|
Платинум Банк - БАНКРОТ |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Неплатоспроможні банки в стадії ліквідації
Додано: Пон 13 січ, 2014 18:39
romik написав:Сегодня закидывал на карточный 2625 счет деньги через терминал, установленный в отделении. Деньги в PtClick для операций были доступны уже через 15 мин.  , возможно и рашьше, просто мне 15 минут потребовалось, чтобы добраться от отделения до компьютера, т.е. практически мгновенно!!! Спокойно сегодня сделал межбанковский платеж, который планировал сделать как минимум завтра... Один минус - терминал по 1 купюре глотает, в отличие от банкомата Аналогично можно и пополнить текущий в обход менеджера... А ведь это могло стать главной новостью на ветке... Platinum Bank чего умалчиваете о своих достижениях? Ведь терминалы еще 3 мес. назад установили?
Отправили Вам ответ в личных сообщениях.
-
Platinum Bank
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 2915
- З нами з: 13.08.09
- Подякував: 5 раз.
- Подякували: 102 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 13 січ, 2014 18:42
Viz написав: йцукен написав:в саппорт платины надо ЗВОНИТЬ, там они достаточно толковые сидят, все проблемы решали и на все вопросы отвечали.
Після того як банк став  "люгксембургскім"  кол центр по моїх відчуттях взагалі пОмер. Робив декілька спроб подзвонити щоб на різних людей попадати - повний аут. Вони навіть не зрозуміли питання. Кожен раз включають карусЕл. Зрештою забив. 
Отправили Вам ответ в личных сообщениях.
-
Platinum Bank
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 2915
- З нами з: 13.08.09
- Подякував: 5 раз.
- Подякували: 102 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 13 січ, 2014 18:58
Haza написав:Правильно - Ви вже фактично втратили 1 день відсотків. Підтримку треба посилати "в сад" за такі відповіді
как это так? Ведь дата окончания - сегодня, а вчера перестали считать!
-
йцукен
-
-
- Повідомлень: 6805
- З нами з: 23.08.13
- Подякував: 219 раз.
- Подякували: 390 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 13 січ, 2014 19:05
йцукен Дата закінчення - сьогодні. Отже сьогодні тіло + відсотки повинні бути у клієнта на поточному рахунку. Якщо немає - це промах банку. Те що там в Кліку щось не правильно відображається - то окрема "пісня". А чи правильно нарахували - то потрібно перевіряти самому. Зазвичай таких проколів не помічав
-
Haza
-
3
-
- Повідомлень: 3132
- З нами з: 30.10.07
- Подякував: 248 раз.
- Подякували: 525 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Пон 13 січ, 2014 19:10
Haza написав:йцукен Дата закінчення - сьогодні. Отже сьогодні тіло + відсотки повинні бути у клієнта на поточному рахунку. Якщо немає - це промах банку. Те що там в Кліку щось не правильно відображається - то окрема "пісня". А чи правильно нарахували - то потрібно перевіряти самому. Зазвичай таких проколів не помічав
Це якщо пролонгація відмінена. Якщо ні, то треба розривати в ПЛклік.
-
Квесторе_поверніться
-
-
- Повідомлень: 38212
- З нами з: 22.11.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1918 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 13 січ, 2014 19:12
Квесторе_поверніться написав: Haza написав:йцукен Дата закінчення - сьогодні. Отже сьогодні тіло + відсотки повинні бути у клієнта на поточному рахунку. Якщо немає - це промах банку. Те що там в Кліку щось не правильно відображається - то окрема "пісня". А чи правильно нарахували - то потрібно перевіряти самому. Зазвичай таких проколів не помічав
Це якщо пролонгація відмінена. Якщо ні, то треба розривати в ПЛклік.
Точно, я і забув про таке "чудо"  Собі завжди відміняю заздалегідь
-
Haza
-
3
-
- Повідомлень: 3132
- З нами з: 30.10.07
- Подякував: 248 раз.
