Проекти, події та конкурси на порталі Finance.UA. Фінанси України, курси валют, котирування акцій, ставки кредитів і депозитів, економічні новини в Україні та фінансовий аналіз.
Долярчик написав:.... пілять! - ну дайте ЛЮДИНІ хоч рік попрацювати, а вже тоді робіть висновки!!! #пецьодрочеригрьобані!
Чего Вы нервничаете - наоборот, это шанс Зеленскому пропиариться тщательно рассмотрев эту петицию и отклонив под любым предлогом (30 тысяч - это меньше чем 73% например).
А люди потом будут говорить "он все делает прозрачно - рассматривает даже те петиции которые ему неприятны"
freeze написав:Я уже выше написал, что президент имеет право выводить отдельные пермоналии своим решением из люстрационного процесса, Порошенко не раз это делал.
Сделайте гугл Кого Порошенко освободил от люстрации
Всё-таки, он сначала освобождал от люстрации указом, а уже потом, освобожденного от люстрации, назначал на должность? Или сначала, в нарушение закона, назначал на должность, а потом делал вид, что к этому персонажу люстрация не применима?
andrijk777 написав:Тепер подивимось дата прийняття регламенту: 10 лютого 2010 року Тобто коли Янукович вже був обраний
Так, ті статті та глави були відмінені щоб була можливість сформувати коаліцію не тільки з фракцій (так було з самого початку), а в тому числі і з мажоритарниками. Зміни внесли, тобто видалили, а нового взамін немає нічого по сьогоднішній день. Може забули навмисне?) На майбутнє ніхто тоді не міг гарантувати, що сформує коаліцію тільки за партійними списками....
Тут ви не праві. По-перше, мажоритарники можуть вільно входити і виходити з фракцій(по-моєму). І головне - в конституції чітко написано: Коаліція депутатських фракцій. Можливо під "мажоритарниками" ви мали на увазі "позафракційні". В цьому випадку просто видалення статті нічого не дає. А веде тільки до плутанини!
На майбутнє ніхто тоді не міг гарантувати, що сформує коаліцію тільки за партійними списками....
А хіба десь є чи була така вимога? По-моєму ви плутаєте "фракції" і "партії(партійні списки)".
Може забули навмисне?
Звичайно що навмисне. Це фактично елементарний спосіб розпуску Ради. Без цієї статті можна ж тупо сказати що коаліції немає і розпустити Раду. Що і зробив Зе. Для мене очевидно що це був спроба(один з багатьох кроків) Януковича узурпувати владу. В 2010 році він себе страхував від майдану(зразка 2004 )
Doctor написав:freeze Якщо брати конкретно Богдана, то хоча я і не є палким прихильником Зе, але призначений він з дотриманням чинного законодавства. Просто наші парламентарі як завжди коли приймають щось нове, то ламають старе. Якщо в прийнятому чи внесених змінах Закону про державну службу виключили посаду Главу Адміністрації Президента України з під його дії, то логічно було б внести зміни і в Закон про очищення влади (люстрації). Тоді і запитань не було б. А так зараз противники Зе апелюють до ст 3 п 5 Закону про очищення, а прихильники - до ст 3 п 3 Закону про державну службу.
Якщо закон містить нелогічні положення, які доцільно було б скасувати, то це є підставою для ігнорування такого закону, я правильно зрозумів? А це для всіх так можно, чи тільки для людей Коломойського? Ще раз - призначення відбулося з порушенням законодавства. Перелік посад, щодо яких застосовується заборона, наведений в самому законі, і не обмежується державними посадами. Чи було б доцільно виключити цю посаду з переліку одночасно з виведенням її із категорії державних посад, немає значення, бо ця посада не виключена з переліку, тому дія закону на неї поширюється, тому призначення відбулось із порушенням цього закону з боку президента. Чекаємо на виконання передвиборчої обіцянки піти у відставку одразу, як тільки він порушить закон.
M-Audio написав:Цей перелік є вичерпним і самостійним, він не обмежується переліком посад, визначених законом про державну службу, хоча і включає ці посади як частину. Тобто приналежність посади до державних чи відсутність такої приналежності не має значення в контексті цього закону, якщо ця посада прямо зазначена як така, на яку дія цього закону розповсюджується.
Не буду з вами сперечатись, але в Законі про очищенню влади чітко і ясно написано на кого він розповсюджується - цитую ст 1 п 1 - Очищення влади (люстрація) - це встановлена цим Законом або рішенням суду заборона окремим фізичним особам обіймати певні посади (перебувати на службі) (далі - посади) (крім виборних посад) в органах державної влади та органах місцевого самоврядування. Тобто на людей які находяться на державній службі. Чіткий перелік цих посад наводиться нижче
Але поскільки Законом про державну службу, посаду Глави Адміністрації Президента було виведено з під дії цього закону, то народні депутати створили можливість для політико-правової спекуляції по цьому питанню.
freeze написав:Я уже выше написал, что президент имеет право выводить отдельные пермоналии своим решением из люстрационного процесса, Порошенко не раз это делал.
