кличкобанда зупинила будівництво доріг в країні?!unicdima написав:kingkongovets, яка країна зупинила будівництво доріг як кличкобанда?
Придумай якусь брехню для виправдання зупинки будівництва метро.
|
|
![]() Re: Коли розпочнеться обвал нереальних цін на житло у Києві?кличкобанда зупинила будівництво доріг в країні?!
![]()
О, где-то передрал текст и думаешь, что уже стал квалифицированным урбанистом? Наверняка ты даже не видишь отличий между европой, америкой и Киевом в плане трафика. В развитом европейском/американском городе действительно ценой въезда/запретами можно стимулировать отказ от частных автомобилей в пользу общественного транспорта. Но не в Киеве! Ибо тут общ. транспорт абсолютно не развит и заменить личный автомобиль не способен от слова "совсем". Также к Киеву неприменима фраза . Это в штатах так, но не у нас. У нас все авто и так уже на дороге(ибо нет варианта перемещаться иначе). И гипотетические свежесделанные дороги станут в заторах только по мере увеличения количества самих жителей(т.е. строительства очередных новых преступных ЖК). Т.е. если строить дороги, но при этом на этих территориях НЕ СТРОИТЬ новых ЖК - ситуация будет прямо пропорционально УЛУЧШАТЬСЯ. Но поскольку ситуация развивается ровно наоборот - заторы будут только больше. Та же ситуация с парковками на ночь - чтоб люди не бросали авто в дворах, на улицах, нужно чтоб в пешей доступности были автостоянки на это кол-во автомобилей, а потом уже штрафами, эвакуаторами заставлять народ ставить авто на платные стоянки. Но эти платные стоянки уже не построишь, т.к. все свободные места уже заняты ЖК-новостроями, разрешения на строительство которых уже дали киевские власти. Все, тупик, проблема уже нерешаема, хотя еще лет 10 назад была вполне решаема. ![]() Дороги будують не для того, щоб більша кількість людей купила собі євробляху під жопу і каталася на роботу і з роботи. В багатьох країнах розвивають саме міжміське дорожне сполучення для того, щоб посилити економічні зв'язки між регіонами, покращити логістику товарів, розвиток нових бізнесів тощо. Приклад, який бізнес можна на цьому побудувати чи розширити - Нова Пошта, Розетка, Епіцентр, це тільки те, що зараз спадає на думку. А в містах логічно розвивати громадський транспорт, щоб було зручніше сісти в автобус чи тролейбус, а не пхатися на машині. Ну і з розвитком таких факторів, як онлайн-робота, інтернет-торгівля та розвиток інфраструктури необхідність їздити на авто теж зменшується. ![]() Галактон еще в 2015 работал как завод. А Кличко у власти с 2014. Поэтому "блага" от Столицы за изменение целевого назначения земли получали люди его немолодой команды. Понятно , что сам Виталий Владимирович не при чем, он просто ширма, зиц-председатель, ему с тех "благодарностей" от Столицы-Групп и Сникерс наверняка не купили. ![]()
легко гуглится - 25 февраля 2014 было завялено решение о переносе производства а когда в руководстве началось обсуждение и с чем оно связано, можно толко гадать не был тогда кличко и близко мером разве что слухи о нем как возможном мэре уже внушали ужас ) ![]()
може таки спочатку зробити так, щоб громадським транспорт був розвинутий, а потім вже впроваджувати стимули? Скільки станцій метро було збудовано при крайньому мері? Скільми десятків кілометрів трамвайних колій було демонтовано міцними господарниками з початку незалежності "для покращення руху"? ![]() Re: Коли розпочнеться обвал нереальних цін на житло у Києві?в Києві більш-менш нормальний громадський транспорт, який з впровадженням виділених ліній став доволі стабільно ходити, це тобі не штати де без машини нікуди, так що не треба скиглити
![]() танець пінгвіна зранку та ввечеріпо півгодини танець пінгвіна зранку та ввечері на пересадочних станціях метро давно відтанцьовував? ![]() Re: Коли розпочнеться обвал нереальних цін на житло у Києві?не у всіх клаустрофобія як у тебе, нічого там страшного нема
|
|