|
Sense Bank |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Додано: Сер 21 лют, 2024 09:13
При оплате в РОЗЕТКЕ, решил попробовать лёгкую рассрочку на 11 платежей . Прошёл все этапы, деньги списались с указанием в сообщении и на сайте РОЗЕТКИ о лёгкой рассрочке. Сегодня вижу ,что оплата прошла с МСС 7399 — інші сервіси (не торгівля),при которой рассрочка не предоставляется.
-
IGNAT
-
-
- Повідомлень: 132
- З нами з: 29.03.12
- Подякував: 1713 раз.
- Подякували: 10 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Сер 21 лют, 2024 09:28
IGNAT написав:При оплате в РОЗЕТКЕ, решил попробовать лёгкую рассрочку на 11 платежей . Прошёл все этапы, деньги списались с указанием в сообщении и на сайте РОЗЕТКИ о лёгкой рассрочке. Сегодня вижу ,что оплата прошла с МСС 7399 — інші сервіси (не торгівля),при которой рассрочка не предоставляется.
Все правильно, МСС 7399 використовується для оформлення партнерської легкої розстрочки, оскільки операція оформлення відбувається через окремий термінал, налаштований на даний МСС. На операції з цим МСС 7399 недоступно оформити звичайну моментальну розстрочку, в цьому ви праві. Тому приводів для хвилювання немає 😊 Зазначу, що на операції з цим МСС не нараховуються горішки 😥 Ваш друг та помічник, Володимир 💎
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 12824
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 178 раз.
- Подякували: 1361 раз.
-
- Профіль
-
-
2
2
1
Додано: Сер 21 лют, 2024 09:39
Sense Bank В приложении нигде не указано, что эта оплата перешла в рассрочку. Может прошло мало времени и информация обновится. Или это произойдёт , когда заберу товар?
-
IGNAT
-
-
- Повідомлень: 132
- З нами з: 29.03.12
- Подякував: 1713 раз.
- Подякували: 10 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Сер 21 лют, 2024 09:54
IGNAT написав:В приложении нигде не указано, что эта оплата перешла в рассрочку. Может прошло мало времени и информация обновится. Или это произойдёт , когда заберу товар?
Розстрочка буде оформлена в дату проходження операції по рахунку (2-3 дні від дати проведення операції) - вона відобразиться в окремому меню Розстрочки в розділі Продукти. Якщо потрібно, то можу переглянути статус оформлення, напишіть нам на пошту help@sensebank.com.ua і в темі листа вкажіть номер запиту 6034597. Ваш друг та помічник, Володимир 💎
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 12824
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 178 раз.
- Подякували: 1361 раз.
-
- Профіль
-
-
2
2
1
Додано: Сер 21 лют, 2024 10:32
IGNAT, усе буде добре. Просто чекайте. Розстрочка буде оформлення навіть до фактичного отримання товару.
-
Howl
-
-
- Повідомлень: 6110
- З нами з: 08.03.18
- Подякував: 560 раз.
- Подякували: 1105 раз.
-
- Профіль
-
2
1
Додано: Сер 21 лют, 2024 16:12
Наразі ви можете спостерігати проблеми із проведенням операцій в Sense SuperApp, можуть не проходити перекази з картки на картку, поповнення мобільного, або ж перекази за реквізитами 😢 Це пов’язано з технічною проблемою в роботі застосунку, але наші спеціалісти вже займаються розв’язанням проблеми та скоро все працюватиме як годинничок ⌚ Про відновлення роботи сповістимо вас в цьому чаті 😊 Перепрошуємо за ці непередбачені складнощі й витрачений час 🙌 Ваш друг та помічник, Володимир 💎
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 12824
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 178 раз.
- Подякували: 1361 раз.
-
- Профіль
-
-
2
2
1
Додано: Сер 21 лют, 2024 19:19
Sense Bank написав:Наразі ви можете спостерігати проблеми із проведенням операцій в Sense SuperApp, можуть не проходити перекази з картки на картку, поповнення мобільного, або ж перекази за реквізитами 😢 Це пов’язано з технічною проблемою в роботі застосунку, але наші спеціалісти вже займаються розв’язанням проблеми та скоро все працюватиме як годинничок ⌚ Про відновлення роботи сповістимо вас в цьому чаті 😊 Перепрошуємо за ці непередбачені складнощі й витрачений час 🙌 Ваш друг та помічник, Володимир 💎 upd:фууух, ну і вечір був, але ми вже піднялися та працюємо далі. Розрахунки фізичною карткою працюють без проблем, так само як і поповнення. А також операції проводяться без помилок у застосунку 🤜🤛 Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 12824
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 178 раз.
- Подякували: 1361 раз.
-
- Профіль
-
-
2
2
1
Додано: Чет 22 лют, 2024 01:25
Не можу зайти у веб-версію Sense Super App (чи як правильно називається веб-версія). Класична "Невідома помилка".
Це зараз у всіх так чи лише мені "пощастило"?
-
Искатель
-
-
- Повідомлень: 6240
- З нами з: 22.02.16
- Подякував: 1035 раз.
- Подякували: 4837 раз.
-
- Профіль
-
6
13
2
Додано: Чет 22 лют, 2024 01:32
Искатель написав:веб-версію Sense Super App (чи як правильно називається веб-версія)
SSA - это мобильное приложение. У него по-определению нет веб версии. Есть отдельный потихонечку доламываемый продукт под названием My Sense Bank, бывший MAB.
-
moveton
-
-
- Повідомлень: 4825
- З нами з: 23.03.18
- Подякував: 35 раз.
- Подякували: 558 раз.
-
- Профіль
-
2
Додано: Чет 22 лют, 2024 04:43
moveton написав: otshelnick1 написав: Howl написав:Также валютная карта в евро выпускается только в Visa
дивно... У мене віртуальна карта в євро - mastercard
По логике того, что VISA оперирует только с долларом, а MC мультивалютная, так и должно быть: евро только MC. Но выше упоминалась некая "евровой визы невысокого класса". Чудны дела...
Ну, не знаю. Я недавно получила в этом банке в Белом пакете € - Виза, а $ - Мастеркард. И как такое может быть, исходя из утверждений, которые выше?
-
Oльga1
-
-
- Повідомлень: 817
- З нами з: 24.06.10
- Подякував: 140 раз.
- Подякували: 57 раз.
-
- Профіль
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Схожі теми
|
|
1232 |
270460 |
|
|
15 |
20513 |
Вів 01 жов, 2024 10:06 sens
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|