Сделайте гугл Кого Порошенко освободил от люстрации
Всё-таки, он сначала освобождал от люстрации указом, а уже потом, освобожденного от люстрации, назначал на должность? Или сначала, в нарушение закона, назначал на должность, а потом делал вид, что к этому персонажу люстрация не применима?
Без понятия. Если Президенту оказывается дано право поцелуем в лоб освобождать от люстрации, то все остальное уже малозначимо. Или он поцелуем на камеру освободил, или сказал, что поцеловал без камер вчера. Напомним, что не все Указы публикуются. В частности пару скандальных повышений в званиях уже в мае от Порошенко, выяснились только с неожиданным появлением этих персонажей с дополнительными звездочками на погонах.
M-Audio написав:Цей перелік є вичерпним і самостійним, він не обмежується переліком посад, визначених законом про державну службу, хоча і включає ці посади як частину. Тобто приналежність посади до державних чи відсутність такої приналежності не має значення в контексті цього закону, якщо ця посада прямо зазначена як така, на яку дія цього закону розповсюджується.
Не буду з вами сперечатись, але в Законі про очищенню влади чітко і ясно написано на кого він розповсюджується - цитую ст 1 п 1 - Очищення влади (люстрація) - це встановлена цим Законом або рішенням суду заборона окремим фізичним особам обіймати певні посади (перебувати на службі) (далі - посади) (крім виборних посад) в органах державної влади та органах місцевого самоврядування. Тобто на людей які находяться на державній службі. Чіткий перелік цих посад наводиться нижче
Але поскільки Законом про державну службу, посаду Глави Адміністрації Президента було виведено з під дії цього закону, то народні депутати створили можливість для політико-правової спекуляції по цьому питанню.
В законодавстві стільки таких "можливостей", що їх вирішення вже давно не є правовою проблемою. В даному випадку ст.1 закону декларує загальні принципи і сферу дії закону, а ст.2 дає чітке визначення меж застосування цього закону. Тобто, в межах цього закону всі перелічені посади є, згідно з визначенням, "посадами в органах державної влади та органах місцевого самоврядування". Навіть якщо все інше законодавство не визнає ці посади як державні. Але зворотнє не вірно, тож наявність посади в цьому списку не робить посаду державною для будь-яких іншіх застосувань, окрім цього закону. Тобто, чи є ця посада державною згідно з законом про державну службу, чи ні, але для закону про очищення влади - так, ця посада є державною (я свідомо спростив назви і терміни), і на неї поширюється дія закону.
freeze написав:Я уже выше написал, что президент имеет право выводить отдельные пермоналии своим решением из люстрационного процесса, Порошенко не раз это делал.
Сделайте гугл Кого Порошенко освободил от люстрации
Всё-таки, он сначала освобождал от люстрации указом, а уже потом, освобожденного от люстрации, назначал на должность? Или сначала, в нарушение закона, назначал на должность, а потом делал вид, что к этому персонажу люстрация не применима?
Без понятия. Если Президенту оказывается дано право поцелуем в лоб освобождать от люстрации, то все остальное уже малозначимо. Или он поцелуем на камеру освободил, или сказал, что поцеловал без камер вчера.
Вообще-то президенту дано право освобождать от люстрации далеко не всех, и в том же законе есть перечень, кого именно. Персонаж, из-за которого весь сыр-бор, в этот перечень не попадает. Да и необходимость соблюдать порядок тоже никто не отменял.
Starikan написав: Вы неправильно понимаете сущность законодательных органов и президентского поста. Это не обслуга, а представители населения во власти. Которые должны принимать взвешенные, продуманные и профессиональные решения именем народа. Т.е. вы - также жертва примитивной пропаганды "Слуги народа на велосипедике". Кстати, это не значит, что Пороха надо было оставлять. Но сейчас бы я согласился (о ужас) даже на Мураева, лишь бы не видеть это зрелище.
Чьи именем принимались решения как минимум 3 последних года, если Президент, Кабмин и ВР имели народную поддержку менее 10%?
Именем тех, кто их избрал в 2014 (к Кабмину это вообще не относится - это менеджеры, назначаемые ВР). Или перевыборы нужно назначать по результатам соцопросов? Давайте тогда вернемся к практике избрания директоров на общем собрании коллективов.
M-Audio написав:Вообще-то президенту дано право освобождать от люстрации далеко не всех, и в том же законе есть перечень, кого именно. Персонаж, из-за которого весь сыр-бор, в этот перечень не попадает. Да и необходимость соблюдать порядок тоже никто не отменял.
Работавший замом в Администрации Порошенко Днепров, кировоградский губернатор не помню ФИО и тд. каким боком и в каком перечне?