|
Sense Bank |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Додано: Сер 25 жов, 2023 21:48
Sense Bank написав:Howl Так, все по факту. Плюс Хамелеончики старі є і з кредитним лімітом
та зі 100 грн за обслуговування того ніщівного ліміту.
-
novichok
-
-
- Повідомлень: 3651
- З нами з: 31.03.13
- Подякував: 36 раз.
- Подякували: 314 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 25 жов, 2023 23:34
Sense Bank написав:Плюс Хамелеончики старі є і з кредитним лімітом
Є у тих, хто думав про себе. )
-
Howl
-
-
- Повідомлень: 6360
- З нами з: 08.03.18
- Подякував: 581 раз.
- Подякували: 1138 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
1
Додано: Сер 25 жов, 2023 23:42
Sense Bank написав:Howl Так, все по факту. Плюс Хамелеончики старі є і з кредитним лімітом
Анастасія, ваша помічниця
Був би з кредитним, але як зрізали ліміт в 2022 році, так і все
-
Faceless
-
- Модератор
-
- Повідомлень: 36575
- З нами з: 24.01.12
- Подякував: 1495 раз.
- Подякували: 8239 раз.
-
-
Профіль
-
-
4
9
3
Додано: Чет 26 жов, 2023 04:48
Sense Bank написав: mustbe написав:А вот этот иезуитский способ входа в МАБ - вы считаете его нормальным ? Какой смысл в искусственном создании трудностей для клиента ? Или это мелкая месть со стороны банка тем своим клиентам, которые позволяют себе неслыханную наглость - пользоваться интернет-банкингом ?
Вітаю) Ми ж робимо плавний перехід клієнтів до застосунку Sense SuperApp. Я не підкажу, ще скільки буде веб-версія працювати, можливо завжди, можливо ще років 5. Але колеги вирішили зробити один вхід всюди, тобто, вже не за логіном, а за вашим мобільним номером та вашими даними, як у Sense SuperApp. Звісно ми хочемо зробити так, щоб одного дня, всім було зручно користуватися "банком у телефоні". p.s. звісно, з маленьким відсотком "щось пішло не так" Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
..неможу пройти мимо...як вище наш колега писав про ваших тих "оптимізаторів"...вони таки кукухою поїхали зробивши такий складний шлях для входу в веб-банкінг і це потрібно робити таким шляхом кожен раз ....і ще одне- мабудь вам "складно" зрозуміти що усім зручно не буде !!! в мобільному застосунку на маленькому екранчику..а особливо тоді коли потрібно заповнювати реквізити...але ж...вам вибачайте похєр на клієнтів - якийсь СЕО в банку вирішив що то вірний курс , а клієнти нікуди не дінуться , проковтнуть....ну що вам скзати - ще й як подінуться там вище наш колега ( Аметист) скріншот своїх банкінгів наводив, у нього їх 26 тільки банківських....в будь-який момент може вас відіслати на...небо за зірочкою ...бо ви не є критично важливим...вже не є критично важливим банком і банкінгом...  Я як і більшість колег з банком давно , і пишу тільки тому що мене зачіпає доля банку , сподіваюсь що вас таки приватизують і новий власник дурнів які вміють тільки ламати те що інші будували і напрацьовували роками , вигонять в шию... 
-
-VICTOR-
-
-
- Повідомлень: 7345
- З нами з: 15.08.12
- Подякував: 408 раз.
- Подякували: 1338 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Чет 26 жов, 2023 07:18
-VICTOR- написав:смысл в искусственном создании трудностей для клиента это мелкая месть со стороны банка як вище наш колега писав ( Аметист) скріншот своїх банкінгів наводив, у нього їх 26 тільки банківських.... в будь-який момент може вас відіслати на...небо за зірочкою ... бо ви вже не є критично важливим банком і банкінгом сподіваюсь що вас таки приватизують і новий власник дурнів які вміють тільки ламати те що інші будували і напрацьовували роками , вигонять в шию
неудобства ИБ то цветочки - но попьорли ягодки... к тому времени они всех клиентов разгонят - методично!процесс пошел © И депозитчики Sense банку не нужны. СОВСЕМ.viewtopic.php?p=5639017#p5639017 
-
flysoulfly
-
-
- Повідомлень: 5987
- З нами з: 13.01.09
- Подякував: 1903 раз.
