Вот де воно лежить.
http://nadra.com.ua/ua/news/494
А вот воно само
|
|
![]() Як видно з нижченаведеного до накопичувального мають застосовуватись правила поточного рахунку. Якщо відмовляються - в суд за шахрайство, введення в оману з використанням службового становища, та за недостовірність реклами.
Вот де воно лежить. http://nadra.com.ua/ua/news/494 А вот воно само ![]()
Исходить надо из того как надрюки трактовали накопительный когда деньги у Вас брали. Тогда можно привлекать по КК. Далее брать трактовку НБУ и сравнивать с трактовкой надры. Если есть противоречия - введение в заблуждение, мошеничество, подделка документов - можно долго продолжать, причем давите на начальников областных РУ, письменно, пусть они Вам письменно и отвечают. В суде очень клево проходит, - хит сезона... ![]()
Спасибо. Толково. Сразу видно, наш человек! Подскажите кто знает, как првильно сделать письменный запрос. Как и время не потерять, и документ получить без ньюансов и вариантов ???
![]()
Доречі вибирання через лікпей і Альфу ніяк не впливає на те що пропоную я. Це можна робити паралельно. Просто після зняття 5000, несете нову платіжку з сумою на 5000 меншою. І вибираєте далі. Суду пофіг що ви забрали гроші. Важливо тільке те що банк просрочив платіж. Стосовно варіантів заяв. Я в свій час долбив їх ось так. Зараз буду судитися за порушення ЗУ Про звернення громадян. Ось приклад того на що мені не дали відповіді. І дадуть в суді ![]() Відділення №9філії ВАТ КБ «Надра» Хмельницьке РУ Вкладника _________ 32300, м. Кам’янець – Подільський, вул.30 років Перемоги __________ тел. _________________________ Заява Для підготовки позовної заяви про відкриття кримінальної справи за ознаками діяльності передбаченої ст. 41, 190, 191,192,225,356, 362, 364, 365, 366. 367, 382 Кримінального кодексу України вимагаю письмово надати мені інформацію по слідуючих питаннях: 1. Хто з співробітників ВАТ КБ "НАДРА" (Персонально) всупереч рішенню суду, без моєї на це згоди, здійснив перевід коштів з депозитного рахунку № __________ на поточний рахунок № _______________ в рамках пакету послуг 570616 Стимул, і своїми діями наніс мені збитки в розмірі відсоткової ставки по депозиту (13,6%) річних за період з 19 листопада 2009 по 2 серпня 2010р. 2. Хто з співробітників ВАТ КБ "НАДРА" (Персонально) несе відповідальність за невиконання Наказу №100 тимчасового адміністратора банку Жуковської В.Б від 16 лютого 2010р, своїми діями унеможлививши зняття мною моїх коштів. 3. Хто з співробітників ВАТ КБ "НАДРА" (Персонально) приймає рішення про розблокування коштів на депозитних та поточних рахунках. 4. Хто з співробітників ВАТ КБ "НАДРА" (Персонально) приймає рішення про прийняття чи відхилення запропонованих мною мирових угод. 5. Хто з співробітників ВАТ КБ "НАДРА" (Персонально) відповідає за достовірність та зміст надісланих від імені ВАТ КБ "НАДРА" листів-відповідей на мої заяви. Згідно чинного законодавства відповідь має бути надана письмово не пізніше 1 місяця з дня одержання заяви та завірена підписом та печаткою уповноваженої особи ВАТ КБ "НАДРА" . 2 серпня 2010 р ______________ (____________Олександр Володимирович) ___ копія. ( Заява написана в двох примірниках.) Востаннє редагувалось Monya3 в П'ят 26 лис, 2010 15:13, всього редагувалось 1 раз.
![]()
Когда деньги брали, рассказывали что депозит, теперь рааказывают, что фонд не распространяется. Но сказки-рассказки к делу не подошьешь. А трактовку НБУ по накопительным, не найду...,... Тут писали также что если с текущего не успею выбрать, то через фонд отдадут - так ли это?
![]()
Є сайт. Там є інфа. Це офіційно. Є рекламні проспекти банку. Це офіційно. Зараз беріть письмові відмову від них і в суд. Там покажете те що вверху запостив з сайта і бумажку від них яка свідчить що на сайті брехня. ![]() Я їх так за поточний прижучив. А далі надра сам хай вибирає - за недостовірність реклами і шахрайство чи за прострочення платежу відповідати. ![]() "Мої" признали в суді що маю право ініціювати перекази і глотнули пеню. Інакше за шахрайство 5 років баланду хавати.... ![]() ![]() Більше фантазіїїНарод заява з вимогами надати певну інформацію грунтується на ЗУ про банки та банкавську діяльність - право клієнта на інформацію, та на ЗУ про звернення громадян. Останній передбачає кримінальну відповідальність за його порушення. Тому все що хочемо спитати викладаємо письмово, несем в банк, ставим печатку і чекаємо відповіді. Якщо вона неповна чи її нема - в суд.
