уточнення готовності, мені не змогли надати точну інформацію, повідомили що може зайняти до тижня (м. Київ), … коли отримав нову картку, на мій запит, що хочу закрити стару картку була відповідь => щоб самостійно заблокував через інтернет-банкінг,  ... тільки така процедура мене не влаштувала, т.я. допускав при змінах в тарифах можливі побори, звернувся в підтримку, де прийняли заявку на анулювання даного рахунку, … питається, чому не можна закрити картку в відділенні через заяву? … і в чому проблема інформувати клієнтів телефонними дзвінками (як це було в поглинутому Укрсоцбанку)? 
TylerTruman_, доброго дня. Шкода, що ви потрапили в дану ситуацію. Для розблокування інтернет-банкінгу клієнт має пройти повну ідентифікацію, що включає необхідність назвати кодове слово по картці (воно не заміняється іншим параметром). В разі, якщо ідентифікація клієнтом не пройдена, то в той же день вирішити необхідні питання можна при зверненні до відділення банку. Термін перевипуску та доставки картки по Києву складає 5 робочих банківських днів. Закрити картку через відділення звичайно можна. Співробітники лише в якості рекомендації пропонують клієнту зробити це самостійно в МАБ, в КЦ. З приводу поведінки операторів КЦ, дій співробітників відділення хотілося б все перевірити, щоб дати вам більш вичерпну відповідь. Прошу вас вказати в ПП ваш ІПН чи номер рахунку.
Послухайте, запитуючи в клієнта ті дані яких не має, з чим звірятися? При цьому підозрювати в шахрайстві, що за нісенітниці? З перевипуском, ок, … говорять, що попало, складнощі із виясненням та сильно зайняті щоб просто зателефонуваши повідомити клієнту. По закриттю картки звернення було конкретне, ваш співробітник не давав рекомендацію, а запропонував такий єдиний варіант вирішення.
-
TylerTruman_
-
-
- Повідомлень: 1040
- З нами з: 11.06.15
- Подякував: 10 раз.
- Подякували: 166 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 12 кві, 2019 15:58
TylerTruman_ написав: Alfa_Bank написав: TylerTruman_ написав:Скарги щодо якості обслуговування.1. Потрібно було відновити пароль для входу в інтернет-банкінг, але ввівши дані (номер картки та дату народження), отримав повідомлення, що мій рахунок забловано, а на е-пошту прийшов лист про невдалу спробу входу, … зателефонував в підтримку, мені було повідомлено, що картка буде розблокована на протязі доби, а розблокувати інтернет-банкінг (як виявилось також був заблокований) можна буде тільки відвідавши відділення, т.я. оператор не міг закінчити процедуру ідентифікації, … потрібно було обов’язково назвати кодове слово, я назвав варіант (що міг бути), +оператором було відхилено моє зауваження щодо сумнівів, що дане слово взагалі встановлювалося при відкритті рахунку, … в підсумку в недостатньо чемному тоні мені було повідомлено про вгадайку, тобто, що є 3 спроби назвати кодове слово, якщо згадаю, то зателефонувати ще раз, а ні, то прийти в відділення, інакше підозра в шахрайстві, … у відділенні підтвердили, що кодове слово дійсно не встановлювалося, … і виникла уже моя зустрічна підозра, співробітниця в руках якої побували мій паспорт та картка, для встановлення кодового слова дала папірець на якому було запропоновано написати оне, … це нормальна процедура для Альфа-Банку? 2. Також подавав заявку на перевипуск картки, було повідомлено про термін 3-5 днів, телефонуючи на 4й день для уточнення готовності, мені не змогли надати точну інформацію, повідомили що може зайняти до тижня (м. Київ), … коли отримав нову картку, на мій запит, що хочу закрити стару картку була відповідь => щоб самостійно заблокував через інтернет-банкінг,  ... тільки така процедура мене не влаштувала, т.я. допускав при змінах в тарифах можливі побори, звернувся в підтримку, де прийняли заявку на анулювання даного рахунку, … питається, чому не можна закрити картку в відділенні через заяву? … і в чому проблема інформувати клієнтів телефонними дзвінками (як це було в поглинутому Укрсоцбанку)? 
TylerTruman_, доброго дня. Шкода, що ви потрапили в дану ситуацію. Для розблокування інтернет-банкінгу клієнт має пройти повну ідентифікацію, що включає необхідність назвати кодове слово по картці (воно не заміняється іншим параметром). В разі, якщо ідентифікація клієнтом не пройдена, то в той же день вирішити необхідні питання можна при зверненні до відділення банку. Термін перевипуску та доставки картки по Києву складає 5 робочих банківських днів. Закрити картку через відділення звичайно можна. Співробітники лише в якості рекомендації пропонують клієнту зробити це самостійно в МАБ, в КЦ. З приводу поведінки операторів КЦ, дій співробітників відділення хотілося б все перевірити, щоб дати вам більш вичерпну відповідь. Прошу вас вказати в ПП ваш ІПН чи номер рахунку.
