Коли розпочнеться обвал нереальних цін на житло у Києві?
+Додати тему
Відповісти на тему
Ринок нерухомості. Ціни на квартири та земельні ділянки, аналітика, прогнози. Купівля та продаж нерухомості, оренда квартир та офісів, пропозиції комерційної нерухомості. Ріелтори та агентства нерухомості в Україні
airmax78 написав:За місцевими стандартами - це дуже далеко. Метро туди ходить з затримками, по вихідних до 15 хв між потягами. Враховуючи що з центру туди їхати 30 хв чистого часу тільки в метро, шлях звідти до центру міста займає близько 1 години. Це ноу гоу для Відня. І тоді зовсім незрозумілою стає ціна цього "соціального" житла: від 6к ойро за метр. PS Іпотека зараз 4.5% річних.
Нолік загубився ?
6К ойро за квадратний метр квартири зі стелею 2.5м, зробленим ногами ремонтом, дешевим паркетом, сантехнікою, мокрим фасадом і архітектурою Ірпеня (за окремими виключеннями).
Та ладно, в тому районі Aspern Seestadt архітектура Ірпеня? Ви точно в Відні живете? Якби район - зразковий, не тільки для Австрії, але і для ЄС.
ПС на метро 30 хв, так а звідки ще 30 хвилин береться? "Архітектура Ірпеня", а насправді соцжитло
Бетон написав:на сколько разумно припарковать 45 куе, купив новую 1к в Ужгороде? по сравнению с Киевом
писали тут місцеві, що ужгородщина перегріта через закриті кордони, відкриють - піде вниз
Я б скористався цим. До нового року б зробив ремонт і спробувати пихнути. Конкуренція там менша. Бо київ стоїть мертвим грузом. Такого ще ніколи не було навіть в 22 році
Бетон написав:Игорь Алексеевич, место имеет значение. собираться и ехать, скажем, с борщаги, парковаться потом ехать обратно вы не будете
Но если вы пенсионер или свободный чел., то тогда вам это важно. В основном там покупают кв. для сдачи в аренду. Арендаторы в основном в новосторях молодые люди. Они с утра до вечера на работе в этом же районе. В выходные они могут себе позволить вырваться по ТРЦ и тогда где они находятся им по барабану. В основно в выходные все они передвигаются на авто, а в будни они выбирали себе жильё, что бы работа была рядом.
Міст Патона так стомився, що легше збудувати новий: чому роками не можуть відремонтувати головний міст Києва
«Міст Метро та міст Патона у Києві внесені до Державного реєстру нерухомих пам’яток України як пам’ятки архітектури та містобудування, науки й техніки місцевого значення та мають охоронні договори. Міст ім. Є.О. Патона через р. Дніпро було збудовано в 1953 році, міст Метро — у 1965 році, та відтоді на них жодного разу не було проведено капітального ремонту. Одна з причин — неможливість узгодити вид робіт із Міністерством культури та здійснити вилучення споруд на час ремонту з реєстру пам’яток архітектури, адже законом передбачено, що вилучення з Реєстру здійснюється лише у разі, якщо пам'ятку зруйновано або пам'ятка втратила предмет охорони, що визначено у паспорті об'єкта.»
BIGor написав:Спочатку ознайомтесь з закарпатським законодавством, зараз вони якісь свої норми законів постворювали.
Які такі свої закони?? Были сепары на востоке,теперь на западе что ли??А центральная власть куда смотрит??Или примера дамбаса не достаточно?! Чи то ви так,навмання написали?? Приклад-шо там такого особливого наприймали?? І що означає фраза "Закарпатське законодавство"??
у нас слова «памʼятка архітектури» скоро станут ругательством как только где-то про них разговор, так сразу на горизонте появляются заброшки, развалины, пожары, непонятные активисты, суды за непонятно что, на которых прав тот, кто громче орет и корчит из себя жертву