Я с этим банком ещё не работал, но после такого камента, пожалуй пойду открою у них счёт!

|
|
![]() акціонернарод, тут є хтось як представник банку?
питання: лист про збори акціонерів - вартість поштової пересилки майже 14 грн. навіщо так дорого за листочок А4? що там такого мають вирішити? чи це такий спосіб отримання відкату? а дивіденди хоч раз платили? якщо платили - направте куди звернутись, кому дати про себе знати, яка схема отримання дивідендів? і чому мене ніколи про таку виплату не повідомляли? ![]() Re: УкрсоцбанкУже второй день не могу войти в интернет-банкинг ни на одном браузере. В чем же дело?
![]() Невозможно оплатить очередной платеж по кредиту по ФИО (банк сменил программный комплекс).
Кассир говорит, что надо узнавать новый номер счета у своего менеджера, хотя ровно неделю назад, после оплаты очередного платежа по страховке, мой менеджер ничего о изменениях счетов мне не говорил. Письменное уведомление банк естественно отправить также не удосужился и это при том, что в объявлении на двери отделения написано, что изменения произошли с 09.03.2011. Возникает вопрос, зачем менять рабочую систему на какую-то новую сырую абсолютно не приспособленную к реалиям? Бардак и некомпетентность сотрудников банковской сферы начинает достигать апогея. p.s. кстати скоро кассиры банков смогут устраивать соревнования с продавцами на базрах по уровню хамства с клиентами.
![]() ЗАЯВА
У зв’язку з відмовою працівниками (касирами) ПАТ «Укрсоцбанк» приймати мої платежі щодо сплати частини кредиту та нарахованих відсотків за користування ним відповідно до умов Договору кредиту №________________ на відповідні рахунки (№2233______________ та №2238_____________), прошу надати пояснення з цього приводу, а саме: 1. На яких підставах працівники банку (касири) перешкоджають мені у виконанні моїх обов’язків по Договору кредиту №_________________ відповідно до п. 2.4.1. та п.1.1. цього договору? 2. На яких підставах менеджер центру роздрібних продаж Київської міської філії банку (кімната 201) при розмові з моїм представником зазначає про односторонню зміну банком умов щодо нарахування та сплати відсотків по Договору кредиту №_____________________, а саме на дату 04.04.2011р нарахування відсотків відбувається по 10 число кожного місяця включно, сплату яких необхідно здійснити до 22 числа цього ж місяця? При цьому зазначу, що це є порушенням умов Договору кредиту №_____________________, відповідно до якого відсотки нараховуються по останній робочий день місяця та сплачуються до 10 числа наступного місяця. Також при запропонованих банком нових умовах я повинна сплатити в квітні 2011 року на близько 350 доларів США більше ніж запланувала, що є неприйнятним з точки зору запланованих мною в цьому місяці інших витрат. 3. На яких підставах менеджер центру роздрібних продаж Київської міської філії банку при розмові з моїм представником зазначає про можливість здійснення платежів по Договору кредиту №___________________ лише через зарахування коштів у визначеному банком розмірі на невідомий мені поточний рахунок №2620_______________ та їх автоматичне списання банком з цього рахунку, що суперечить умовам Договору кредиту №___________________________? При цьому зазначу, що така вимога банку викликає підозру про можливе шахрайство, значно погіршує умови (ускладнює) щодо погашення мною кредиту та нарахованих відсотків і обмежує мої права щодо самостійного визначення розміру платежів у разі моєї незгоди з діями банку щодо визначення їх розміру. Відповідаючи на запитання зазначені вище та враховуючи п. 7.1. Договору кредиту №_________________, прошу всі зміни, які пропонуються банком щодо сплати кредиту та нарахованих відсотків викласти у письмовому вигляді із обов’язковим посиланням на цей договір та прошу обов’язково врахувати мою вимогу щодо виключно самостійного визначення мною розміру відповідних платежів та їх призначення при використанні інших ніж зазначених в Договорі кредиту №_________________________ рахунків. Відповіді на питання та пропозиції щодо сплати чергових платежів по Договору кредиту №___________________________ прошу надати в письмовому вигляді та в найкоротший термін у зв’язку із моїм зобов’язанням до 10 квітня 2011р. сплатити ці платежі, а у разі затримки із відповіддю прошу не застосовувати до мене штрафних санкцій за несвоєчасне здійснення цих платежів відповідно до умов договору. ...!!!!!!!!!!!!!!! ТА ЖЕ ИСТОРИЯ ЧТО И С ПОВЫШЕНИЕМ %СТАВОК, КТО СОГЛАСИЛСЯ ТОТ И ПЛАТИТ ПО НОВОЙ СТАВКЕ. Я НЕ СОГЛАСИЛСЯ В ТОТ РАЗ, ПЛАЧУ ПО СТАРОЙ % СТАВКЕ, И В ЭТОТ РАЗ НЕ ДАМ ИМ ХОДУ. ТЕПЕРЬ ОНИ ХОТЯТ ЧТОБЫ Я ИМ ОТДАЛ ПРАВО РАСПОРЯЖАТЬСЯ СВОИМ ТЕКУЩИМ СЧЁТОМ, ПРОВОДИТЬ СПИСАНИЯ С НЕГО В ТЕХ РАЗМЕРАХ, КОТОРЫЕ ОПРЕДЕЛЯЕТ САМ БАНК. ... ИМ!!!! А ПРО ПРОГРАММНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ - ЛАБУДА, ЭТО НЕ НАШИ С ВАМИ ПРОБЛЕМЫ, ЕГО МОЖНО НАСТРОИТЬ ПОД ЛЮБЫЕ ЗАКОННЫЕ ПРОВОДКИ, В ТОМ ЧИСЛЕ И ПОГАШЕНИЕ ЧЕРЕЗ КАССУ НАПРЯМУЮ НА ССУДНЫЕ СЧЕТА. ТЕКУЩИЙ СЧЁТ - ЛИШНИЙ ПОВОД НАЛОГОВОЙ УПРЕКНУТЬ ВАС В СОКРЫТИИ ДОХОДОВ (В СЛУЧАЕ ПРЕВЫШЕНИЯ ЕЖЕМЕСЯЧНОГО ПЛАТЕЖА ПО КРЕДИТУ ВАШЕЙ ОФИЦИАЛЬНОЙ ЗАРАБОТНОЙ ПЛАТЫ). СЕЧЁТЕ?
![]() Господин Тимонькин засиделся в Председателях, пора его отправлять туда же куда и Мубарака и Кадаффи. Нужен новый взгляд на отношения между банком и клиентом! ЗАЖРАЛИСЬ!!!
![]() Народ, а что всех устраивает новая "придумка" банка с оплатой кредита? Банк в очередной раз свои проблемы пытается свалить на нас с вами, причём безапеляционно и без предупреждения. Я уже консультировался, никаких новых требований НБУ не издавал, погашение кредита может также по прежнему осуществляться наличными через кассу. Всё расчитано на безграмотность клиентов. НЕ ИДИТЕ НА ПОВОДУ У БАНКА, ПРОСНИТЕСЬ!!!!!!
![]() Кто-то пробывал снимать деньги с карты ВИЗА електрон мгновенного выпуска в банкоматах Юникредит закордоном? карта в $.
|
|