|
Sense Bank |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Додано: Сер 16 сер, 2023 20:59
ol_zy написав:Покупка мала бути у блоці або вона не мала відбутись взагалі, якщо це було не так, то це баг. Якщо покупка відбулась, то вона мала або списатись, або бути у блоці.
Продублюю з приватних повідомлень. На момент покупки у вас була необхідна сума, тому покупка пройшла лише по балансу, онлайн. Але в той же день, в розрахункову дату, вже по рахунку списалися РКО та %% за покупку. Тому наступного дня доступний ліміт був меншим, а вже через день відбулося списання по рахунку за покупку, але вже частина пішла у несанкціоновану заборгованість. Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13113
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1411 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
1
Додано: Сер 16 сер, 2023 21:18
Sense Bank написав: Amethyst написав:Чудово. А як зрозуміти в Сенсі коли відбулося списання коштів? І як зрозуміти, що іде якесь (і скільки) нарахування за овер? ССА не вміє таке десь реально відображати?
На жаль, ні. Бо у застосунку можна побачити вже нараховані та списані %% Ті, що не списалися у розрахункову дату, технічно побачити не можливо. Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Я наголошую, що це дуже неправильно! Клієнт ніяким чином не може знати про свої зобов'язання, а банка тишком-нишком нараховує %%. Ще декілька років тому у МАБі відображувалися блокіровки непроведенних сум, а от ССА навіть і НЕ ДУМАЄ як це відобразити у себе, що дуже важливо для кредиток. Хоча деякі особливості кирило-латиничного відображення операцій у ССА таки дозволяють про щось здогадатися настирному клієнту Алки Я б на місці ol_zy все ж таки наполіг на тому, що клієнт ніяким чином не був проінформований банком ні про статус витратної операції, ні про виниклу заборгованість, ні про пов'язане з цим донарахування %%. ol_zy вимагайте долива пива після відстою піни 
-
Amethyst
-
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Повідомлень: 6492
- З нами з: 05.05.21
- Подякував: 495 раз.
- Подякували: 1283 раз.
-
-
Профіль
-
-
3
1
1
10
Додано: Сер 16 сер, 2023 21:23
Sense Bank ви вже котрий день вперто ігноруєте народний гнів viewtopic.php?p=5609977#p5609977де ваша відповідь???
-
greenozon
-
-
- Повідомлень: 16614
- З нами з: 01.06.14
- Подякував: 560 раз.
- Подякували: 1740 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
3
1
6
Додано: Сер 16 сер, 2023 21:30
Ми не ігноруємо вас. Особисто побачивши ваш відгук, передав інформацію керівництву. Щодо зміни термінів поки що інформації немає, але залишається питання саме у логістиці. Як буде оновлення або отримаємо з колегами відповідь, що будуть зміни в цьому, проінформуємо. Додатково буду тримати це питання на особистому контролі. Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13113
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1411 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
1
Додано: Сер 16 сер, 2023 21:34
Amethyst написав:Я наголошую, що це дуже неправильно! Клієнт ніяким чином не може знати про свої зобов'язання, а банка тишком-нишком нараховує %%. Ще декілька років тому у МАБі відображувалися блокіровки непроведенних сум, а от ССА навіть і НЕ ДУМАЄ як це відобразити у себе, що дуже важливо для кредиток. Хоча деякі особливості кирило-латиничного відображення операцій у ССА таки дозволяють про щось здогадатися настирному клієнту Алки
Стосовно цього уточню у колег, чи можна змінити якось відображення у застосунку та повернуся до цієї теми. Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13113
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1411 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
1
Додано: Сер 16 сер, 2023 21:43
greenozon написав:ви вже котрий день вперто ігноруєте народний гнів
День?  Этому гневу месяцы, если не годы.
-
moveton
-
-
- Повідомлень: 5660
- З нами з: 23.03.18
- Подякував: 62 раз.
- Подякували: 692 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
6
Додано: Сер 16 сер, 2023 21:45
Sense Bank написав:залишається питання саме у логістиці
Будь ласка не показуйте свій низький рівень знань банківської справи та не пишіть вкотре маячню. Яка логістика? Якщо банку дійсно потрібно 5 днів на доставку готівки (насправді усі банки з нормальною організацією касової роботи вкладуються у 2 робочих дні) - дайте клієнтові право замовляти за 5 днів до завершення депо. Це так елементарно як 2+2=4. Банк в цьому випадку має інформацію про наявність коштів на його рахунку і жодних не зручностей для банку "з логістикою" при цьому просто не виникатиме. А ваші "5 днів на замовлення і лише коли кошти на рахунку" - це тупе намагання банку просто потримати клієнтські кошти ще хоч трошки, ще хоч 5 днів. Тому правильна відповідь на питання greenozon має звучати так: " ми вважаєми клієнтів за тупих тому ми - "зоряна підтримка Сенс-банку" просто тупо намагаємося вішати їм на вуха локшину про логістику - насправді наш банк так само тупо намагається використовувати зайвих 5 днів користування клієнтськими коштами і змінювати ніхто нічого не планує - бо для банку це економічно вигідно - мати зайві 5 днів дешеві кредитні ресурси". Не претендую на копірайти, тому "лорде" можете без вказівки на першоджерело на свій розсуд використовувати мій текст для подальших відповідей таким клієнтам як greenozon - у цьому тексті жодного слова не правди та "локшини про логістику", а виключно констатація реальних справ. Не дякуйте, що зробив вашу роботу та пояснив тим, хто ще й досі не може допетрати як воно насправді тут реалізовано 
-
Alien
-
-
- Повідомлень: 2451
- З нами з: 12.01.20
- Подякував: 72 раз.
- Подякували: 721 раз.
-
-
Профіль
-
-
3
Додано: Чет 17 сер, 2023 13:27
А вааще Алка працює сьогодні, процесінг, 3Дсек фуричать? А то шото у мене нічого і не приходить, і нічого не відправляється. Може процесінг вже міняють?  Чи мені провайдера поміняти або комп таки новий купити? 
-
Amethyst
-
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Повідомлень: 6492
- З нами з: 05.05.21
- Подякував: 495 раз.
- Подякували: 1283 раз.
-
-
Профіль
-
-
3
1
1
10
Додано: Чет 17 сер, 2023 14:49
Не знаю шо там не фуричить, а от мені Алка сьогодні підсунула анкету в додатку для збільшення кредитного ліміту по карткам. Заповнив, через 10 хвилин подзвонила тьотя і уточнила деталі анкети. Може на Хамон щось капне?  На Реді/Максимум/Ред Кеші вже з'явилися пропозиції збільшити ліміти до 30к і більше. А на Хамоні нічого. 
-
Striker
-
- Форумчанин року
-
- Повідомлень: 3239
- З нами з: 15.02.20
- Подякував: 3671 раз.
- Подякували: 5914 раз.
-
-
Профіль
-
-
38
20
38
Додано: Чет 17 сер, 2023 14:58
Striker Зараз акцент робиться на нових кредитних продуктах Red2.0/Red Cash/Вигода, не відновлене кредитування тільки по картці Хамелеон😔 Тому скоріше за все на Хамелеон не чекайте підвищення(
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13113
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1411 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
1
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Схожі теми
|
|
1254 |
301186 |
|
|
16 |
24848 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|