- Подякували: 525 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Пон 13 січ, 2014 19:13
Чому останні кільканадцять відповідей надано "в лічку"? Для чого тоді ви тут світитесь? Для чого нас ніби намагаєтесь "ніби інформувати", якщо никаєтесь? Це що? - невпевненість в адекватності відповіді? Адже останні кілька таких питань - не особисті, без персональних даних, номерів договорів тощо... Питання - про ЯКІСТЬ обслуговування - у відділеннях та у КЦ. Звісно, "в лічку" ви може напишете, що "винні будуть жорстоко відмотивовані, з вазеліном". Насправді - частіше ніхто репресій не робить, це - відмовки, та й не в тоум наша мета. Але - яка користь іншим форумчанам від таких ваших відповідей - "в лічку"? Адже ви напевно бажаєте, щоб ваша гілка користувалась попитом, хіба ні?
-
Цікавий
-
-
- Повідомлень: 811
- З нами з: 14.11.11
- Подякував: 33 раз.
- Подякували: 48 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 13 січ, 2014 20:16
Цікавий написав:Чому останні кільканадцять відповідей надано "в лічку"?
они в личку отписку для галочки пишут, типа Добрый вечер! Для выяснения всех обстоятельств сложившейся ситуации и проверки информации необходимы Ваши личные данные, в которых содержится конфиденциальная информация, которая не подлежит всеобщему разглашению. Пожалуйста, обратитесь на электронный адрес Банка info@ptclick.com.ua. В Вашем обращении достаточно описать сложившуюся ситуацию, отправить детальное описание ошибки, по возможности, скрин-шот и указать Ваши данные для идентификации: 1. ФИО (полностью). 2. Номер счета. 3. Идентификационный код. 4. Паспортные данные. Или же Вы можете обратится в контакт-центр на короткий номер 3080 для мобильных операторов Киевстар, МТС и life:) либо по номеру 0 800 30 10 88. Мы сделаем все возможное чтобы помочь и разобраться в данной ситуации.
-
Sean
-
-
- Повідомлень: 2278
- З нами з: 09.02.13
- Подякував: 334 раз.
- Подякували: 251 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 13 січ, 2014 20:29
romik, и шо ответили? Platinum Bank написав: romik написав:Сегодня закидывал на карточный 2625 счет деньги через терминал, установленный в отделении. Деньги в PtClick для операций были доступны уже через 15 мин.  , возможно и рашьше, просто мне 15 минут потребовалось, чтобы добраться от отделения до компьютера, т.е. практически мгновенно!!! Спокойно сегодня сделал межбанковский платеж, который планировал сделать как минимум завтра... Один минус - терминал по 1 купюре глотает, в отличие от банкомата Аналогично можно и пополнить текущий в обход менеджера... А ведь это могло стать главной новостью на ветке... Platinum Bank чего умалчиваете о своих достижениях? Ведь терминалы еще 3 мес. назад установили?
Отправили Вам ответ в личных сообщениях.
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34082
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
Додано: Пон 13 січ, 2014 20:30
Sean написав: Цікавий написав:Чому останні кільканадцять відповідей надано "в лічку"?
они в личку отписку для галочки пишут, типа Добрый вечер! Для выяснения всех обстоятельств сложившейся ситуации и проверки информации необходимы Ваши личные данные, в которых содержится конфиденциальная информация, которая не подлежит всеобщему разглашению. Пожалуйста, обратитесь на электронный адрес Банка info@ptclick.com.ua. В Вашем обращении достаточно описать сложившуюся ситуацию, отправить детальное описание ошибки, по возможности, скрин-шот и указать Ваши данные для идентификации: 1. ФИО (полностью). 2. Номер счета. 3. Идентификационный код. 4. Паспортные данные. Или же Вы можете обратится в контакт-центр на короткий номер 3080 для мобильных операторов Киевстар, МТС и life:) либо по номеру 0 800 30 10 88. Мы сделаем все возможное чтобы помочь и разобраться в данной ситуации.
аааа, решили форумчан рассекретить  Приколисты
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34082
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, ShtormK, Модератор
Схожі теми
|
|
19 |
42003 |
|
|
56227 |
8833078 |
Сер 23 жов, 2024 15:18 Y3G0R
|
|
3462 |
2003543 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|