Обговорення галузей: промисловість, сільське і лісове господарство, будівництво, транспорт і зв'язок, торгівля і громадське харчування, матеріально-технічне забезпечення (логістика), культура, освіта, охорона здоров'я, соціальне забезпечення, наука, управління, житлово-комунальне господарство, побутове обслуговування населення.
Faceless написав:Я може вже писав - в мене на ровтер і конвертер стоїть недорога штука українського виробництва, що виконує роль реле і зарядного, і 12в lifepo акум на 20А*г. Повезло що мені якраз на все треба 12в і перетворення напруги непотрібно. Чудово відпрацювало в усі блекаути.
_Mykola_ написав:Автоакум це звичайно добре і ємність величезна, але є проблема з зарядкою,
там емкость надо делить на 2, потому что разряжать ниже 50% его нельзя.
50% или нет -- не знаю, НО даже если разряжать автомобильный аккумулятор (он ведь СТАРТЕРНЫЙ, НЕ тяговый (для длительного разряда)) до напряжения в 10,5 вольт (не говоря уже о разряде до меньшего напряжения) - то НЕ долго он проживет!
И (к первому посту) - зарядить его после просадки за 2-4 часа (на которые дают электричество) - НЕ получится, а хронический недозаряд - приводит к ускоренной сульфатации пластин, "убивая" емкость АКБ. Можно, конечно, заряжать "по учебнику" в ручном режиме силой тока в 10% от емкости - НО для этого надо мониторить и корректировать при необходимости процесс зарядки (автоматический режим зарядок - настроен на плавное повышение тока при зарядке, и НЕ всякая зарядка способна заряжать напряжением до 16,5 вольт для десульфатации пластин) И при этом - активно "выкипает" вода электролита (потребуется долив дистиллированной воды, в т.ч., вскрыв банки НЕобслуживаемой АКБ) с выделением взрывоопасного водорода И паров кислоты электролита ("по науке" кислота вроде НЕ должна испаряться, НО на практике - кислый запах в воздухе - чувствуется).
Миша-клиент написав:50% или нет -- не знаю, НО даже если разряжать автомобильный аккумулятор (он ведь СТАРТЕРНЫЙ, НЕ тяговый (для длительного разряда)) до напряжения в 10,5 вольт (не говоря уже о разряде до меньшего напряжения) - то НЕ долго он проживет!
Купив у німців за 750 ойро, привіз через НовуПошту за 40 долярів отаку штуку BLUETTI AC180 Технічні характеристики Вихідна потужність змінного струму 1800 Вт / Режим підйому потужності 2700 Вт Ємність 1,152 Вт·год 9 вихідних портів для кількох пристроїв Гнучкі 4 способи підзарядки (змінний струм/сонячна енергія/автомобіль/генератор) Розумний контроль і моніторинг за допомогою програми BLUETTI 0-80% перезарядки за 45 хвилин із джерелом живлення змінного струму 1440 Вт Є режим ДБЖ
Вже 2 тижня тестю. Вистачає на 5..5,5 годин під постійним навантаженням 190..200Вт Вже пробив дірку від лічильника, на тижні підключимо прям у квартирну мережу (частину розеток на 8кВт) через АВР на всяк випадок
Amethyst написав:Купив у німців за 750 ойро, привіз через НовуПошту за 40 долярів отаку штуку BLUETTI AC180 Технічні характеристики Вихідна потужність змінного струму 1800 Вт / Режим підйому потужності 2700 Вт Ємність 1,152 Вт·год 9 вихідних портів для кількох пристроїв Гнучкі 4 способи підзарядки (змінний струм/сонячна енергія/автомобіль/генератор) Розумний контроль і моніторинг за допомогою програми BLUETTI 0-80% перезарядки за 45 хвилин із джерелом живлення змінного струму 1440 Вт Є режим ДБЖ
Вже 2 тижня тестю. Вистачає на 5..5,5 годин під постійним навантаженням 190..200Вт Вже пробив дірку від лічильника, на тижні підключимо прям у квартирну мережу (частину розеток на 8кВт) через АВР на всяк випадок
Теж купляв блюетті в 2022 через NP Shopping, тоді ще й трохи кешбеку намутив
Унуноктий написав:вирішив поставити сонячних панелей на 10 000 доларів
С моей точки зрения сейчас это не самый оптимальный вариант. Если свет будет хоть 2 через 12- батарея Life Po4 как можно большей емкости лучше. Ну это если ввод позволит забивать хотя бы 3 кВт/в час при том что в это время будете лихорадочно стирать/греть воду/мыть посуду и так далее. А если готовится к блекату на недели- нужен стационарный дизель с запасом топлива, так как скорее всего выгребут все что есть, беда одна не приходит.И при разрядке батареи запускаете дизель,забиваете батарею на поточные нужды, остаток мощности пускаете на мощные потребители. Речь же о доме идет,правильно?
_Mykola_ написав:Більшість сучасних повербанків має протоколи QC, більш потужні мають і PD, що дозволяє без отого всього зоопарку Up/Down безпечно користуватися штатним функціоналом пауербанку без танців з бубном
И вот этот протокол волшебным образом без DC-DC преобразователя заставляет литиевый элемент выдавать 12 В вместо его родных 3.7 В. Без базара, технологично, надо брать!
Очевидно, що потрібна пара PD, і DC/DC що піднімає напругу до (12В або 24В чи скільки там Ввольт). PD не видає більше, чим приходить на нього, тобто 12В на вході, з нього 15В не знімеш, а 9В, "як з куща" (с).