Все що вони відписують має бути використано проти них в суді. Причому в багатьох пунктах персонально. ![]() Начальники РУ нічим не захищенні. ЗУ про звернення громадян вимагає від них усунути недоліки, якщо це входить в коло їх обов'язків. Вот дивіться ЗАКОН УКРАЇНИ Про звернення громадян Стаття 1. Звернення громадян Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, із … заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення. ….. Стаття 4. Рішення, дії (бездіяльність), які можуть бути оскаржені До рішень, дій (бездіяльності), які можуть бути оскаржені, належать такі у сфері управлінської діяльності, внаслідок яких: порушено права і законні інтереси чи свободи громадянина (групи громадян); створено перешкоди для здійснення громадянином його прав і законних інтересів чи свобод; …. Стаття 7. Заборона відмови в прийнятті та розгляді звернення Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов’язковому прийняттю та розгляду. …. Стаття 15. Розгляд заяв (клопотань) Органи державної влади, …. керівники та посадові особи підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, …, до повноважень яких належить розгляд заяв (клопотань), зобов’язані об’єктивно і вчасно розглядати їх, перевіряти викладені в них факти, приймати рішення відповідно до чинного законодавства і забезпечувати їх виконання, повідомляти громадян про наслідки розгляду заяв (клопотань). …. Відповідь за результатами розгляду заяв (клопотань) в обов’язковому порядку дається тим органом, який отримав ці заяви і до компетенції якого входить вирішення порушених у заявах (клопотаннях) питань, за підписом керівника або особи, яка виконує його обов’язки. Рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених у заяві (клопотанні), доводиться до відома громадянина в письмовій формі з посиланням на Закон і викладенням мотивів відмови, а також із роз’ясненням порядку оскарження прийнятого рішення. Стаття 19. Обов’язки органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об’єднань громадян, засобів масової інформації, їх керівників та інших посадових осіб щодо розгляду заяв чи скарг Органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, …їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов’язані: об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги; ….забезпечувати поновлення порушених прав, реальне виконання прийнятих у зв’язку з заявою чи скаргою рішень; письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви чи скарги і суть прийнятого рішення; вживати заходів щодо відшкодування у встановленому законом порядку матеріальних збитків, якщо їх було завдано громадянину в результаті ущемлення його прав чи законних інтересів, вирішувати питання про відповідальність осіб, з вини яких було допущено порушення… Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання. …. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів. На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну. Стаття 24. Відповідальність посадових осіб за порушення законодавства про звернення громадян Особи, винні у порушенні цього Закону, несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність, передбачену законодавством України. Стаття 25. Відшкодування збитків громадянину у зв’язку з порушенням вимог цього Закону при розгляді його скарги У разі задоволення скарги орган або посадова особа, які прийняли неправомірне рішення щодо звернення громадянина, відшкодовують йому завдані матеріальні збитки, пов’язані з поданням і розглядом скарги, обгрунтовані витрати, понесені у зв’язку з виїздом для розгляду скарги на вимогу відповідного органу, і втрачений за цей час заробіток. Спори про стягнення витрат розглядаються в судовому порядку. Громадянину на його вимогу і в порядку, встановленому чинним законодавством, можуть бути відшкодовані моральні збитки, завдані неправомірними діями або рішеннями органу чи посадової особи при розгляді скарги. Розмір відшкодування моральних (немайнових) збитків у грошовому виразі визначається судом. ![]()
Думаю, им достаточно глянуть выписку по карточке. ![]() ![]()
не путайте отделения и ГБ ГБ все видит все знает - просто технически ничего сделать ПОКА не могут - вот и вводят комиссию, т.к. закрыть все счета - будет больно отделения - не в курсе по причине небольшой ограниченности - если бы ее не было - уже давно бы сидел в другом месте ,а не отгребал.
![]()
На счёт "не могут" я бы поостерёгся однозначно утверждать. Вон, в Родовиде взяли и закрыли схему с ликпеем и Альфой под благовидным предлогом безопасности. Так что, увы, МОГУТ. Надра так не сделала и похоже, что схемы с безналом им в какой-то мере выгодны.
|
|