Платинум Банк - БАНКРОТ

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Неплатоспроможні банки в стадії ліквідації
  #<1 ... 4647484950 ... 3068>
Повідомлення Додано: Пон 13 січ, 2014 18:39

  romik написав:Сегодня закидывал на карточный 2625 счет деньги через терминал, установленный в отделении.

Деньги в PtClick для операций были доступны уже через 15 мин. :!: , возможно и рашьше, просто мне 15 минут потребовалось, чтобы добраться от отделения до компьютера, т.е. практически мгновенно!!! :D
Спокойно сегодня сделал межбанковский платеж, который планировал сделать как минимум завтра... Один минус - терминал по 1 купюре глотает, в отличие от банкомата

Аналогично можно и пополнить текущий в обход менеджера...

А ведь это могло стать главной новостью на ветке... Platinum Bank чего умалчиваете о своих достижениях? Ведь терминалы еще 3 мес. назад установили?


Отправили Вам ответ в личных сообщениях.
Platinum Bank
 
Заблокований
Повідомлень: 2915
З нами з: 13.08.09
Подякував: 5 раз.
Подякували: 102 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 13 січ, 2014 18:42

  Viz написав:
  йцукен написав:в саппорт платины надо ЗВОНИТЬ, там они достаточно толковые сидят, все проблемы решали и на все вопросы отвечали.


Після того як банк став :D "люгксембургскім" :D кол центр по моїх відчуттях взагалі пОмер. Робив декілька спроб подзвонити щоб на різних людей попадати - повний аут.
Вони навіть не зрозуміли питання. Кожен раз включають карусЕл. Зрештою забив. :)


Отправили Вам ответ в личных сообщениях.
Platinum Bank
 
Заблокований
Повідомлень: 2915
З нами з: 13.08.09
Подякував: 5 раз.
Подякували: 102 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 13 січ, 2014 18:58

  Haza написав:Правильно - Ви вже фактично втратили 1 день відсотків. Підтримку треба посилати "в сад" за такі відповіді

как это так?
Ведь дата окончания - сегодня, а вчера перестали считать!
йцукен
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6805
З нами з: 23.08.13
Подякував: 219 раз.
Подякували: 390 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 13 січ, 2014 19:05

йцукен
Дата закінчення - сьогодні. Отже сьогодні тіло + відсотки повинні бути у клієнта на поточному рахунку. Якщо немає - це промах банку.
Те що там в Кліку щось не правильно відображається - то окрема "пісня". А чи правильно нарахували - то потрібно перевіряти самому. Зазвичай таких проколів не помічав
Haza
Аватар користувача
3

 
Повідомлень: 3132
З нами з: 30.10.07
Подякував: 248 раз.
Подякували: 525 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Пон 13 січ, 2014 19:10

  Haza написав:йцукен
Дата закінчення - сьогодні. Отже сьогодні тіло + відсотки повинні бути у клієнта на поточному рахунку. Якщо немає - це промах банку.
Те що там в Кліку щось не правильно відображається - то окрема "пісня". А чи правильно нарахували - то потрібно перевіряти самому. Зазвичай таких проколів не помічав

Це якщо пролонгація відмінена. Якщо ні, то треба розривати в ПЛклік.
Квесторе_поверніться
 
Повідомлень: 38212
З нами з: 22.11.13
Подякував: 2 раз.
Подякували: 1918 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 13 січ, 2014 19:12

  Квесторе_поверніться написав:
  Haza написав:йцукен
Дата закінчення - сьогодні. Отже сьогодні тіло + відсотки повинні бути у клієнта на поточному рахунку. Якщо немає - це промах банку.
Те що там в Кліку щось не правильно відображається - то окрема "пісня". А чи правильно нарахували - то потрібно перевіряти самому. Зазвичай таких проколів не помічав

Це якщо пролонгація відмінена. Якщо ні, то треба розривати в ПЛклік.

