Коли розпочнеться обвал нереальних цін на житло у Києві?
+Додати тему
Відповісти на тему
Ринок нерухомості. Ціни на квартири та земельні ділянки, аналітика, прогнози. Купівля та продаж нерухомості, оренда квартир та офісів, пропозиції комерційної нерухомості. Ріелтори та агентства нерухомості в Україні
Wirująświatła написав:отдельный вход и под коммерцию не думали?
Там метров 300 ЖК Добра оселя, на первом етаже +100500 всякой коммерции, а с другой 200 м АТБ. Так, что не вариант.
взагалі то чим більше навкруги комерції - тим більший потік споживачів до речі найкраще місце для розташування ресторану швидкого харчування - поруч з Маком це ж типу ази
Bolt написав:Там АН или риэлторы, потому, что жмакаешь по пункту,, другие объявления автора" и ещё минимум с десяток других объектов выдаёт.
агенства покупают размещение объявлений пакетами поэтому могут размещать любые объекты ниже рынка, чтобы лох не искал квартиру от хозяина, а шел к ним. хозяин тратить 100 грн за размещение несуществующей квартиры не станет, ему надо сдать 1-2-3 а не 50. и толпа зевак нафиг не надо. я 90% отсеиваю еще на этапе 1го звонка.
Востаннє редагувалось Wirująświatła в Сер 19 лют, 2025 13:11, всього редагувалось 1 раз.
Bolt написав:[quote="5827036:Wirująświatła"]отдельный вход и под коммерцию не думали?
Там метров 300 ЖК Добра оселя, на первом етаже +100500 всякой коммерции, а с другой 200 м АТБ. Так, что не вариант.
взагалі то чим більше навкруги комерції - тим більший потік споживачів до речі найкраще місце для розташування ресторану швидкого харчування - поруч з Маком це ж типу ази
До Маку, доречі, метрів 250.[/quote]щось чув про найпримітивніше маркетингове питання - що буде, якщо поруч з автоматом з продажу Кока-коли поставити автомат з Пепсі? ось так воно і працює
Wirująświatła написав:[quote="5827033:Bolt"]Я же написал, что у меня ремонт получше. Двери поменяны, окна пластик В комнатах ламинат, остальное плитка. Ремонт 5 лет назад делал. Из минусов, совкокопанелька, первый этаж.
отдельный вход и под коммерцию не думали?
Там метров 300 ЖК Добра оселя, на первом етаже +100500 всякой коммерции, а с другой 200 м АТБ. Так, что не вариант.
взагалі то чим більше навкруги комерції - тим більший потік споживачів до речі найкраще місце для розташування ресторану швидкого харчування - поруч з Маком це ж типу ази[/quote]Якщо хтось памʼятає франшизу МакФоксі, то вони так і відкривалися - поряд з Маками. Я вже не кажу про всяку шаурму з пиріжками.
возле метро святошин аналогично мак и всё. Никаких кафе/шаурмы. может бабушка пирожки вынесет на рынок. до ближайшей шаурмы надо перейти мост через ж/д дорогу с платформой.
возле метро святошин аналогично мак и всё. Никаких кафе/шаурмы. может бабушка пирожки вынесет на рынок. до ближайшей шаурмы надо перейти мост через ж/д дорогу с платформой.
ЖД Вокзал - там взагалі все що можна було поряд, Мак, і фоксі колись був, кфс, пузата, ларьки з шаурмою/пиріжками, ще якісь заклади а ля пузата і піцерії Лівобережна - аналогічно Фоксі був поряд з Маком, і шаурма навколо, і Пузата за 150 метрів. Контрактова - також багато всього поряд Не каталогізую де в нас маки, тому зараз багато прикладів навести не готовий.
Я простіше скажу. Сама концепція ТРЦ побудована на тому, що конкуруючі бізнеси зібрані разом.
Ну а Стоянка зі Святошино - вочевидь є свої причини.
Faceless написав:Я простіше скажу. Сама концепція ТРЦ побудована на тому, що конкуруючі бізнеси зібрані разом.
Ну а Стоянка зі Святошино - вочевидь є свої причини.
скоріше концепція фудкорту на початку нульових я був причетний до однієї, мабуть першої київської мережі ресторанів швидкого харчування, перші наші заклади були розташовані в найбомбезніших київських локаціях - ну як я особисто їх оцінював зі усією своєю прискіпливістю - і мали успіх, але тільки коли ми потім відкрилися в перших фудкортах - а це були Глобус і Метроград - я нарешті зрозумів, що таке просто топова локація, а що - грамотний маркетинг і чіткий розрахунок ми там в обидвах фудкортах стояли поруч або поруч з маками і я дуже добре знаю про що кажу
а концепції ТЦ і ТРЦ - то дещо інше, тут теж все залежить від маркетингу, Метроград без натяку на брендову політику так і не взлетів, а вже в Глобуса справи були вже набагато кращі, бо там про брендову політику менеджери відділу оренди розуміли все
до речі першим справжнім ТРЦ (а не ТЦ) був Караван, який відкрився вже набагато пізніше