detroytred написав:Функція можновладцвв-еліт зробити сприятливі умови...
Щоб легше було багатіти...
Світовий досвід каже
Чим менше обмежень - тим легше багатіти...
Тобто чим менше еліти чогось придумують - тим швидше населення буде багатіти..
Але є ложка дьогтю
При такому варіанті росте РОЗРИВ між бідними і багатими.
Тоді знайшли інший варіант, регуляторні закони...які регулюють розвиток таким чином щоб розрив між бідними і багатими не ріс...
Тут вже виявилось що бочка дьогтю
1 Якщо тормозити швидкість зверху...
а - середня швидкість розвитку зменшується... до повної стагнації економіки і зупинки росту
б - чим сильніше обмежується різниця між бідними і багатими тим повільніше багатіють бідні.
Тобто бідні в соціальносправедливій країні багатшають повільніше ніж бідні в ліберальній країні...
І от ця різниця і перетворює всі твої знання і оповідання про можновладців на маячню , яка станом на сьогодні не має нічого спільного з тим що ти хочеш отримати
щоб легше було багатіти...Більшість суспільства це люди яких виховували десятки років НЕНАВИДІТИ багатих.
Тому
Що має робити можновладець?
Оптимально це плюнути на думку більшості і працювати над лібералізацією...
Але тоді в демократичній країні знаходження при владі такого можновладця дико обмежено по часу. При цьому не важливо що він хотів..Якщо БІЛЬШІСТЬ проти - його зметуть.
Оповідання про підняття цін на енергоресурси і про населення яке промовчало - в топку....
Ціни на енергоносії в Україні яка їх імпортує ....дотовані за рахунок промисловості.
Тобто можновладці прийняли проміжне рішення яке б могло хоч якось збалансувати економіку...але це проміжне рішення навіть близько не стояло з єдино вірним - підняття цін на енергоносії до світових.
Тому
Зараз вже зявляються вчителі, яких вчили професори з совковим мишлення, але самі ці вчителі народжені за України...
Через 30 років , ці вчителі будуть викладати своїм учням...
Тому
Професор=100% совок -вчить студента (народженого за України) і це студент вже є тільки на 50% совком
Коли цей студент стане професором і буде вчити свого студента... от тільки той другий студент якого вчив напівсовок, але батьки якого совок не бачили... от тоді й прийдуть умови коли треба буде дошліфовувати..
А зараз ми якщо розглядати в порівнянні з сільським господарством
на рівні- навчились вирощувати зерно
завтра ми навчимось вирощувати більше ніж треба і нам потрібен буде вчитель який навчить з нього пекти хліб
післязавтра в нас виявиться надлишок хліба і в нас зявиться вчитель який навчить пекти печиво
І ще після-після завтра отримавши в базі забагато печива нам потрібні будуть вчетелі які навчать пекти торти...
Але всі ці умільці по хлібу/печиву/тортам - нафік не потрібні поки відсутній надлишок зерна.
І от цей надлишок зерна і повинні зробити ті хто каже - РОБИ ЯК Я.