Точно, я і забув про таке "чудо" :)

Собі завжди відміняю заздалегідь
Haza
Аватар користувача
3

 
Повідомлень: 3132
З нами з: 30.10.07
Подякував: 248 раз.
Подякували: 525 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Пон 13 січ, 2014 19:13

до Представника

Чому останні кільканадцять відповідей надано "в лічку"?
Для чого тоді ви тут світитесь? Для чого нас ніби намагаєтесь "ніби інформувати", якщо никаєтесь? Це що? - невпевненість в адекватності відповіді?
Адже останні кілька таких питань - не особисті, без персональних даних, номерів договорів тощо... Питання - про ЯКІСТЬ обслуговування - у відділеннях та у КЦ.
Звісно, "в лічку" ви може напишете, що "винні будуть жорстоко відмотивовані, з вазеліном". Насправді - частіше ніхто репресій не робить, це - відмовки, та й не в тоум наша мета.
Але - яка користь іншим форумчанам від таких ваших відповідей - "в лічку"?
Адже ви напевно бажаєте, щоб ваша гілка користувалась попитом, хіба ні?
Цікавий
Аватар користувача
 
Повідомлень: 811
З нами з: 14.11.11
Подякував: 33 раз.
Подякували: 48 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 13 січ, 2014 20:16

Re: Платинум Банк

  Цікавий написав:Чому останні кільканадцять відповідей надано "в лічку"?

они в личку отписку для галочки пишут, типа

Добрый вечер! Для выяснения всех обстоятельств сложившейся ситуации и проверки информации необходимы Ваши личные данные, в которых содержится конфиденциальная информация, которая не подлежит всеобщему разглашению. Пожалуйста, обратитесь на электронный адрес Банка info@ptclick.com.ua. В Вашем обращении достаточно описать сложившуюся ситуацию, отправить детальное описание ошибки, по возможности, скрин-шот и указать Ваши данные для идентификации:
1. ФИО (полностью).
2. Номер счета.
3. Идентификационный код.
4. Паспортные данные.
Или же Вы можете обратится в контакт-центр на короткий номер 3080 для мобильных операторов Киевстар, МТС и life:) либо по номеру 0 800 30 10 88. Мы сделаем все возможное чтобы помочь и разобраться в данной ситуации.
Sean
 
Повідомлень: 2278
З нами з: 09.02.13
Подякував: 334 раз.
Подякували: 251 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 13 січ, 2014 20:29

romik, и шо ответили?

  Platinum Bank написав:
  romik написав:Сегодня закидывал на карточный 2625 счет деньги через терминал, установленный в отделении.

Деньги в PtClick для операций были доступны уже через 15 мин. :!: , возможно и рашьше, просто мне 15 минут потребовалось, чтобы добраться от отделения до компьютера, т.е. практически мгновенно!!! :D
Спокойно сегодня сделал межбанковский платеж, который планировал сделать как минимум завтра... Один минус - терминал по 1 купюре глотает, в отличие от банкомата

Аналогично можно и пополнить текущий в обход менеджера...

А ведь это могло стать главной новостью на ветке... Platinum Bank чего умалчиваете о своих достижениях? Ведь терминалы еще 3 мес. назад установили?


Отправили Вам ответ в личных сообщениях.
clientage
Аватар користувача
1
1

Фінансовий гуру Finance.ua
 
Заблокований
Повідомлень: 34082
З нами з: 08.12.07
Подякував: 2686 раз.
Подякували: 4083 раз.
 
Профіль
 
2
Повідомлення Додано: Пон 13 січ, 2014 20:30

  Sean написав:
  Цікавий написав:Чому останні кільканадцять відповідей надано "в лічку"?

они в личку отписку для галочки пишут, типа

Добрый вечер! Для выяснения всех обстоятельств сложившейся ситуации и проверки информации необходимы Ваши личные данные, в которых содержится конфиденциальная информация, которая не подлежит всеобщему разглашению. Пожалуйста, обратитесь на электронный адрес Банка info@ptclick.com.ua. В Вашем обращении достаточно описать сложившуюся ситуацию, отправить детальное описание ошибки, по возможности, скрин-шот и указать Ваши данные для идентификации:
1. ФИО (полностью).
2. Номер счета.
3. Идентификационный код.
4. Паспортные данные.
Или же Вы можете обратится в контакт-центр на короткий номер 3080 для мобильных операторов Киевстар, МТС и life:) либо по номеру 0 800 30 10 88. Мы сделаем все возможное чтобы помочь и разобраться в данной ситуации.

аааа, решили форумчан рассекретить :)
Приколисты
clientage
Аватар користувача
1
1

Фінансовий гуру Finance.ua
 
Заблокований
Повідомлень: 34082
З нами з: 08.12.07
Подякував: 2686 раз.
Подякували: 4083 раз.
 
Профіль
 
2
  #<1 ... 4647484950 ... 3068>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
19 42098
Переглянути останнє повідомлення
Пон 07 кві, 2025 17:36
Investor_K
56227 8835022
Переглянути останнє повідомлення
Сер 23 жов, 2024 15:18
Y3G0R
3462 2003909
Переглянути останнє повідомлення
Пон 29 лип, 2024 16:23
greenozon
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама