Коли розпочнеться обвал нереальних цін на житло у Києві?
+Додати тему
Відповісти на тему
Ринок нерухомості. Ціни на квартири та земельні ділянки, аналітика, прогнози. Купівля та продаж нерухомості, оренда квартир та офісів, пропозиції комерційної нерухомості. Ріелтори та агентства нерухомості в Україні
Миша-клиент написав:когда-то Сан Саныч еще, помню, лет 25 тому, обещал метро на Троещину...
підрядником будівництва метро на Вєнік виступає Автострада
там порядок фінансування вже зовсім інший ніж був зі збанкрутувавшим Метробудом, який перед смертю отримав аванс на будівництво цієї гілки від міста 2,59 млрд грн і 1,7 з них просто закинув на депозит, Автострада ж будує за свої, а місто з нею розраховується поступово по мірі прийомки виконаних робіт і власник Автостради Шкіль спеціально уточнив що 30 місяців - це виключно в тому випадку, якщо проблем з розрахунками не буде
і тепер дивимось на розвиток подій:
«14 серпня 2024 року КП «Київський метрополітен» підписало договір з ТОВ «Група компаній “Автострада”» на суму близько 13,79 млрд грн для виконання робіт упродовж 30 місяців»
«У листопаді 2024 року КП «Київський метрополітен» уклало додаткову угоду з ТОВ «Група компаній “Автострада», яка продовжила термін виконання до 30 квітня 2027 року, а фінансування на 2024 рік зменшили зі 149,55 млн грн до 90 млн грн»
а метро мало бути побудовано ще к грудню 2021го і це було давно закладено в ціну метра в варшавських і продано тим щасливим розумникам, які бачать далі свого носа і вміють дивитись в завтрашній день
Головні причини такого запиту — погана якість житла (50%), замала площа (34%), зношений стан будинків (28%) і низький рівень комфорту (26%). При цьому 66% киян живуть у власному житлі, а середня площа на людину становить лише 20,3 м² — це майже втричі менше, ніж у середньому по Європі.
За наступні 5 років вирішувати житлове питання планують 68% респондентів. Найчастіше планується купувати квартиру (37%) або приватний будинок (18%). Основним стримуючим фактором традиційно залишається надто висока ціна нерухомості, на цьому наголошують 78% опитаних.
Цікаво, що 48% потенційних покупців готові купувати житло ще на етапі будівництва, але лише 29% з них згодні на рівень «котловану». Решта хочуть бачити принаймні готову коробку. Головні бар’єри — ризик замороження будівництва (66%), затримки введення в експлуатацію (58%) та неможливість одразу заселитися (45%).
Іпотека — ключовий інструмент для реалізації попиту. 49% киян, які планують покупку, хочуть скористатись кредитом, але лише 37% реально можуть це зробити без підтримки держави. Особливо ускладнена ситуація серед молоді: у віковій групі 18–34 аж 38% не мають змоги взяти іпотеку.
Покупці добре орієнтуються в тому, яке житло їм потрібно: найчастіше — дво- або трикімнатна квартира, площею від 56 до 60 м² та від 81 до 85 м² відповідно, у будинку на 6–9 поверхів. Найважливішим фактором при виборі залишається ціна (76%), а також — зручна інфраструктура (63%) і розташування (65%).
iva64 написав:kingkongovets То не всі ж далі свого носа нічого не бачать. Люди купляють житло з перспективою на роки. А метро на Варшавський активно будують.
Да хрен с ним с метро через пять лет.Для покупателей ещё как-то понятно.Аренда удивляет.Рассказы что вот-вот будет метро влияет на цену аренды? Знакомый снимает на оболони дешевле чем в варшавском.Притом до метро реально полторы минуты от квартиры, а не рассказы что завтра достроят.В доме подземная парковка, рядом четыре ТЦК ой ТЦ, озеро во дворе.Но варшавский дороже.Загадка.
iva64 написав:kingkongovets То не всі ж далі свого носа нічого не бачать. Люди купляють житло з перспективою на роки. А метро на Варшавський активно будують.
Да хрен с ним с метро через пять лет.Для покупателей ещё как-то понятно.Аренда удивляет.Рассказы что вот-вот будет метро влияет на цену аренды? Знакомый снимает на оболони дешевле чем в варшавском.Притом до метро реально полторы минуты от квартиры, а не рассказы что завтра достроят.В доме подземная парковка, рядом четыре ТЦК ой ТЦ, озеро во дворе.Но варшавский дороже.Загадка.
може тому, що Оболонь для престарілих бобрів, а В-кий для молодих оленів
посетитель написав:Да хрен с ним с метро через пять лет.
першу чергу Варшавського з обіцянкою наявності метро біля підʼїзду почали продавати ще в 2015ому і до кінця там ще все так же далеко, воно ніби й будується, але немає жодної гарантії, що навіть в подовжений до квітня 2027 термін лінія запрацює - кажу як людина, яка слідкує за цією епопеєю з самого початку і тому трохи в курсі
зи: он флай теж шось там біля Жулян купив, «дивлячись далі свого носа» і побачивши там в недалекому майбутньому метро поруч ггг
Востаннє редагувалось kingkongovets в Сер 13 сер, 2025 12:06, всього редагувалось 1 раз.
Ну, ребята, у вас и нюх. Как у ищейки. Правда, списанной на пенсию. Даже ленивые, тупые, недалёкие рылы по 10 кругу заработали и только сейчас вы удивлённо что-то начали писать про варшавский. Варшавский всё. С такой ценой это мёртвый груз с единичными продажами. Он был интересен до 50 куе за 40 м2.
Бетон написав:Один мой приятель, после раздумий, философски назвал варшавский зал..па. Мне кажется, более точного определения подыскать трудно. Как думаете?
Не по теме... Дніпро, отримав право власності на один з новостроїв сплачений до 2022, мабуть класса премиум , для дитини чуйка каже шо до закінчення війни не потрібно робити ремонт(тратити гроші) , а дружина каже шо давай будемо робити потехеньку... Шо скажуть практики і интелектуали гілки ?
Vadim_ написав:Не по теме... Дніпро, отримав право власності на один з новостроїв сплачений до 2022, мабуть класса премиум , для дитини чуйка каже шо до закінчення війни не потрібно робити ремонт(тратити гроші) , а дружина каже шо давай будемо робити потехеньку... Шо скажуть практики і интелектуали гілки ?
п.с. пана Франта попрошу не напрягатися...
Все залежить від фіналу війни - коли і яким він буде?