- Подякували: 330 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Чет 26 жов, 2023 08:13
-VICTOR- Добрий ранок, звісно є розуміння, що мобільний застосунок може бути зручним не для всіх. Мені також як і вам не подобається, що вебверсію потрохи прибирають. Але було прийнято рішення при випуску нового застосунку тримати курс на банк у мобільному телефоні, тобто діджитал банк. І як ви могли помітити, такий курс взяв не тільки Sense Bank, а й інші. Зараз така тенденція, ми рухаємось у майбутнє, і я дійсно чомусь вважаю, що скоро майже все можна буде робити в телефоні Я згодна з вами, що щось може бути не зручно, але чому оця "зоряна команда" тут, Хейтерська в тг чому існує? Щоб слухати клієнтів та намагатись змінити банк на краще для вас. Хоч і не одразу, і не всі забаганки будуть виконані (адже є стратегія банку, згадана вище) але ми намагаємось. Анастасія, ваша помічниця
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13166
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 185 раз.
- Подякували: 1421 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
2
Додано: Чет 26 жов, 2023 12:40
-VICTOR- написав:вони таки кукухою поїхали зробивши такий складний шлях для входу в веб-банкінг
Ладно бы только сложный. Мой логин знал только я. Мой телефон знают сотни людей, в т.ч. и малознакомых. Остальные данные тоже не шибко секретны. Внимание, вопрос: какая система входа безопаснее?
-
Сибарит
-
- Форумчанин року
-
- Повідомлень: 8796
- З нами з: 02.09.15
- Подякував: 6476 раз.
- Подякували: 21641 раз.
-
-
Профіль
-
-
132
82
38
2
Додано: Чет 26 жов, 2023 12:48
Сибарит Кожне рішення банку проводиться не спроста, при цьому такий вхід зробили в додаток не просто так( на прикладі в інших може бути лише введення номеру телефона та отп код і на цьому все), наш же вхід містить два етапи, і знати номера не достатньо так як код підтвердження все так само необхідний. Та додам - раніше вхід за номером телефону також був можливий(виключення що для відновлення паролю необхідно було знати логін). Та це рішення по частині веб було прийнято для того щоб зробити єдину логіку авторизації як в застосунок так і в веб, так як повністю від нього не відмовлялись, для того щоб і далі був варіант проведення платежа за реквізитами з ПК =)
Анастасія, ваша помічниця
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13166
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 185 раз.
- Подякували: 1421 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
2
Додано: Чет 26 жов, 2023 12:59
З розтрочками ніяких правил не змінювалось? Вже 2 покупки при спробі оформити "щось пішло не так" ... МСС 5532 та 8220, біля операції в карті є кнопка "Перевести в розтрочку".
Востаннє редагувалось romanauscas в Чет 26 жов, 2023 13:07, всього редагувалось 3 разів.
-
romanauscas
-
-
- Повідомлень: 1203
- З нами з: 23.11.09
- Подякував: 903 раз.
- Подякували: 124 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 26 жов, 2023 13:01
Sense Bank написав:Кожне рішення банку проводиться не спроста
Я вважаю, що це дууже і дюююже недолуге рішення, особливо для компа, де будь-який кейлогер викупить і фінномер, і пароль і ЦВВ картки... От для чого всі ці дуже важливі елементи присутні разом при КОЖНОМУ вході у веб-ІБ. Це ж якесь збочення. В інших ІБ присутні ну хай телепон (для недолугиХ то юзеров!!) і пароль, ну і ОТП на вхід може прийти... Для чого кожного разу ліпити ще ДР і картку то?! Це реальне знущання смузистів над лЮбим клієнтом! Ганьба!!
-
Amethyst
-
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Повідомлень: 6673
- З нами з: 05.05.21
- Подякував: 512 раз.
- Подякували: 1324 раз.
-
-
Профіль
-
-
4
1
1
11
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: kostya77 і 1 гість
Модератори:
Ірина_, ShtormK, Модератор
Схожі теми
|
|
1260 |
312205 |
|
|
16 |
26504 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|