Дякую за відповідь!

ще гірше ніж я міг припустити.
|
|
![]() проффесор
Вітаємо! Дякуємо за коментар. У відповідь хочемо повідомити, у разі складнощів при відкритті карти у застосунку "MyRaif" може бути низка причин, виходячи із зазначеної інформації від Вас. На жаль, дійти до висновку наразі складно та ми беремо цей виклик і хочемо допомогти. Прохання, написати нам у приватні повідомлення соціальних мереж на офіційній сторінці Банку Facebook чи Instagram з описом виконаних дій. Щодо роботи застосунку "MyRaif", з кожним оновленням ми поповнюємо його новими функціями. Незабаром він стане повнофункціональним. Як і раніше більшість операцій доступно у "Райффайзен Онлайн". Чекаємо на Ваш зворотній зв'язок 💛 З повагою та турботою, фахівець Ксенія. ![]() Добрий день!
Вдячні за коментар. З 18 червня у Райфі доступне оформлення кредитних карток тільки в тарифних моделях "100 днів" та "Хочу-Карта 2.0", недоступні для оформлення - "2 кешбеки" та "Fishback". Якщо будуть зміни в цьому напрямку - ми обов'язково проінформуємо на сайті та у соціальних мережах. Додатково хочемо зазначити, що станом на зараз, оформлення кредитних продуктів доступне для існуючих клієнтів Банку, які мають персональну пропозицію з кредитування. Наявність пропозиції можна переглянути в Райффайзен Онлайн, у розділі "Персональні пропозиції" на головній сторінці. З повагою та турботою, фахівець Оксана. ![]() Amethyst
Вітаємо! Перехід на тарифну модель "100 днів" або "Хочу-Карта 2.0" з інших тарифів можливий за зверненням до будь-якого з відділень банку з документами (паспорт та ідентифікаційний код). Знайти найближче відділення та переглянути його графік роботи Ви можете на нашому офіційному сайті наступним Якщо бажаєте, можливо також призначити зустріч до відділення за дзвінком до Інформаційного Центру за номером 0 800 500 500 - в такому випадку, Вас очікуватиме фахівець на призначений час. Отримання нової картки до рахунку можливе за Вашим бажанням - або отримання неіменної одразу, або замовлення іменної, яка буде доставлена до відділення протягом 10 робочих днів. З повагою та турботою, фахівець Валерія. Востаннє редагувалось RaifHelp в Сер 19 чер, 2024 15:14, всього редагувалось 1 раз.
![]() Amethyst
Зміна тарифу по кредитній картці не впливає на розмір чи доступність кредитного ліміту, реквізити рахунку та інші фактори. Змінюється тільки тариф, та, відповідно, умови обслуговування згідно з обраною тарифною моделлю (наприклад, тривалість пільгового періоду, відсоткова ставка, відсутність кешбеку тощо). Якщо у Вас залишились додаткові питання щодо процесу переходу на інший тариф - з радістю відповімо на них. З повагою та турботою, фахівець Валерія. ![]() tarasum Добрий день! Нам дуже приємно, що Ви цікавитесь нашими продуктами. Тож коротко розповімо про особливості кожної кредитної картки.
Кредитна картка "100 днів". Це картка із найдовшим пільговим періодом - до 100 днів без сплати відсотків (за безготівковими операціями). Картка є безкоштовною, плата за користування не стягується. Відсоткова ставка складає 4% на місяць. Комісія за зняття готівки / переказ коштів (кредитні кошти) - 3%. Одержання готівки (власні кошти) лише в мережі банкоматів будь-якого банку на території України - безкоштовно. Дана картка не передбачає страхування. Більше інформації можна переглянути за посиланням: Кредитна картка "Хочу картка 2.0". Пільговий період складає до 57 днів на покупки. Як і картка "100 днів" - обслуговування є безкоштовним. Відсоткова ставка складає 3,75% на місяць. Особливість цієї кредитної картки - це 2 безкоштовних зняття на місяць в банкоматі Райфу, всі наступні зняття - 3% комісія. Одержання готівки (власні кошти) лише в мережі банкоматів будь-якого банку на території України - безкоштовно. Картка передбачає страхування в розмірі 0,7% мінімум 15 грн. Більше інформації можна переглянути за посиланням: З повагою і турботою, фахівець Інна.
|
|