Послухайте, запитуючи в клієнта ті дані яких не має, з чим звірятися? При цьому підозрювати в шахрайстві, що за нісенітниці? З перевипуском, ок, … говорять, що попало, складнощі із виясненням та сильно зайняті щоб просто зателефонуваши повідомити клієнту. По закриттю картки звернення було конкретне, ваш співробітник не давав рекомендацію, а запропонував такий єдиний варіант вирішення.
TylerTruman, повинна перевірити інформацію щодо кодового слова. Співробіник КЦ мав мати з чим його звірити, запитуючи. Прошу вас надати дані, інакше не розберуся. Відділень у нас багато, потрібно знати куди зверталися, коли. Запрошу у них коментар по ситуації.
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13121
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1414 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
2
Додано: П'ят 12 кві, 2019 22:50
-VICTOR- написав: mephala написав: chipmunk написав:https://alfabank.ua/promo/inst-cash Якби 3% кишмиш - була б знову халявна 3місячна розстрочка 
тяжело видать конкурировать с ОЧ от бегемота и котобанды.
..ну так видимо уже есть результат "покращень" смузистов по растрочкам...) вот и пытаются вернуть тех кто сказал - "нет , нам такой футбол не нужен )....то же самое происходит с увеличенным грейсом - это же последствия абонки -60грн....клиентам не нравится , а учитывая довольно сложные для пересичного условия - карты закрываются....вот чтоб покращити картинку и грейс -62 дня  как звучит!...а то что он каким был и таким остался по факту - то есть месяц...это уже только продвинутые юзеры поймут...) ..п/с...ждем отмены абонки и прошлых условий растрочки 
тут я не согласен. грейсовиков 30 дневок не так много. большая часть платила всегда РКО. вот для них и направлено это с 55 до 62.
-
mephala
-
-
- Повідомлень: 9233
- З нами з: 07.04.14
- Подякував: 333 раз.
- Подякували: 1024 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 13 кві, 2019 01:43
Підкажіть хтось, будь ласка, регламент роботи онлайн-обміну валюти в мобільному додатку. В які дні в який час немає регламентних робіт для покращення сервісу і можна здійснити обмін?
-
Prestol
-
-
- Повідомлень: 170
- З нами з: 09.02.19
- Подякував: 25 раз.
- Подякували: 8 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 13 кві, 2019 02:08
Prestol написав:Підкажіть хтось, будь ласка, регламент роботи онлайн-обміну валюти в мобільному додатку. В які дні в який час немає регламентних робіт для покращення сервісу і можна здійснити обмін?
Регламентні роботи ніколи не йдуть весь день, і фіксованих годин немає. Як на мене, то взагалі ніякі не роботи, а просто перенавантаження сервісу, а то стається зазвичай тоді, коли саме час міняти  Коли зіткався, просто кілька разів повторював спроби, і як не з третього, то з п'ятого, чи десятого разу але вдавалося
-
Faceless
-
- Модератор
-
- Повідомлень: 36434
- З нами з: 24.01.12
- Подякував: 1494 раз.
- Подякували: 8229 раз.
-
-
Профіль
-
-
4
9
3
Додано: Суб 13 кві, 2019 07:46
Faceless написав:Prestol написав:Підкажіть хтось, будь ласка, регламент роботи онлайн-обміну валюти в мобільному додатку. В які дні в який час немає регламентних робіт для покращення сервісу і можна здійснити обмін?
Регламентні роботи ніколи не йдуть весь день, і фіксованих годин немає. Як на мене, то взагалі ніякі не роботи, а просто перенавантаження сервісу, а то стається зазвичай тоді, коли саме час міняти  Коли зіткався, просто кілька разів повторював спроби, і як не з третього, то з п'ятого, чи десятого разу але вдавалося
Регламент роботи онлайн-обміну валюти в мобільному додатку такий: С 22:45 до 01:00 операции валютообмена не доступны
Регламентні роботи як раз і проходять у час недоступності онлайн-обміну валюти, а оті роботи, що не мають заздалегідь фіксованих меж, вони вже позарегламентні якісь...
-
kreuz
-
-
- Повідомлень: 3390
- З нами з: 10.12.07
- Подякував: 176 раз.
- Подякували: 263 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 14 кві, 2019 17:50
Колеги, mcc 5943 (Арт Март, Проспект) попадає в 'Малювання та рукоділля'?
-
Viteos
-
-
- Повідомлень: 69
- З нами з: 20.03.14
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 4 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 14 кві, 2019 17:56
Viteos написав:Колеги, mcc 5943 (Арт Март, Проспект) попадає в 'Малювання та рукоділля'?
Нет Только 5949, 5870 И левый 5999, который еще не убрали, но орехов по нему давать не хотят Вы ж можете в любой момент глянуть все категории, тапнув по (i) около заголовка Кэш'Ю в апликуХе ПС. А действительно, для 5943 наиболее подходящяя категория именно 'Малювання та рукоділля'. Давайте попросим Альфу дотачать её туды. Тем более, шо её вааще ниде нет, а резинки, скрепки и карандаши более чем соответствуют всяческому рукоблудию 
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34082
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7725042 |
|
|
38157 |
5088947 |
|
|
18025 |
333196 |
Суб 01 січ, 2022 00:03 klug
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|